Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی با تبریک ۱۷ اردیبهشت، روز صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری، تاکید کرد: هر چند مدتی است بیماری عالمگیر راه را بر بسیاری از عرصه‌های خدمت گروه‌های جهادی بسته است، اما خدمتگزاری فداکارانه و پرشور گروه‌های جهادی در نجات مردم از ویروس منحوس کرونا و دستگیری از آسیب دیدگان معیشتی این بلیه با تشویق و ساماندهی کمک‌های مومنانه مردم عزیز، برگ زرین دیگری را در کتاب تاریخ خدمات جهادی و فداکارانه جوانان این مرزوبوم رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام سردار نقدی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم الذین

جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله المحسنین

۱۷ اردیبهشت، روز صدور فرمان تاریخی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای عزیز را به همه جهادگران عرصه خدمت و آبادانی میهن اسلامی تبریک عرض می‌کنم.

هر چند مدتی است بیماری عالمگیر راه را بر بسیاری از عرصه‌های خدمت گروه‌های جهادی بسته است، اما خدمتگزاری فداکارانه و پرشور گروه‌های جهادی در نجات مردم از ویروس منحوس کرونا و دستگیری از آسیب دیدگان معیشتی این بلیه با تشویق و ساماندهی کمک‌های مومنانه مردم عزیز، برگ زرین دیگری را در کتاب تاریخ خدمات جهادی و فداکارانه جوانان این مرزوبوم رقم زد و تصویری زیبا از دلدادگی و پروردگار را پیش روی همگان مجسم ساخت.

به همه شما افتخار می‌کنیم و از خدای متعال می‌خواهیم با رفع این بلیه عالمگیر بار دیگر تمامی عرصه‌های خدمت را بر روی ما بگشاید و راه تقرب بیشتر به خود، با خدمتگزاری خالصانه به خلایق را برای ما هموار سازد و از او می‌خواهیم پرچمدار بزرگ این جهاد، رهبر بزرگوارمان را تا ظهور امام عصر علیه السلام موید و موفق و منصور بدارد.
همیشه سربلند باشید، همواره جهادی بمانید و عاقبت به خیر شوید.

سرباز کوچک ولایت و خادم جهادگران

سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران کرونا ویروس گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم

گروه‌های جهادی کاشان در سیل اخیر به یاری مردم سیل‌زده در منطقه شتافتند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، با وقوع سیل در برخی از نقاط مختلف شهرستان کاشان گروه‌های امدادی و خدماتی برای رفع آثار ناشی از سیل، تخلیه آب و بازگشایی مسیرها به حالت آماده‌باش درآمدند و نیروها تمام توان خود را به کار گرفتند.

یکی از گروه‌هایی که به صورت خودجوش برای کمک به شهروندان کاشانی آماده به خدمت بودند، گروه‌های جهادی بودند که با هماهنگی‌های صورت گرفته در راستای تخلیه سیلاب، رفع گل و لای مسیرها و آزادسازی محورها اقدامات موثری را انجام دادند.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم علی‌رغم انجام طرح مطالعاتی صورت گرفته در حوزه منابع طبیعی و آبخیزداری به دلیل عدم اختصاص اعتبارات سنگین لازم متوقف شده که در این شرایط صحبت‌هایی با مسئولان مربوطه داشتیم و دو مورد بازدید میدانی دیروز و امروز انجام شد و خسارات نیز در حال ارزیابی است.

حمیدرضا محمدی فشارکی ضمن اشاره به ارائه خدمات توسط دستگاه‌های خدماتی ابراز داشت: برخی از مناطق تصمیم گرفته شد به منظور پیشگیری از خسارات جانی خالی از سکنه شود و همه عوامل در حال شست‌وشو و پاکسازی مناطق و ارائه خدمات هستند.

.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی مهریز در سیل
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل
  • ساخت خانه بهداشت در روستای «کاشک» با کمک خیرین و گروه‌های جهادی
  • امدادرسانی گروه‌های جهادی کاشان در سیل + فیلم
  • شرکت ۲۰ هزار بسیجی در المپیاد جام شهید عجمیان
  • ساخت مسجد در روستای دره بید در بخش ممبی توسط گروه جهادی
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران