Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@14:09:24 GMT

جزئیات قرارداد جدید نیمار با پاری‌سن‌ژرمن

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۶۹۲۶

جزئیات قرارداد جدید نیمار با پاری‌سن‌ژرمن

از جزئیات قرارداد جدید ستاره برزیلی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن رونمایی شد.

به گزارش مشرق، نشریه معتبر «اکیپ» فرانسه مدعی شده نیمار ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن سرانجام قراردادش را با این باشگاه تمدید و خود را تا سال 2026 به پاریسی‌ها متعهد کرد. طبق این گزارش انتطار می‌رود باشگاه پاری‌سن‌ژرمن امروز (شنبه) به طور رسمی خبر تمدید قرارداد نیمار را اعلام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی و کارشناس نقل‌وانتقالات اروپا ضمن تأیید خبر تمدید قرارداد نیمار با پاری‌سن‌ژرمن تا سال 2026، از جزئیات قرارداد امضا شده بین طرفین رونمایی کرد.

بر اساس ادعای رومانو، نیمار با امضای قرارداد جدید دستمزدی 30 میلیون یورویی به ازای هر فصل پس از کسر مالیات و البته به علاوه پاداش‌ها خواهد داشت. همچنین در صورتی که PSG به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا برسد، پاداشی قابل‌توجه دریافت خواهد کرد.

نیمار که در سال 2017 در انتقالی 222 میلیون یورویی از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه فرانسوی تا پایان ماه ژوئن 2022 اعتبار دارد.

این مهاجم 29 ساله از زمان پیوستنش به PSG تاکنون در 112 بازی برای این تیم به میدان رفته و 85 گل نیز به ثمر رسانده است.

او در فصل جاری هم در 27 بازی 15 گل برای پاریسی‌ها به ثمر رسانده و 10 پاس‌گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف پاری سن ژرمن نیمار قرار داد پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود

در سایه علاقه بیانکونری، زاکانی در پایتخت ایتالیا می‌ماند

طرفداری | به گزارش فابریتزیو رومانو، ماتیا زاکانی در آستانه تمدید قراردادش با لاتزیو قرار دارد. بیانکوچلستی می‌خواهد قرارداد فعلی این وینگر ۲۸ ساله و ملی‌پوش که در تابستان ۲۰۲۵ به اتمام می‌رسد را تا سال ۲۰۲۹ تمدید کند.

ماتیا زاکانی در فصل جاری ۳۱ بازی برای لاتزیو انجام داده و آمار 5 گل و ۱ پاس گل را به ثبت رسانده‌است. این بازیکن ایتالیایی مورد توجه یوونتوس نیز قرار گرفته بود اما در نهایت تصمیم گرفت به پیشنهاد تمدید قرارداد لاتزیو چراغ سبز نشان دهد.

یوونتوس پیگیر وضعیت ماتیا زاکانی و آلوارو موراتا

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها