Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@20:34:38 GMT

وزیر صمت وارد شهرستانهای جنوب شرق استان تهران شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۶۱۹۵

وزیر صمت وارد شهرستانهای جنوب شرق استان تهران شد

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا رزم حسینی ظهر شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در سفری یک روزه به منظور بهره برداری و بازدید از چند طرح صنعتی و دیدار با تولیدکنندگان شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا، به دیار ۱۵ خرداد سفر کرد.

بازدید از چند واحد صنعتی در شهرک صنعتی شهرستان قرچک از دیگر برنامه‌های وزیر صنعت، معدن و تجارت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین در سفر به شهرستان پیشوا سفر می‌کند و مهمترین مسائل پیش روی حوزه صنعت، معدن و تجارت را در این دیار مورد بررسی قرار خواهد داد.

کد خبر 5207102

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا رزم حسینی وزارت صمت ورامین ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس شب قدر کرمانشاه آمار کرونا عکس استانها بوشهر شیوع کرونا ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ فلسطین شب احیا اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم شهرستانهای خراسان رضوی در حمایت از عملیات موشکی سپاه

 

 

به گزارش خراسان رضوی، مرکز خراسان رضوی،  مردم بسیاری از شهرستان های استان خراسان رضوی همچون: شهرستان مرزی خواف، تربت حیدریه، گناباد، و مشهد مقدس با شرکت در این مراسم ها در حمایت از عملیات مقتدرانه و حملات موشکی و پهپادی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر علیه اهداف رژیم غاصب صهیونیستی شعار دادند.

همچنین تجمع کنندگان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار و تنفر خود را جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بر ضد مردم مظلوم نوار غزه و حمله به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه و شهادت جمعی از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و خادمان مردم ایران اعلام کردند.

دیگر خبرها

  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب در جنوب کرمان برای فردا تعطیل شد
  • مدارس شهرستانهای رودبارجنوب و فاریاب برای فردا تعطیل شد
  • وزیر بهداشت از پروژه‌های بیمارستانی در حال ساخت تهران بازدید کرد
  • سفر وزیر ارتباطات به میامی/ مطالبات گردآوری شدند
  • آغاز کوچ بهاره عشایر شهرستان پیشوا
  • باران شدید، مدارس ۹ شهرستان فارس را غیرحضوری کرد
  • بازدید استاندار کرمان از مناطق درخطر سیل جنوب کرمان
  • تجمع مردم شهرستانهای خراسان رضوی در حمایت از عملیات موشکی سپاه
  • جلسه ستاد انتخابات شهرستان قرچک برگزار شد
  • سرانجام زیر گذر روستای داودآباد قرچک