Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-25@16:46:44 GMT

حمایت پرسپولیسی ها از حمید مطهری

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۶۰۵۲

مخالفت حمید مطهری با پیشنهادهای سرمربیگری در تیم های مختلف باعث محبوبیت زیاد او بین هواداران پرسپولیس شده است

هواداران پرسپولیس با مقایسه حمید مطهری و فراز کمالوند از دستیار گل محمدی به عنوان یک چهره ویژه یاد کرده اند.

به گزارش طرفداری، حدود 15 ماه قبل بود که یحیی گل محمدی همراه حمید مطهری و داوود فنایی به عنوان کادر فنی پرسپولیس جانشین گابریل کالدرون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان موضوعی که جالب به نظر می رسد این است که طی 15 ماه اخیر، حمید مطهری سه پیشنهاد سرمربیگری در تیم‌های مختلف لیگ برتری را رد کرده است. آن هم در حالی که برای قبول کردن هرکدام از این پیشنهادها دلیل و توجیه مناسبی داشت.

حمید مطهری اولین پیشنهاد خود را از باشگاه پدیده دریافت کرد. باشگاه پدیده با توجه به شناخت خوبی که مطهری از این تیم داشت، به دستیار گل محمدی پیشنهاد سرمربیگری داد اما او نپذیرفت.

دومین پیشنهاد سرمربیگری یک تیم لیگ برتری به مطهری بعد از رفتن محمود فکری از نساجی رقم خورد. مالک نساجی بعد از جدایی محمود فکری و حضور این مربی در استقلال، به حمید مطهری برای سرمربیگری این تیم شمالی پیشنهاد داد اما مطهری باز هم نپذیرفت و در پرسپولیس ماند.

سومین پیشنهاد لیگ برتری حمید مطهری همین چند هفته قبل رقم خورد. هنگامی که نارنجی پوشان سایپا بعد از قطع همکاری با ابراهیم صادقی به حمید مطهری پیشنهاد سرمربیگری دادند و مطهری باز هم قبول نکرد.

به هرحال این یک واقعیت است که جایگاه سرمربیگری یک تیم لیگ برتری که با مزایای خوبی همراه است می تواند هر دستیاری را وسوسه کند اما مطهری به خاطر هدفی که در پرسپولیس دنبال می کند یعنی قهرمانی در آسیا و دومین قهرمانی در لیگ برتر با پرسپولیس، تمام این پیشنهادهای لیگ برتری را نادیده گرفته تا کنار یحیی و کادر فنی پرسپولیس باقی بماند.

همین موضوع باعث شد هواداران پرسپولیس با مقایسه حمید مطهری با فراز کمالوند دستیار فرهاد مجیدی در استقلال که با همین پیشنهاد، به سایپا رفت و سرمربی این تیم شد، در فضای مجازی به حمایت از مطهری پرداخته و از او حمایت ویژه ای کنند. 

اخبار داغ 

بی آبرویی زشت امیرتتلو / عکس برهنه 2 زن تتویی متعلق به کیست؟! + عکس بیژن ذوالفقارنسب در طرفداری: اعتراف می کنم ایویچ در مورد علی کریمی اشتباه کرد! استقلال در تهران و تراکتور در عربستان به مصاف رقبا می روند | ادعای عربستانی ها سهیل مهدی: چرا باید به حرف یک باشگاه خاص گوش کنیم؟ بیانیه مشترک بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس در رابطه با سوپرلیگ نیمار امروز تا 2026 تمدید می کند/ ادعای اکیپ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیشنهاد سرمربیگری حمید مطهری لیگ برتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور

براساس تصمیم هیئت مدیره باشگاه تراکتور، حمید مطهری به کادر فنی تیم فوتبال این باشگاه ملحق و به‌عنوان دستیار اول سرمربی معرفی شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌رسانه باشگاه تراکتور، باتوجه به طی شدن پروسه مذاکره با گزینه مدنظر (برای سرمربیگری تیم تراکتور) و پیگیری‌‌های صورت گرفته برای توافق قطعی، با تصمیم هیئت مدیره باشگاه تا نهایی شدن اقدامات انجام گرفته، حمید مطهری به جمع کادر فنی تیم ملحق و مسئولیت فنی تیم به ایشان واگذار شد.

پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی

 

حمید مطهری بعدازظهر امروز (چهارشنبه - 5 اردیبهشت ماه) با حضور در دفتر مدیرعامل، قرارداد همکاری با باشگاه تراکتور را امضا کرد.

بر این اساس، تمرینات تراکتور از امروز زیر نظر حمید مطهری و سایر اعضای کادر فنی برگزار می‌شود.

شایان ذکر است مدیریت باشگاه نیز با جدیت پیگیر توافق و معرفی سرمربی موردنظر در اسرع وقت است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری دومین چهره‌ای که بعد از خداداد عزیزی از تیم ملی جدا شد
  • دومین مربی تیم ملی هم جدا شد!
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • عکس| یک‌پرسپولیسی به تراکتور پیوست!
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • دعوت نکردن حاج صفی به خاطر جوانگرایی نیست | مهاجم لیگ برتری را خط زدند که نابود شود
  • پرسپولیس به مربی تراکتور تبریک گفت
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور شد