Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@09:52:15 GMT

چگونه لباس عروس انتخاب کنیم؟ + معرفی انواع فرم های بدن

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۶۴۲۳

چگونه لباس عروس انتخاب کنیم؟ + معرفی انواع فرم های بدن

برای ثبت بهترین خاطره‌ها از مراسم‌ عروسی لازم است با آگاهی از نکات کلیدی در خرید و انتخاب لباس عروس متناسب با فرم بدنی خود، لباس مورد نظر را برگزینید.

به گزارش ایمنا، این روزها وجود مشاور و طراح لباس عروس در مزون ها باعث شده است تا عروس خانم‌ها با آرامش خاطر بیشتری به سراغ انتخاب لباس مورد نظر بروند اما نکاتی که در این مطلب بیان شده از دسته نکات مهمی است که شما برای انتخاب لباس عروس به آن احتیاج دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب درباره لباس عروس متناسب با ابعاد بدنی مختلف و همچنین معیارهای لازم برای ورود به مزون ها و انتخاب لباس مناسب صحبت شده است.

فرم بدنی شما چیست؟

برای اینکه لباس عروس متناسب با اندام و فرم بدنی خود انتخاب کنید ابتدا باید فرم بدنی خود را بشناسید. برای اینکه فرم بدنی خود را تشخیص دهید مقابل آینه‌ای قرار بگیرید و به دقت به اندام خود نگاه کنید. اما اگر قصد دارید به طور دقیق فرم بدنی خود را بشناسید پیشنهاد می‌کنیم از متر خیاطی یا حتی نخ استفاده کنید.

لباس عروس مناسب فرم بدنی کمر باریک یا ساعت شنی

فرم کمر باریک یا ساعت شنی برای افرادی است که اندازه کمر آنها در مقایسه با قسمت‌های دیگر، کوچک‌تر (کمتر از سه چهارم) است. همه انواع لباس عروس برای افراد دارای این فرم بدنی مناسب هستند. آنها می‌توانند دقیقاً مطابق سلیقه خود پیش بروند و در انتخاب لباس هیچ محدودیتی ندارند. لباس عروس مدل ماهی به دلیل اینکه فرم کمر را خیلی خوب جلوه می‌دهد می‌تواند پیشنهاد خوبی برای انتخاب لباس عروس برای شما باشد.

لباس عروس مناسب فرم بدنی مستطیل شکل یا راسته

افرادی که تقریباً تمام اندام‌هایشان، عرضی نزدیک به یکدیگر دارند در این دسته قرار دارند. افراد دارای این فرم بدنی لاغر هستند و از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار هستند. همه انواع لباس عروس برای این افراد مناسب است اما توصیه می‌شود از انتخاب مدل ماهی صرف نظر کنند چراکه برای افراد راسته یا مستطیل شکل مناسب نیست.

لباس عروس مناسب فرم بدنی مثلثی شکل

خانم‌هایی که در دسته مثلثی برعکس قرار می‌گیرند اصولاً عرض شانه‌ها و بالا تنه بیشتر از بقیه بدن است. این دسته از خانم‌ها در انتخاب آزاد هستند اما توصیه می‌شود که از انتخاب لباس‌های راسته پرهیز کنند و بیشتر به سمت لباس‌هایی با دامن‌های پهن گرایش پیدا کنند.

لباس عروس مناسب فرم بدنی گلابی شکل

خانم‌هایی که در دسته گلابی شکل قرار می‌گیرند باید لباسی را انتخاب کنند که ساده و یا پرنسسی باشد چرا که در این افراد اندازه شانه کمتر از بقیه قسمت‌ها است. این دسته در خانم‌ها شایع‌تر است و بهتر است که لباس‌های پرنسسی و یا لباس‌هایی که بالا تنه آن کار شده است، بپوشند.

