Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- با تغییر رنگ‌بندی کرونایی در گیلان ۳ شهرستان به وضعیت زرد تغییر وضعیت داده و همچنان ۱۴ شهرستان در وضعیت نارنجی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، استان گیلان همچنان با موج چهارم کرونا درگیر بوده و روزانه تعداد زیادی از مبتلایان به کرونا راهی بیمارستان‌های این استان می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به گفته مدیر گروه بیماری‌های مرکز بهداشت استان گیلان در حال حاضر 558 بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان گیلان بستری هستند.

68 بیمار کرونایی جدید در 24 ساعت گذشته به آمار افزوده شده‌اند و 113 نفر از بیماران به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های گیلان‌ قرار دارند.

 با وجود آغاز واکسیناسیون در گیلان اما همچنان بهترین راه مقابله با کرونا و جلوگیری از ابتلا به این بیماری رعایت جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی و عدم سهل‌انگاری است.

تداوم پیک چهارم کرونا در استان گیلان؛ 620 بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند16 هزار سالمند گیلانی در برابر کرونا واکسینه شدندبی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی در گیلان؛ تجمع مردم در مراکز تزریق واکسن کرونا نگران‌کننده‌ است

 اکثر مبتلایان به کرونا در استان گیلان به دنبال شرکت در تجمعات به‌ویژه دورهمی‌های خانوادگی و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این دورهمی‌ها به این بیماری دچار شده‌اند.

 استان گیلان در هفته‌های اخیر رنگ‌بندی کرونایی متفاوتی را پشت سر گذاشته و در هفته‌های گذشته که استان در وضعیت وخیم به سر می‌برد تمامی شهرستان‌ها به جز شهرستان رضوانشهر در وضعیت قرمز کرونایی بودند.

 با تغییر رنگ‌بندی کرونایی و بهتر شدن آمار مبتلایان به کرونا تا روز گذشته تمامی شهرستان‌های استان گیلان در وضعیت نارنجی و شهرستان املش در وضعیت زرد کرونایی به سر می‌برد.

 در حال حاضر طبق اعلام وزارت بهداشت تمام شهرستان‌های استان گیلان در وضعیت نارنجی کرونایی بوده و شهرستان‌های تالش، املش و شفت به وضعیت زرد کرونایی تغییر وضعیت یافتند.

انتهای پیام/614/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رنگ بندی کرونایی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شرکت توزیع برق گیلان اعلام کرد: به دلیل تعویض خطوط انتقال برق با کابل‌های خودنگه دار، جریان برق برخی مناطق فومن، خمام، خشکبیجار، لاهیجان، پره سر، اسالم و رشت در برخی ساعات، از یک تا ۳ ساعت قطع می‌شود.
برق مشترکان رشتی در گلسار بلوار گیلان - تقاطع بلوارتوحید نبش خیابان ۱۶۴- باشگاه بدنسازی- بلوار اصفهان - توحید ۱- سمت راست، مرک از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و آموزشگاه عالی علوم صنایع شیلات رشت - روستا‌های رشت ۲-شهرصنعتی کشاورزی- جاده شهرصنعتی روستای کشل ورزل - پرورش ماهی علی حشمت پور - روستا‌های رشت ۲- شرکت پرورش ماهی کپورنقره‌ای گیلان - روستای بهدان از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ و باغ فرجاد در جماران از ساعت ۹ تا ۱۳ و بجاربنه - گلخانه آزالیا از ساعت ۱۲ تا ۱۴، هنرستان فنی شهیدانصاری - انتهای بلوارشهیدافتخاری نرسیده به پمپ بنزین، عینک - داخل کوی امام حسین - پایانه مسافربری شهرداری رشت - جاده فومن بعد از بیمارستان قائم- مدرسه راهنمایی تحصیلی شهیدعموپور – بلوارحمیدیان از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰، قطع خواهد شد. 
شرکت توزیع برق گیلان همچنین از قطعی برق در حویق در چاه آب اشامیدنی سفیدسنگان - لیسار-روستای سفیدسنگان لمیر- چاه اب کشاورزی شمسعلی نظری - کرگانرود استاراروستای پلاسی- چاه اب کشاورزی غلامرضا اشکانی - برنجکوبی فرض اله لطفی - روستای شیراباد-پلاسی روبروی مسجد از ساعت ۱۱ تا ۱۳ خبر داد.
همچنین برق در تالش خیابان طالقانی از چهارراه سپاه بسمت اداره برق و بسمت خیابان شهید بهشتی از ساعت ۹ تا ۱۱ نیز قطع می‌شود.
برق در لنگرود شهرک صنعتی نالکیاشر، شرکت سلفون سازان گیلان، دیوشل تولیدی قطعات پلاستیکی اذرخش - شرکت شمین گاز - شرکت فولادفرم اطلس از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰ در لیست خاموشی‌های با برنامه شرکت توزیع برق است.
همچنین برق در رضوانشهر ییلاقات دوران و پارگام و اورماملال و بیاچال از ساعت ۱۰ تا ۱۲ قطع خواهد شد.
برق در لاهیجان در ایشکا باز کیاگوراب از ساعت ۱۰ تا ۱۲ قطع می‌شود.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» تمام معادلات را به نفع ایران تغییر داد
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • بی‌احتیاطی هنگام سیلاب هرمزگان / ۳ نفر کشته شدند
  • لغو پرواز درسیستان وبلوچستان،بدلیل وضعیت جوی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • قطعی برق در ۵ شهرستان گیلان
  • آخرین وضعیت مسعود اسکویی گوینده رادیو در بیمارستان
  • شاخص کیفی ۲۱ شهر سالم و پاک است / هوای قزوین و شهرکرد بر مدار قرمز و نارنجی
  • نتانیاهو هرگز پاسخ ایران را پیش بینی نمی‌کرد/ ادبیات مقامات رژیم صهیونیستی پس از حمله ایران تغییر کرد/ عملیات ایران معادله بازی میان تهران و تل آویو را تغییر داد/ نگرانی و ترس در جامعه صهیونیستی همچنان ادامه دارد