Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-20@01:24:54 GMT

دستگیری سارق حرفه‌ای مزدا

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۵۸۶۹

رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو‌های مزدا ۳ و کشف سرقت قبل از فروش اموال مسروقه خبر داد. خبرگزاری میزان- قاسم دستخال بیان داشت: در پی وصول یک فقره پرونده با موضوع سرقت خودرو مزدا به دادخواهی خانمی بررسی موضوع در دستور تیم مبارزه با سرقت خودرو پایگاه سوم قرار گرفت و اقدامات مبسوطی از سوی کارآگاهان برای کشف خودرو و شناسایی سارقان انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی عنوان کرد: پی جویی کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه خودرو مسروقه در محدوده شهرستان پاکدشت به صورت اوراق و رها شده کشف شد که نشان از آن داشت سارقان پس از سرقت لوازم و قطعات از جمله سپر و قطعات موتوری، خودرو را در محلی متروکه رها نموده بودند که با توجه به سرقت قطعات و لوازم خودرو و شیوه و شگرد سارقان فرضیه فروش اموال در فضای مجازی و مراکز اوراق فروشی متصور بود.
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی ابراز داشت: کارآگاهان با این فرضیه به بررسی سایت‌های فروش اینترنتی به خصوص قسمت فروش قطعات و لوازم خودروی مزدا پرداختند و مشاهده کردند چندین سپر به فروش گذاشته شده که با توجه به اینکه شاکی عکس‌هایی از خودرو قبل از سرقت در تلفن همراه خود داشت با بررسی عکس‌ها در نهایت سپر جلوی خودرو شاکی با علائمی که داشت شناسایی شد.
این مقام انتظامی تصریح کرد: شماره تماسی که سارقان با آن اقدام به نشر آگهی برای فروش لوازم سرقتی نموده بودند بررسی و با اخذ دستور قضائی فروشنده در مخفیگاهش دستگیر و به اداره آگاهی انتقال یافت.   بیشتر بخوانید: سارقان حرفه‌ای خودرو در جنت آباد دستگیر شدند
دستخال افزود: متهم دستگیر شده خود را امید معرفی نمود و در اظهاراتی ضد و نقیض سعی در کتمان حقیقت را داشته که در بازجویی‌های لب به اعتراف گشود و ضمن قبول بزه انتسابی اظهار داشت لوازم و قطعات خودرو مزدا را من برای فروش گذاشتم ولی خودرو را یکی از دوستانم به نام یاسر سرقت کرده است.
رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی گفت: با بررسی سوابق امید مشخص شد وی دارای چندین فقره سابقه سرقت و فروش اموال مسروقه می‌باشد و به تازگی از سوی شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه ۱۵ تهران به اتهام سرقت خودرو مزدا ۳ دیگری بازداشت و با قید وثیقه آزاد شده است.
وی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل متهم تعدادی لوازم سرقتی خودروی مزدا ۳ نیز کشف شد، افزود: اقدامات پلیسی برای شناسایی همدست متهم همچنان ادامه دارد.   انتهای پیام/ برچسب ها: پلیس آگاهی سرقت

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پلیس آگاهی سرقت پایگاه سوم پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه

آلمان، فرانسه و آمریکا در صدر واردکنندگان قطعات خودرو و لوازم یدکی از ترکیه هستند.

به گزارش عصرایران به نقل از اناتولی، طی سه ماه نخست سال جاری به ارزش 3.7 میلیارد دلار صادرات قطعات خودرو و لوازم یدکی صورت گرفت. آلمان، فرانسه و آمریکا در صدر واردکنندگان قرار گرفتند. 

بر اساس آمار اتحادیه صادرکنندگان اولوداغ، بخش خودروسازی ترکیه طی ماه‌های ژانویه تا مارس سال جاری به ارزش 3 میلیارد و 731 میلیون و 612 هزار دلار صادرات قطعات و لوازم جانبی خودرو انجام داد.

صادرات این بخش در مدت مشابه سال گذشته 3 میلیارد و 614 میلیون و 610 هزار دلار بود.

به ترتیب بیشترین صادرات ترکیه در این بخش به کشورهای آلمان، فرانسه، آمریکا، ایتالیا، روسیه، انگلیس و رومانی انجام گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرو در نیشابور
  • دستگیری سارقان سیم و کابل‌های برق در مراغه
  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • دستگیری سارق باغ‌های جهرم با ۱۵ فقره سرقت
  • آلمان، فرانسه و آمریکا، مقصد اول صادرات قطعات خودرو ترکیه
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  • دستگیری سارق و مالخر محتویات خودرو در ری
  • دستگیری سارق زورگیر در تبریز
  • دستگیری متهم به سرقت وسایل منزل و لوازم داخل خودرودرنیشابور