لباس عروس مناسب فرم بدنی دایره‌ای شکل

برای خانم‌های دسته دایره‌ای شکل، اندازه در همه قسمت‌ها زیاد است به همین دلیل بهتر است که از لباس‌هایی که یقه آن پوشیده و دارای آستین است استفاده کنند. انتخاب لباس‌های پرنسسی و A LINE برای این دسته از افراد مناسب است. برای خانم‌هایی با اندام دایره‌ای شکل پیشنهاد می‌شود که برای تناسب بدن با لباس، لباس عروس‌های اندامی و جذب بدن بپوشند.

لباس عروس مناسب افراد ظریف و قد کوتاه

بهترین لباسی که برای این دسته افراد می‌توان پیشنهاد کرد، لباس عروس‌های ماکسی است. این لباس‌ها به دلیل اینکه بلند هستند مناسب‌ترین انتخاب به حساب می‌آیند، بنابراین خانم‌ها در این دسته نباید از لباس‌های پف دار استفاده کنند چرا که اندام ظریف شأن در آن گم خواهد شد. مدل پرنسسی برای زنان قد کوتاه که درشت و تو پر هستند، انتخاب خوبی است. توجه داشته باشید که قسمت‌های تزئینی لباس (مثل کمربند، پاپیون و …) نباید در قسمت‌های پایین تنه شما قرار بگیرد چرا که شما را قد کوتاه‌تر نشان می‌دهد.

لباس عروس مناسب افراد قد بلند

خانم‌های قد بلند می‌توانند از مدل پرنسسی استفاده کنند چرا که این مدل دارای دامن پف دار است و برای این افراد مناسب‌تر است. افرادی که در این دسته قرار می‌گیرند بهتر است توجه کنند که پیراهن‌های بسیار تنگ و باریک برای آنها انتخاب خوبی نیست چون قد را بلند تر نشان می‌دهد.

لباس عروس مناسب افراد چاق

خانم‌هایی که اندام چاق و پری دارند بهتر است لباسی را برگزینند که آنها را ظریف‌تر نشان دهد. لباس عروس تنگ و دارای دامنی پف دار برای این افراد مناسب است. البته دقت کنید که پف لباس باید از کمر به پایین باشد. لباس عروس‌های یقه هفت برای عروس خانم‌های چاق بسیار مناسب است. لباسی با یقه دکلته قلبی شکل و برش‌های نامتقارن در کمر برای تقارن و فرم اندام این افراد می‌تواند انتخاب بهتری را برای آنها رقم بزند.

کد خبر 489715

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مد و زیبایی عکس مد و لباس لباس پوشیدن مراسم عروسی عروس مدل لباس عروس لباس عروس جزئیات لباس عروس تصویر لباس عروس لباس عروس 2021 لباس عروس جدید لباس عروس ساده انتخاب لباس عروس عكس عروسي مد و استایل شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق افراد مناسب انتخاب لباس خانم هایی لباس ها خانم ها قسمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای عایق کاری ویلا با استفاده از عایق الاستومری

آفتاب‌‌نیوز :

انواع مختلفی از عایق‌های صوتی و حرارتی وجود دارد که از آن‌ها برای عایق سازی ساختمان‌ها و سازه‌های کوچک و بزرگ عمومی و صنعتی استفاده می‌شود. این انتخاب و بکارگیری براساس نیاز و بودجه ما عموما صورت می‌گیرد. یکی از نیاز‌های معقول و مورد نیاز عایق سازی ویلا‌ها می‌باشد که در دسته بندی عایق‌های عمومی قرار دارد.

معرفی انواع عایق الاستومری ویلایی

عایق الاستومری ویلایی که از مهم‌ترین عنصر مصرف شده در ساخت ویلا‌ها است. این نوع عایق مانند نانو عایق، نانو بازنشست، عایق فولادی، فولاد نانو، پوشش با فسفات، فسفات کلسیم، کربن سنتزی، پلی استر، پلی اتیلن و ... می‌تواند در این زمینه به عنوان یک بهبود کیفی مهندسی تلقی شود. انواع عایق‌های ذکرشده ویژگی‌های فنی مهندسی متفاوت و مختلفی دارد که در ارتقای ساخت ویلا بسیار موثر است همچنین متقاضیان ساخت ویلا می‌توانند از هر یک از آن‌ها بر اساس نیاز خود استفاده کنند.

