Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-03-29@11:02:39 GMT

روز جهانی صلیب سرخ یادآور فعالیت‌های خیرخواهانه است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۶۶۶۶

روز جهانی صلیب سرخ یادآور فعالیت‌های خیرخواهانه است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ هدایت الله جمالی پور، استاندار قزوین در پیامی «هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ» را به خانواده بزرگ جمعیت هلال احمر تبریک گفت.
متن پیام هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
نام جمعیت هلال احمر همیشه با ایثار و احساس مسئولیت انسان های شریف و با اراده ‌ای گره خورده که همچون فرشتگان در سخت ترین و بحرانی ترین لحظات، در کنار هموطنان و همنوعان خود بوده و به یاری آنها می شتابند و فرا رسیدن هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ در هر سال یادآور فعالیتهای خیرخواهانه و خداپسندانه و نماد انسانهایی است که با همت خود عشق و ایثار را در گیتی ترویج می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدون شک امروز جامعه مرهون مجاهدت ها، ایثارگری ها، فداکاری ها، تلاش ها و زحمات شبانه روزی پرسنل کوشا، امدادگران شجاع، جوانان غیور و مشارکت و همیاری داوطلبان عزیز و گرانقدر است که زمینه را برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر در جامعه مهیا کرده اند.
هفته هلال احمر نیز فرصت ارزشمندی برای پاسداشت خدمات انسان دوستانه و داوطلبانه دلیرانی است که با مهربانی و لطف خود تمام توان خود را برای خدمت به بشریت بسته اند و با دلی مالامال از عشق، محبت، دوستی و وجودی سرشار از مهرورزی همه توان خود را در راه خدمات داوطلبانه، بشردوستانه و امداد و نجات و همچنین مبارزه با ویروس کرونا بسیج کرده و بی ‌واهمه از هرگونه خطری، در خدمت به جامعه پیشتاز بوده اند.
همت بی منت و تلاش این عزیزان در یاری رسانی به خلق و تحقق وعده ی خدمت به بشریت و تسکین آلام دردمندان تلاشی عظیم و ماندگار است و بی شک این ایثارگری ها و فداکاری ها، شایسته و لایق والاترین تکریم هاست.
اینجانب، فرارسیدن هفته هلال احمر و روز جهانی صلیب سرخ را به تمامی داوطلبان، امدادگران، نجاتگران، جوانان و کارکنان خدوم جمعیت هلال احمر استان قزوین تبریک و تهنیت عرض نموده و با قدرشناسی از خدمات ارزنده آنان توفیق روز افزون و صحت و پیروزی این عزیزان را از درگاه خداوند سبحان مسألت می کنم.

 هدایت الله جمالی پور
 استاندار قزوین

48

کد خبر 1512647

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان قزوین روز جهانی صلیب سرخ هفته هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور در حاشیه بازدید از روند ساخت پایگاه تخصصی امداد و نجات انجیلاق واقع در شهرستان آبیک، گفت: برای این طرح هزار میلیارد ریال اعتبار لازم است که قرار شد ۵۰ درصد آن از سوی جمعیت هلال احمر و ۵۰ درصد مابقی دیگر از سوی استانداری قزوین تامین شود.

وی اضافه کرد: هم اکنون ۲۳۰ میلیارد ریال از سوی جمعیت هلال احمر به این طرح اختصاص داده شده و لازم است که ۲۳۰ میلیارد دیگر نیز از از سوی استانداری در اولین فرصت تامین شود.

کولیوند تاکید کرد: نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی برای دریافت اعتبارات جمعیت هلال احمر، به خصوص تکمیل پایگاه تخصصی امداد و نجات اهتمام و توجه ویژه‌ای لحاظ کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور بیان کرد: پایگاه امداد و نجات انجیلاق علاوه بر اعتبارات مورد نیاز عمرانی خود، نیازمند اعتبارات لازم در خصوص تجهیزات و اقلام مورد نیاز مدیریت بحران است که انجام آن نیازمند هزینه بیشتری خواهد بود.

این مسئول یادآور شد: این مکان به لحاظ ترافیکی و امنیتی نیز باید بررسی شود تا شرایط خیلی بهتری نسبت به ساختمان داخل شهر قزوین داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • برخورد ۲ دستگاه خودرو در قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • تاکید بر ضرورت تسریع در کمک‌رسانی به مردم غزه
  • فعالیت بشر دوستانه ۴۴ تیم سحاب هلال احمر مازندران
  • اختصاص ۱۰۰ میلیارد برای تکمیل پایگاه امداد و نجات انجیلاق
  • پایگاه امداد و نجات قزوین تا پایان امسال تکمیل شود
  • غزه به نمایشگاه جنایات جنگی نوین در جهان تبدیل شده است
  • ضرورت تسریع در کمک‌رسانی به مردم غزه
  • ریزش معدن سنگ و آهک کرماک جان یک نفر را گرفت
  • ریزش معدن سنگ در قزوین جان یک‌ نفر را گرفت
  • برخورد زنجیره‌ای در آزادراه قزوین - رشت ۱۰ مصدوم برجای گذاشت