Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@19:38:41 GMT

ظریف درباره فایل صوتی منتشر شده توضیح می‌ دهد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۷۰۴۹

ظریف درباره فایل صوتی منتشر شده توضیح می‌ دهد

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، ابوالفضل عمویی اظهار کرد: جلسات کمیسیون های مجلس هفته جاری و به دلیل مسائل مربوط به شیوع کرونا تشکیل نخواهد شد، منتها کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با لحاظ شیوه نامه های بهداشتی فردا(یکشنبه) جلسه فوق العاده خواهد داشت.

وی گفت که این جلسه با حضور وزیر امور خارجه خواهد بود که قرار است  آقای ظریف  درباره فایل منتشر شده از ایشان توضیح داده و به ۶ سوال نمایندگان در موضوعات مختلف نیز پاسخ دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پربیننده ترین اعطای زمین و تسهیلات ساخت به خانواده های فاقد مسکن / حمایت مالی و اعتباری و تامین زمین برای صنعتی‌سازان اجاره ای امتیاز طرح ملی مسکن ۲۰۰میلیون معامله می شود کدخدایی: هنوز خودمان هم نمی‎دانیم چه کسانی تایید صلاحیت می‎ شوند اجماع برای عرضه زنجیره فولاد در بورس کالا برگزاری انتخابات مجامع استانی سهام عدالت فاقد مشروعیت است

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: فایل صوتی ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

اسفند سال گذشته بیش از ۲۰ جلسه با ساعت‌های طولانی چانه زنی برای تعیین حداقل دستمزد ۱۴۰۳ برگزار شد. در نهایت دستمزد حداقل بگیران ۳۵ درصد و سایر سطوح ۲۲ درصد افزایش یافت. به این ترتیب حق اولاد از ۵۳۷ هزار تومان به ۷۱۶.۶۰۰ تومان افزایش یافت. بن خوار و بار از ۱.۱ میلیون تومان به ۱.۴ میلیون تومان و حق مسکن بدون تغییر ۹۰۰ هزار تومان حق تأهل ۵۰۰ هزار تومان برای اولین بار برای کارگر خانم و آقا در نظر گرفته شد.

پس از اعتراض نمایندگان کارگری نسبت به نادیده گرفته شدن عدد سبد معیشتی و ترک جلسه مصوبه بدون امضا جامعه کارگری مصوب شد.

در ادامه تاکید رئیس‌جمهور مبنی بر تأمین رضایت جامعه کارگران، شورای عالی کار در این هفته چندین جلسه داشت. بر اساس سخن برخی از اعضای شورای عالی کار افزایش حق مسکن در مصوبه حداقل مزد ۱۴۰۳ محتمل است و این عدد حدود ۳۰ درصد برآورد می‌شود.

اما نکته مهم این است که بین فاکتور‌های تعیین کننده عدد دریافتی کارگران اعم از حق عائله‌مندی، خوار و بار و… تنها حق مسکن است که پس از تصویب در شورای عالی کار برای اجرا باید به تصویب هیأت دولت نیز برسد. در صورت تصویب در هیأت دولت برای اجرا از سوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • افزایش حق مسکن فقط با تصویب هیات دولت اجرا می‌شود
  • توضیح عنایتی در مورد تعویض عجیب پرسپولیسی سابق
  • کارت ورود به جلسه کنکور دوشنبه منتشر می شود
  • عکس‌| افشای مکالمات جنجالی ژاوی با داور لیگ قهرمانان
  • غیبت معنادار حسین مرعشی در جلسه حزب کارگزاران /محسن هاشمی و عطریانفر آمدند
  • کلمه به کلمه دعوای ژاوی با داور: سریالی از فحش!‏
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!
  • قیمت گذاری ۲۹ پرونده امور زمین در بهشهر
  • تعطیلی یا انزوای خودخواسته؛ هماهنگی با دنیا را فدای چه کردند | کجای کره‌زمین پنج‌شنبه‌ تعطیل است؟