Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-16@15:07:45 GMT

کنعانی زادگان رفتنی شد؟

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۷۰۴۷

در حالی که طی روزهای اخیر صحبت از مذاکره برای تمدید قرارداد محمدحسین کنعانی‌زادگان مدافع پرسپولیس بوده است یک نشریه قطری در گزارشی از پیوستن قطعی این بازیکن به الاهلی خبر داد. الرایه در شماره امروز خود نوشت: مدافع پرسپولیس در فصل جدید قرار است با قراردادی دو ساله به الاهلی قطر بپیوندد.

باید منتظر ماند و دید مدیران باشگاه پرسپولیس که اعلام کرده اند طی هفته جاری تمرکزشان به دو بازی حساس برابر سپاهان و استقلال است نسبت به این خبر واکنش نشان می‌دهند یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: محمدحسین کنعانی زادگان پرسپولیس سپاهان استقلال استقلال پرسپولیس سپاهان محمدحسین کنعانی زادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس در شرایطی به مصاف تیم فوتبال ملوان بندرانزلی رفت که در پایان این تیم موفق شد با تک گل عیسی آل‌کثیر به برتری برسد و در جدول رده‌بندی ۴۹ امتیازی شود.

به نقل از ایرنا نکته جالب توجه در این بازی رکورد مدافع ملی پوش قرمزها بود. محمدحسین کنعانی‌زادگان در این بازی برای صدمین بار با لباس پرسپولیس به میدان رفت تا این مدافع ۳۰ ساله نیز وارد باشگاه صدتایی‌ها سرخ‌پوشان شود.

وی ۷۲ بار در لیگ برتر، ۲۱ بار در لیگ قهرمانان آسیا، ۶ بار در جام حذفی و یک بار در سوپرجام فوتبال ایران با لباس پرسپولیس به میدان رفت که حاصل آن ۲ قهرمانی لیگ برتر، ۲ قهرمانی سوپرجام و یک نایب قهرمانی آسیا بوده است.

گفتنی است کنعانی‌زادگان از این حیث حالا نودمین بازیکن تاریخ باشگاه پرسپولیس است که به رکورد ۱۰۰ بازی با لباس این تیم می‌رسد.

همچنین وی تا کنون ۶ بار با لباس پرسپولیس موفق به گلزنی شده است که ۴ گل وی در هفته‌های اخیر بوده و این مدافع سومین گلزن برتر پرسپولیس در این فصل از رقابت‌ها بوده است.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895419

دیگر خبرها

  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • محمدحسین کنعانی زادگان عزادار شد
  • شروع زودهنگام نقل و انتقالات پرسپولیس!
  • “نه”کنعانی‌زادگان به محمد حسین میثاقی
  • ستاره پرسپولیس دعوت میثاقی را رد کرد
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • ورود کنعانی زادگان به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • عکس| واکنش خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • کنعانی‌زادگان به دنبال عنوان گلزن‌ترین مدافع لیگ