Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ رئیس ستاد روحانی در سال ۹۲ در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه خدمات حاج قاسم برای دنیا ارزشمند بود، گفت: ‌ اظهارات ظریف به کشور آسیب زد. - اخبار استانها -

علی‌اکبر عسگری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به فایل صوتی ظریف اظهار داشت: با توجه به اینکه اخیرا رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند و ظریف نیز در مصاحبه خود به این مطلب اشاره کرد؛ سیاست‌گذاری و تبیین راهبرد در نظام جمهوری ایران به مراتب بالاتر از جایگاه وزارت امور خارجه تدوین شده و رهبری نیز فرمودند هر یک از مسئولان، مسئول اجرای این سیاست‌ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش راهبردی سردار سلیمانی در رابطه با مباحث دیپلماتیک گفت: زمانی که یک سیستم، طرح راهبردی تدوین کرده و در آن راهبرد، برای هر یک از کاراکترها در ابعاد مختلف اقتصادی، فرهنگی و بازار سیاست داخلی و خارجی و منطقه‌ای نقشی تعریف می‌شود؛ در این راستا سردار سلیمانی، نقش میدانی را بر عهده دارد و ظریف نیز در نقش دیپلماسی کار را به پیش می‌برد.

وی افزود: بنابراین دشمنان نظام و انقلاب که صلاح مملکت را نمی‌خواهند به صورت گزینشی این فایل را منتشر کرده و از سوی دیگر آنها به دنبال نقاط تفرقه برانگیز هستند در صورتی که در همان مصاحبه بارها و بارها تاکید ظریف بر عدم انتشار فایل بوده و یک مصاحبه محرمانه بود.

عسگری بیان کرد: از سوی دیگر در هر جای مصاحبه که اسم سردار سلیمانی به میان می‌آید، توام با حرمت و احترام است و در همه جای مصاحبه به نیکی از سردار سلیمانی یاد می‌کند و در این بحث، تفاوتی میان حاج قاسم و ظریف وجود ندارد چون هر دو در یک راستا و هر دو علمدار عرصه‌های دیپلماسی و میدان برای اهداف راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودند.

امام جمعه بوشهر: ظریف مراقب نوع اظهاراتش باشد/مجاهدت‌های حاج قاسم محاسبات دشمن را تغییر داد"ظریف" هفته آینده به مجلس می رودظریف: ایران با افتخار کنار مردم فلسطین ایستاد

وی در رابطه با مصاحبه ظریف با یک تیم رسانه‌ای غیرقابل اعتماد گفت: در این راستا نیز انتخاب کاراکتر و اینکه چه کسی مصاحبه را انجام دهد را باید وزارت امور خارجه پاسخگو باشند و اینکه این انتخاب درست است یا نه به عهده اهدافی است که به دنبال آن هستند اما بارها و بارها رهبری فرمودند که افراد باید بتوانند در حوزه‌های مختلف آزاداندیشی نقطه نظرات خود را نقد کنند چون حاج قاسم، جگرگوشه و عزیزدل یک ملت است و نه تنها در داخل مرزهای ایران بلکه در دنیا نیز جایگاه سردار در بحث مبارزه با تروریست یک جایگاه ارزنده بوده که انصافا خدمات بزرگی را به جامعه بشری ارائه داده است.

رئیس ستاد روحانی در سال 92 در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه اگر تنها بحث مبارزه با داعش را در نظر گیریم خدمات حاج قاسم برای دنیا ارزشمند بود اظهار داشت: از سوی دیگر باید این موضوع را در نظر گرفت که زمانی که ظریف در مورد مباحث مختلف در رابطه با دیپلماسی و موانع و راهکارها و نقاط ضعف و فرصت‌ها و تهدیدهای از وی سوال می‌شود، از سوی نظام مامور پیشبرد آن مذاکرات است و برخی نقطه‌های محرمانه را بازگو می‌کند.

عسگری در ادامه تصریح کرد: بی‌تردید مسئولان امر به ویژه مسئولان اطلاعاتی و امنیتی باید آن افرادی که در این ارتباط نقش داشتند و باعث درز این اطلاعات شده‌اند را شناسایی کنند و باید قبول کنیم که بحث نظام اطلاعاتی و امنیتی شوخی‌بردار نیست.

رئیس ستاد روحانی در سال 92 در آذربایجان‌غربی گفت: بنابراین زمانی که در این سطح، اطلاعات خارج می‌شود، باید به این موضوع رسیدگی کرد چون برخی متاسفانه به دنبال ایجاد تنش و دوگانگی و دودستگی در کل کشور هستند بنابراین در شرایطی که تیم مذاکره کننده همچنان در حال مذاکره هستند، درز چنین صحبت هایی آسیبی به سیستم دیپلماسی کشور محسوب می‌شود.

عسگری بیان کرد: زمانی که بحث «محرمانه» در میان است، افشای اسناد محرمانه از ناحیه هر کس که باشد جرم محسوب شده و باید رسیدگی شود و این باید مشخص شود که در این بحث، کدام دستان پشت پرده وجود داشته که فایل صوتی ظریف را در این برهه حساس و با این شیوه، رسانه‌ای کرده است.

انتهای پیام/7548/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آذربایجان غربی رئیس ستاد روحانی سردار سلیمانی حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،محمود مظلومی مدیر شرکت خدمات حمایتی کشاورزی استان آذربایجان غربی گفت: در سال ۱۴۰۲ میزان جذب سهمیه کودی شهرستان میاندوآب بیش از ۸۵درصد و مقدار توزیع کود یارانه‌ای بیش از هفت هزار و ۹۲۲ تن بود (شش هزار و ۱۹۰ تن کود ازته، یک هزار و ۲۳۵ تن کود فسفاته و ۵۰۰ تن کود پتاسه)
مظلومی افزود: شرکت خدمات حمایتی کشاورزی یکی از مهم‌ترین شرکت‌های زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی می‌باشد که به‌عنوان اولین و بزرگترین زنجیره تأمین و توزیع نهاده‌های کشاورزی در ایران، وظیفه بسیار مهم تهیه، تأمین و توزیع انواع نهاده‌های کشاورزی شامل کود‌های یارانه‌ای، سم و بذر را در سطح کشور برعهده دارد.

دیگر خبرها

  • نماینده ولی فقیه در استان و استاندار آذربایجان‌غربی درگذشت روحانی جهادی را تسلیت گفتند
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • معارفه اعضای نظام دامپزشکی آذربایجان غربی
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • عملیات وعده صادق موجی از شادی را به ارمغان آورد
  • واکنش واعظی به ادعای خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف
  • واکنش واعظی به ادعایِ خیالی مشاور وزیر کشور درباره روحانی و ظریف /دولت به دنبال انحراف افکار عمومی است
  • ۲ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پرونده تخلف صنفی در آذربایجان‌غربی تشکیل شد
  • توزیع حدود هشت هزار تن کود یارانه‌ای در شهرستان میاندوآب در سال ۱۴۰۲
  • مشاور وزیر کشور: معلوم نبود اگر حسن روحانی یا ظریف بودند چه بلایی سرمان می آمد!