انتخاب یک عایق ویلایی با کیفیت بسیار مهم و کلیدی است. این کار باید با دقت و با در نظر گرفتن بهترین کیفیت و خدمات ممکن انجام شود. عایق ویلایی باید از انواع مختلفی موجود در بازار چه داخلی چه خارجی کشور انتخاب شده و در مرحله بعدی باید به دقت براساس نیاز ویلا مورد بررسی قرار گیرد که آیا این کالا با شرایط ذکر شده مناسب است یا خیر. باید شما به عنوان یک مشتری مسئول باشید که با انتخاب یک عایق با کیفیت برای ویلایتان می‌توانید خدمات و محصولات مناسبی برای خود اختصاص دهید و از بکارگیری آن نهایت استفاده را ببرید.

حرارت محیط پس از استفاده از عایق الاستومری ویلایی

حرارت محیط بعد از استفاده عایق الاستومری ویلایی بسیار کاهش می‌یابد. این عایق‌ها به عنوان یک لایه میانی بین برخی از انواع انرژی و محیط، انرژی را به طور مستقیم هدایت می‌کنند و به محض اینکه به آن انرژی دسترسی نداشته باشند حرارت محیط داخل ویلا را کاهش می‌دهد و از گرمای بیش از حد نیز جلوگیری خواهد کرد.

این عایق‌ها می‌توانند در محیط‌هایی نظیر ویلاها، ساختمان‌های مسکونی و اداری دیگر نیز کاربرد داشته باشند بنابراین به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از عایق‌های حرارتی، کنترل حرارت محیط را در طول سال به دست بگیرید و نیازی به تجهیزات کنترلی محیط نداشته باشید. البته تجهیزات تهویه در همه حال یک نیاز است، اما این عایق‌های ویلایی در واقع یک نوع بهینه سازی شده با تکنولوژی‌های مدرن روز دنیا می‌باشند که شما را تا حد امکان از هزینه‌های اضافی بی نیاز می‌سازد.

نحوه استفاده از عایق ویلایی سونا و جکوزی

استفاده از عایق الاستومری سونا و جکوزی در انواع مختلفی از مصارف خانگی، محصولات این دو برند به سادگی انتخاب شده است. این عایق‌ها به عنوان یک عایق گرمایشی که از بهترین مواد بدست آمده طبیعی است که باعث کاهش بوی آلوده، نوسان‌های دمایی، شور و تشویق امنیت بیشتری را برای کاربران ایجاد خواهد کرد.

 در عین حال این عایق‌ها از جنس پلی اتیلن ساخته شده اند که به ارزش انتخاب کاربران اضافه خواهد کرد. در درازمدت کیفیت عایق‌های پلی اتیلن برای عایق سازی سونا و جکوزی انتخاب مناسب و بهینه‌ای می‌باشد.

جلوگیری از دود و گرد پس از استفاده از عایق الاستومری ویلایی

عایق الاستومری ویلایی یکی از موثرترین راه‌های موجود برای جلوگیری و کاهش حداکثری از ورود دود و گرد و غبار به محیط داخلی ویلا محسوب می‌شوند. از این عایق الاستومری‌ها در بسیاری از خطوط ویلایی برای جلوگیری از افزایش ورود دود و گرد و غبار استفاده می‌شود. همچنین این عایق‌های مختلف مانند پلی اتیلن، خاکستر پلی اتیلن و موارد بیشتری بهره برد. برای اینکه دود، گرد و غبار موجود را بعد از بکارگیری عایق ویلایی نزدیک به صفر کنید باید به پاکسازی مناسب و به روزرسانی‌های مورد نیاز حتما توجه داشته باشید.

ویژگی‌های مفید و تاثیر منفی استفاده از عایق‌های ویلایی

عایق‌های ویلایی یک ابزار کم هزینه‌ای می‌باشد که از آن برای حفاظت ویلا‌ها و کل محیط ساختمان استفاده می‌شود. این عایق‌ها ویژگی‌های مفیدی دارند که شامل بهبود کیفیت هوایی داخل ویلا، حفاظت از ساختمان و بهبود امنیت ویلا منجر خواهد شد. استفاده از عایق الاستومری در ویلا‌ها باعث کاهش هزینه‌های دوره‌ای مانند هزینه‌های گرمایشی، سرمایشی و بهداشتی نیز می‌شود.

 با این حال به دلیل استفاده از مواد محلول تاثیر منفی نیز وجود دارد که شامل تهویه ناکافی، افزایش ریزش آب سطحی نیز وجود دارد، یعنی در کنار فواید‌های بسیار آن برخی از تاسیسات تهویه و کنترل کیفی داخلی نیز احساس می‌شوند تا به حداکثر بهره وری و کیفیت ویلا افزوده خواهد شد؛ در غیر اینصورت مشکلاتی در ادامه کار ظاهر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است با ما تماس بگیرید.

عایق‌های الاستومری

امروزه با پیشرفت فناوری، انواع مختلفی از مواد عایق در آزمایشگاه‌ها تولید می‌شود که عملکرد بهتری نسبت به انواع سنتی عایق مانند پشم شیشه دارند. یکی از این محصولات عایق الاستومری است.

 این نسل نوظهور از عایق‌ها می‌تواند با بازدهی بالاتری از رفت و آمد دما را در محل مورد نظر جلوگیری کند. عایق‌های الاستومری سلول بسته می‌توانند دمای بین منفی ۷۰ درجه تا ۱۲۰ درجه سانتی گراد را کنترل کند، برای همین بهترین انتخاب در شرایط صنعتی مخصوصا عایق چیلر محسوب می‌شوند.

 ساختار این عایق‌ها به گونه‌ای است که سلول‌های بسیار ریزی در کنار یکدیگر قرار گرفته اند و بین آن‌ها هوا قرار دارد برای همین به خوبی می‌توانند از رفت و آمد دما جلوگیری کنند. از دیگر مزایای این دسته از عایق‌ها برای لوله چیلر این است که رطوبت یا بخار به هیچ عنوان از آن‌ها عبور نمی‌کند البته در خرید عایق الاستومری باید به این نکات توجه داشته باشید که قیمت آن‌ها معمولا بالاتر از سایر انواع عایق‌ها می‌باشد و عملکرد بهتری نیز دارند.

هزینه عایق کاری ویلا

هزینه عایق کاری ویلا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین هزینه‌های لازم در راستای بهبود کیفیت و ماندگاری سازه ویلا اهمیت ویژه‌ای دارد. این هزینه‌ها می‌توانند شامل هزینه‌های نصب، تعمیرات و نگهداری، به روزرسانی‌های لازم دوره‌ای و اجرا‌ها و اجزای مختلف مانند لوازم بهینه سازی مصرف انرژی و سایر لوازم برقی می‌باشند.

دیگر خبرها

  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • انواع درب ساختمان
  • برای عایق کاری ویلا با استفاده از عایق الاستومری
  • چطور بهار را به بالکن خانه ها ببریم؟ | ایده های برای نگهداری گیاهان در بالکن‌های۲ متری
  • معرفی ساده‌ترین راه‌های از بین بردن لکه چای قدیمی روی لباس
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • معرفی کابینت های جدید
  • ستون gc چیست و انواع ستون gc کدام‌اند ؟
  • اصناف و بازاریان لباس‌هایی با پوشش مناسب در اختیار مردم قرار دهند
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر