Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب‌آهن، اظهار داشت: بازی سنگینی خواهد بود. ما و کادر فنی به خوبی تیم ذوب‌آهن را آنالیز کردیم. تیم بسیار منظمی خصوصا در کارهای دفاعی هستند و جزو بهترین تیم‌ها از این حیث به شمار می‌روند. پیدا کردن روزنه در خطوط دفاعی آنها بسیار سخت است. باید به مجتبی حسینی تبریک بگویم که توانستند ذوب‌آهن را از آشفتگی پیش از حضورشان در کارهای دفاعی خارج کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی مقابل ذوب‌آهن برای هر تیمی سخت خواهد بود.

وی درباره مصدومیت قاسم حدادی‌فر و تاثیر نبودن این بازیکن خاطرنشان کرد: قاسم حدادی‌فر یکی از بازیکنان بزرگ فوتبال ایران و اسطوره باشگاه ذوب‌آهن است و بسیار قابل احترام است. نبود او برای هر تیمی تاثیرگذار است اما چیزی که ما در آنالیز دیدیم؛ کار تیمی بسیار منظم و منسجم این تیم است و نبود یک بازیکن تاثیری روی این قضیه نخواهد داشت.

مربی استقلال درباره غایبان این تیم مقابل ذوب‌آهن بیان داشت: داریوش شجاعیان به دلیل چهار اخطاره بودن محروم است. به دلیل فشردگی بازی‌های آسیایی چند بازیکن ما دچار مصدومیت شدند. محمد نادری خوشبختانه رسیده است اما وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و متین کریم‌زاده به احمتمال زیاد حضور نخواهند داشت.

وی درباره تاثیر بازی شهرآورد روی این مسابقه گفت: همیشه بازی قبل و بعد از دربی شرایط خاص خودش را برای استقلال و پرسپولیس داشته است. کادر فنی و در راس آن فرهاد مجیدی سعی کردند تیم را برای این دیدار آماده کنند. به غیر از خستگی وحشتناک که با برنامه‌ریزی منحصر به فرد ای اف سی به تیم‌های آسایی و خصوصا ما تحمیل شده است مشکلی وجود ندارد.

این مربی ادامه داد: مشکلی که ما علاوه بر فشرده بازی کردن داشتیم این بود که باید در ساعت‌های سه، چهار، پنج و هفت صبح بعد از بازی تازه می‌خوابیدیم. یعنی اوج تایم ریکاوری که باید بازیکن بخوابد دقیقا در آن زمان باید بازی می‌کردیم. برای همه تیم‌ها فاصله کم بود ولی ساعت بازی‌های ما هم به خاطر شرایط خاص کشور عربستان و ماه رمضان و اینکه بازی‌ها باید بعد از فطار می‌بود؛ کار را سخت‌تر کرده بود. در ضمن بقیه شهرها ۲ ورزشگاه داشتند و در جده یک ورزشگاه وجود داشت و ما چهار بازی را در ساعت دیری انجام دادیم و ساعت خواب بازیکنان به هم ریخت. امکانات کمتری هم  برای ریکاوری داشتیم. این خستگی زیاد باعث آسیب‌های بدنی برای تیم ما شد. در مجموع تیم ما از همه تیم‌هایی که در آسیا شرکت کردند خسته‌تر است.

مصطفوی درباره تغییر تاکتیک احتمالی استقلال پیش از شهرآورد تصریح کرد: آقای مجیدی نشان داده که در ادواری که مسوولیت فنی را داشته بازی به بازی پیش می‌رود و هر بازی استراتژی خاصی در چینش نفرات و مسائل دیگر دارد. در بازی با ذوب‌هن استراتژی متفاوتی نسبت به بازی برابر پرسپولیس خواهیم داشت.

وی درباره دور بودن ذوب‌آهن از شرایط مسابقه اذعان داشت: اینکه تیم‌هایی که در آسیا نبودند دور از شرایط مسابقه بودند را قبول ندارم چون احتمالا هر ۱۰ یا ۱۲ روز بازی دوستانه داشتند. فکر نمی‌کنم ۱۰ یا ۱۵ روز بازی نکردن در فرم تیم‌ها تاثیر داشته باشد. تیم‌هایی که در آسیا بودند اما کار را سخت کرده و ماجرا فرسایشی شده است. برنامه‌ریزی ای اف سی باعث شد تا تیم‌های حاضر در این مسابقات تحلیل بروند.

مربی استقلال درباره اینکه جانشین فراز کمالوند ایرانی خواهد بود یا خارجی گفت: این سوال را باید فرهاد مجیدی شخصا جواب بدهد. فرهاد مجیدی بسیار اهل مطالعه و مشاوره است. اینکه قرار است کسی به کادر اضافه شود یا خیر را بهتر است خودش حواب بدهد.

