Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل رشید مظاهری از چک برگشت خورده باشگاه تراکتور رونمایی کرد

چند روزی است رشید مظاهری علیه تراکتور پیام هایی در فضای مجازی منتشر و در این پیام ها برای تیم تبریزی ابراز تاسف می کند. امروز با انتشار چک برگشتی مشخص شد مظاهری دقیقا از چه چیزی دلخور است.

به گزارش طرفداری، طبق عکس منتشر شده، تراکتوری ها برای تاریخ 10 اردیبهشت سال جاری، چکی به مبلغ 572 میلیون تومان بابت تسویه حساب به رشید داده بودند که چک شان برگشت خورده و دروازه بان استقلال هم این چک را به اجرا گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وکیل مظاهری در این باره گفت:

با وجود اینکه طبق قانون باشگاه تراکتور موظف بود همان روز با ما تسویه حساب کند ولی این باشگاه چکی را که به نام یک شخص بود به مبلغ باقی مانده طلب رشید در فدراسیون فوتبال گذاشته بود تا به ما پرداخت شود و تاریخ این چک 10 اردیبهشت بود. اگرچه این اقدام مورد پذیرش ما نبود ولی با پادرمیانی جمشید نورشرق، رییس کمیته تعیین وضعیت و به خاطر اینکه تراکتور بازی‌ های آسیایی را در پیش داشت این چک را قبول کردیم. روز 10 اردیبهشت وقتی به بانک مراجعه کردیم برای وصول چک، مبلغ در حساب موجود نبود و چک برگشت خورد و با شخص صاحب چک هم تماس گرفتیم خط خود را از دسترس خارج کرده و پاسخگو نبود.

رشید مظاهری در پایان لیگ نوزدهم با دعوا و دلخوری از جمع تی تی ها جدا و به استقلال پیوسته بود. در ادامه، باید دید کشمکش میان گلر استقلال و تیم تبریزی به کجا کشیده می شود؟ 

اخبار داغ 

بی آبرویی زشت امیرتتلو / عکس برهنه 2 زن تتویی متعلق به کیست؟! + عکس بیژن ذوالفقارنسب در طرفداری: اعتراف می کنم ایویچ در مورد علی کریمی اشتباه کرد! استقلال در تهران و تراکتور در عربستان به مصاف رقبا می روند | ادعای عربستانی ها سهیل مهدی: چرا باید به حرف یک باشگاه خاص گوش کنیم؟ بیانیه مشترک بارسلونا، رئال مادرید و یوونتوس در رابطه با سوپرلیگ نیمار امروز تا 2026 تمدید می کند/ ادعای اکیپ

منبع: طرفداری

کلیدواژه: رشید مظاهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت ال نود در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت تندر ۹۰ پلاس دنده‌ای صفر در بازار امروز به ۹۰۰ میلیون تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، تندر ۹۰ E ۲ صفر در بازار امروز ۷۶۰ میلیون تومان قیمت خورده است. همچنین تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک صفر ۱ میلیارد و ۲۳۰ تومان قیمت خورده است.

قیمت کارکرده خودرو‌های ال نود نیز از ۲۹۸ میلیون ۷۸۰ میلیون تومان متغیر است. قیمت این پارس تندر دنده‌ای در بازار ۶۸۰ میلیون تومان است.

قیمت تندر ۹۰ E ۲ مدل ۱۳۹۱ کارکرده هم ۲۹۸ میلیون تومان است. همچنین قیمت تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک کارکرده ۷۸۰ میلیون تومان است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع ال نود در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • اختلاف مدیرعامل و معاون تراکتور سر کلینزمن؛ فقط یحیی!
  • تمام شایعات تکذیب شد؛ ماشاریپوف به تمرین استقلال برگشت
  • حمودی: دعوای شخصی آقایان به شخصیت فوتبال خوزستان ضربه زد
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • توافق مشروط یک میلیون دلاری تراکتور با گل‌محمدی
  • قیمت ال نود در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت پژو ۴۰۵ در بازار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت اسماعیلی فر از بازی با سپاهان
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • استقلال و پرسپولیس در جنگ بزرگ تفاضل گل