Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال :معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: پس از شمارش آراء شرکت کنندگان، سلیم دانش‌پور و سید علی‌رضا جزایری در رشته معدن، لیلا آزاد در رشته زمین‌شناسی، کیانوش غفاری‌پور در رشته نقشه‌برداری و غلام‌رضا احمدی در رشته متالوژی به‌عنوان اعضای هیات مدیره هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی معدن استان انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد قاسمی افزود: همچنین رضا فخریان و معصومه ارزانی به‌عنوان اعضای علی‌البدل هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی معدن در چهارمحال و بختیاری انتخاب و معرفی شده‌اند.

قاسمی تصریح کرد: اعضای هیات مدیره هفتمین دوره انتخابات نظام مهندسی معدن در چهارمحال و بختیاری برای یک دوره سه ساله فعالیت خواهند داشت.

وی یادآور شد: نظام مهندسی معدن در چهارمحال و بختیاری هم‌اکنون ۳۰ عضو فعال دارد.

در چهارمحال و بختیاری ۱۲۵ معدن متروکه شناسایی شده است.

هم‌اکنون ۱۱۲ معدن فعال در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که مهم‌ترین تولیدات آن‌ها شامل سنگ‌های تزیینی، سنگ‌های لاشه و خاک نسوز است.

48

کد خبر 1512671

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۶۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال‌وبختیاری گفت: تاکنون هیچ گونه مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش‌آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع شده بین دانش‌آموزان مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در چهارمحال وبختیاری و به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان، بهنام اسماعیلی در پی انتشار نامه‌ای از یکی از شهرستان‌های استان در فضای مجازی با موضوع توزیع نشدن شیر در مدارس تا اطلاع ثانوی اظهار کرد: با توجه به مشکوک شدن مدیران دو آموزشگاه در یکی از شهرستان‌ها نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به صورت موقت متوقف شد تا بررسی‌های لازم توسط مسئولان بهداشت صورت پذیرد.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: طبق دستوالعمل‌های نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه‌برداری و بررسی می‌شود، بعد از انجام آزمایشات مربوطه و اطمینان از سلامت محصول شیر توزیع می‌شود.

وی افزود: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز در فرایند حمل شیر تا توزیع در مدارس نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت قبل از توزیع کیفیت شیر را بررسی می‌کنند.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: در تمام نقاط استان فرآیند توزیع شیر همچنان ادامه دارد و این مورد جزئی در شهرستان فارسان است که از امروز توزیع شیر در این شهرستان نیز به طور معمول ادامه خواهد داشت.

اسماعیلی ادامه داد: تاکنون هیچ‌گونه مسمومیت یا مشکلی در اثر مصرف شیر مدارس برای دانش‌آموزان گزارش نشده و کیفیت شیر توزیع شده بین دانش‌آموزان مطلوب است.

کد خبر 746846

دیگر خبرها

  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • ثبت بیش از ۲۰۰۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • ثبت بیش از ۲ هزار مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال‌وبختیاری
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • مدیریت اجتماعی پسماند در ۱۵ شهر و روستای چهارمحال وبختیاری
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌وبختیاری اعلام شد
  • چهارمحال‌وبختیاری رتبه اول کشور در عملکرد محیط طبیعی و تالاب‌ها را کسب کرد
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • تصویب ۱۰ طرح پیشنهادی چهارمحال و بختیاری در شورای عالی کشور