مصطفوی در پایان راجع به دیدار مجدد با ذوب‌آهن در جام خذفی در تاریخ ۲۹ اردیبهشت بیان داشت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و آن بازی سخت‌تر خواهد بود چون شناخت بیشتر می‌شود. در لیگ قهرمانان اسیا هم بازی‌های دور دوم نزدیک‌تر و کم‌گل‌تر بود. چون تیم ها و بازیکنان از هم شناخت بیشتری پیدا می‌کنند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرهاد مجیدی باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس ذوب آهن فرهاد مجیدی قاسم حدادی فر لیگ قهرمانان آسیا وریا غفوری بازی ها ذوب آهن تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدال بین صعود و سقوط

ایسنا/یزد یکی از مهم‌ترین مسابقات این هفته لیگ دسته اول فوتبال ایران را تیم‌های داماش و چادرملو در رشت برگزار خواهند کرد.

 بیست و هفتمین هفته از لیگ آزادگان ایران روز گذشته (یکشنبه ۲۶ فرودین) آغاز شد؛ و یکی از مهم‌ترین مسابقات این هفته را تیم‌های داماش گیلان و چادرملو اردکان از ساعت ۱۶:۴۵ امروز در ورزشگاه عضدی شهر رشت انجام می‌دهند.

 تقابل بین نماینده اردکان و گیلان، دو تیم بالا و پایین جدول، در این هفته می‌تواند نقش تعیین کننده در صعود یا سقوط آنها از لیگ یک را داشته باشد.

رقابت نزدیک و شانه به شانه سه تیم چادرملو اردکان، فجر سپاسی شیراز و نفت مسجدسلیمان، حساسیت در هفته‌های پایانی لیگ در بالای جدول را برای تثبیت جایگاه خود در رده دوم و قطعی کردن صعودشان به لیگ برتر دوچندان کرده‌ است؛ و همین حساسیت در انتهای جدول نیز بین تیم های داماش گیلان، شاهین بندرعامری و خوشه طلایی برای بقا در لیگ وجود دارد.  

شکست در این بازی برای شاگردان «سعید اخباری» در چادرملو که رویای لیگ برتری شدن را در سر دارند و فاصله آن‌ها تا تحقق چنین آرزویی تنها هشت هفته است، اصلا خوشایند نیست.  

اما در آن سوی میدان یاران «نظر محمدی» در داماش با توجه به خطر سقوط چیزی برای از دست دادن ندارند؛ و تمام تلاششان را برای خروج از منطقه بحران و بقا در لیگ با پیروزی مقابل چادرملو رده دومی خواهند کرد.

چادرملو با کسب ۱۷ از ۲۶ بازی و با احتساب ۵۵ امتیاز در رده دوم جدول و داماش گیلان با کسب تنها ۴ برد از همین تعداد بازی و با احتساب ۱۹ امتیاز در رده هفدهم جدول قرار دارد؛ اعداد و ارقامی که نمایانگر کیفیت بسیار پایین‌تر داماش به چادرملو است؛ و داماشی‌ها باید در بازی امروز به حضور تماشاگرانشان و اتفاقات پیش بینی نشده این بازی دلخوش باشند.

این دو تیم در بازی دو رفت خود در ورزشگاه نصیری یزد به مصاف یکدیگر رفتند؛ که نتیجه این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر چادرملو همراه بود.  

قضاوت داور لیگ برتری برای بازی سرنوشت‌ساز لیگ یک

حساسیت این دیدار موجب شده تا کمیته داوران فدراسیون فوتبال هم یک داور لیگ برتری را برای این بازی انتخاب کند.

علی صفایی که در هفته بیست و یکم لیگ برتر قضاوت دیدار تیم‌های هوادار و استقلال تهران را برعهده داشت، این بازی را سوت می‌زند.

همچنین علی‌اکبر نوری و علی فراهانی نیز که در لیگ برتر کمک داور هستند علی صفایی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جام ملت‌های آسیا محل جدال مربیان و سبک‌هاست
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • چرا باید کاپیتان استقلال را محروم کنند؟ | پرسپولیس زنگ خطر را برای نکونام به صدا درآورده است
  • جدال بین صعود و سقوط
  • استقلال هم مثل پرسپولیس معامله کرد
  • آبی‌های خوزستانی با توپ پر در مسیر سیرجان
  • دقیقی به دنبال خامه روی کیک برابر استقلال
  • مربی استقلال: همین مانده رجاییان اخلاق حرفه‌ای را به نکونام یاد دهد!
  • این استقلالی مغضوب از درخشش خسته نمی‌شود
  • حقیقی جان داد و سربلند شد (عکس)