Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه ایرنا ازروابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، این وزارتخانه با توجه به منویات مقام معظم رهبری و با هدف تحقق شعار سال با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» برای ارتقای سهم اقتصاد دیجیتال، بهره‌مندی تمامی اقشار جامعه از ابزارهای نوین ارتباطی، هوشمند و توسعه عدالت ارتباطی فراخوانی برای اجرای «طرح جامع حمایت از توسعه زیست‌بوم همراه، توسعه بازار و فناوری تولید گوشی های هوشمند داخلی» صادر کرده بود که این فراخوان تا پایان اردیبهشت‌ماه تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اجرای این طرح، وزارت ارتباطات از تولید گوشی همراه هوشمند و تبلت، به صورت تامین زیرساخت‌های تولید (تامین فضای تولید، تست و ارزیابی محصولات) و همچنین اعطای تسهیلات کم بهره و یارانه سود برای سرمایه گذاری ثابت، سرمایه در گردش، تحقیق و توسعه و صادارت محصولات حمایت می‌کند.

به همین منظور وزارت ارتباطات، اعلام کرد همه تولیدکنندگانی که شرایط موردنظر را دارند مدارک و مستندات خود را حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه به معاونت فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارسال کنند.

متقاضیان این طرح باید دارای پروانه تولید و بهره برداری از وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه تولید تجهیزات ارتباطی هوشمند، تجهیزات الکترونیکی، تجهیزات و قطعات تولید گوشی هوشمند و تبلت، تجهیزات و قطعات خطوط تولیدی باشند.  

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت مقام معظم رهبری ایرنا سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت مقام معظم رهبری سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها وزارت صنعت معدن و تجارت مقام معظم رهبری ایرنا سازمان فناوری اطلاعات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اخبار کنکور وزارت ارتباطات فناوری اطلاعات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد

به گزارش قدس خراسان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، امیر محمدزاده لاجوردی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به همراه علی دلگیر مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خراسان رضوی و محمد شمسایی مدیر کل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی منطقه شمال شرق از مرکز داده سازمان فاوای شهرداری مشهد بازدید کردند و در خصوص نحوه استفاده از ظرفیت قطب مرکز داده شرق کشور واقع در یکی از مناطق بین دو شهرستان مشهد و طرقبه بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

در این بازدید محمدرضا سمیعی مدیر عامل سازمان فاوا شهرداری مشهد، پیشنهاد ابلاغ تعرفه‌های استفاده از امکانات قطب‌های مرکز داده را ارائه کرد. همچنین وضعیت پیشرفت فیزیکی و مراحل انعقاد قرارداد با پنج اپراتور معرفی شده برای اجرای پروژه ارائه سرویس اینترنت به منازل و کسب و کارها از طریق فیبر نوری (موسوم به FTTx) در شهر مشهد نیز بررسی و موضوعات فی مابین مطرح شد.

دیگر خبرها

  • آنچه که درباره اینترنت ماهواره‌ای نمی‌دانید
  • دیدار نوروزی کارکنان پست بانک ایران با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • دو ماهواره بخش خصوصی آماده پرتاب هستند
  • ارتقاء جایگاه ایران در شاخص توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • در حوزه توسعه ارتباطات از رتبه ۸۱ به رتبه ۷۵ رسیده‌ایم
  • پیشرفت تکنولوژی هزینه تحقیق را ارزان‌تر می‌کند/ اختصاص بودجه برای بروز رسانی تجهیزات به دانشگاه‌ها
  • رتبه ایران در شاخص جهانی فناوری اطلاعات و ارتباطات افزایش یافت
  • بازدید معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سازمان فاوا شهرداری مشهد
  • ایران در توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ۶ پله صعود کرد
  • وضعیت اینترنتی تهران چگونه است؟