Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دادگستری رودبار جنوب گفت: قانون‌مداری و سلامتی صنعت حمل نقل به عنوان یکی از صنایع بزرگ و با اهمیت کشور باید مورد توجه کاربران این حوزه باشد. خبرگزاری میزان – محمد فرجام طاهری، رییس دادگستری شهرستان رودبار جنوب در کارگروه مبارزه با مواد مخدر این شهرستان اظهار داشت: وقوع رفتار‌های مجرمانه پیرامون عرصه حمل و نقل شایسته این حوزه نیست و متصدیان امر باید تمامی احتیاط‌های لازم را جهت پیشگیری از وقوع جرم مورد توجه قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه کشاورزان، از دریافت کنندگان اصلی خدمات حمل و نقل هستند، گفت: این قشر زحمت‌کش، حاصل دسترنج سالانه خود را جهت حمل به متصدیان می‌سپارند که به همین دلیل مسئولیت دستگاه‌های متولی مضاعف خواهد بود.   بیشتر بخوانید: کشف ۱۲۰۰ کیلو مواد مخدر در شیراز
رئیس دادگستری شهرستان رودبار جنوب تاکید کرد: با هر گونه کشف مواد مخدر یا خیانت در امانت در انتقال محصولات کشاورزی؛ با جدیت برخورد قانونی خواهد شد.
رئیس حوزه قضایی شهرستان رودبار جنوب، در پایان خواستار رعایت تعرفه‌های قانونی حمل و نقل و تامین به موقع وسائل نقلیه مورد نیاز برای حمل محصولات کشاورزی شد.   انتهای پیام/ برچسب ها: حمل و نقل مبارزه با مواد مخدر

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمل و نقل مبارزه با مواد مخدر رودبار جنوب مواد مخدر حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط‌عمومی پلیس هرمزگان سردار علی اکبر جاویدان اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی و بی امان با قاچاق مواد مخدر و مبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی افزود: رانندگان با مشاهده مأموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودروها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان بیان داشت: در بازرسی از خودروهای توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش مأموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

کد خبر 6087528

دیگر خبرها

  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • ۲۵ سمن برای مقابله با موادمخدر در قزوین فعال است
  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • نگاه دولت در عرصه پیشگیری از اعتیاد حمایتی است
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • انهدام باند توزیع شیشه و هروئین در جنوب تهران
  • دستگیری ۲۷ معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در لاهیجان
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در مازندران