Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-16@10:16:16 GMT

پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۷۲۴۶

پایان عمر رژیم صهیونیستی نزدیک است

به گزارش جام جم آنلاین البرز، آیت‌الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج در خطبه های این هفته خود با بیان این که روز قدس روز مقابله با مستکبران است ، گفت: روز قدس روز مقابله با مستکبران است روزی است که چهره منافقانه دولت های اسلامی وابسته به استکبار را رسوا کرد. قبله اول مسلمین این سرزمین پاک و مبارک که مهد انبیاء الهی بود و امروز زیر چکمه دژخیمان قرار دارد به زودی در روز قدس بطور کامل آزاد و در اختیار صاحبان اصلی قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله حسینی همدانی با بیان این که اسرائیل به زوال خودش نزدیک شده است، گفت: یک زمانی رژیم منحوس در سرش حاکمیت بر سرزمینی به وسعت نیل تا فرات را می پروراند و شعار یک ملت و یک سرزمین می داد. اما بعد از مقاومت فلسطینی ها، شعارشان را کردنددو ملت و دوسرزمین و امروز چنان ترسی برجانشان افتاده که پیشنهادی ندارند و می دانند به زوال خود نزدیک شده اند و تمام تلاش را برای حفظ موجود می کنند.
او افزود: اخیراً هم خواستند با طرح معامله قرن و اعلام قدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب و طرح الحاق کرانه غربی و دره اردن برای خود اعتباری بخرند که موفق نشده اند. و از ترس پیروزی مقاومت اسلامی در انتخابات که بنا بود همه گروه های فلسطینی در آن شرکت داشته باشند آن را به تعویق انداخته اند. مقامت چنان ترسی به جانشان انداخته که مهاجرت به سرزمین های اشغالی را معکوس کرده است.
امام جمعه کرج با بیان اینکه سید الشهدای مقاومت مبارزه را سیاست اصلی خود در سراسر منطقه قرار داد،بیان داشت:قاسم سلمانی بود که راهبرد دفاع را به هجوم تبدیل کرد و جبهه مقاومت را تقویت و حمایت کرد و به جای مذاکره، مبارزه را سیاست اصلی مقامت در سراسر منطقه قرار داد و توان آنان را بالا برد بطوری که از پرتاپ سنگ به ساختن موشک نقطه زن رسیدند و خودش هدایت عملیات مقاومت اسلامی را در موارد متعدد به عهده گرفت.
آیت الله حسینی همدانی در ادامه افزود:طرح های حاج قاسم نقشه های شوم صهیونیستها را که بیش از هفتاد سال است بر پیکره امت اسلامی زخم می زند و خشونت و کشتار و ویرانی به همراه دارد را از بین برد و به عالم نشان داد که اسرائیل شکست پذیر است.
او با بیان این که غرب از ظرفیت تمدن سازی انقلاب اسلامی آگاه است،بیان داشت:غرب چون ظرفیت تمدن سازی انقلاب اسلامی را و همچنین قدرت جریان سازی و به خیزش و قیام درآوردن ملل اسلامی را دیده و می بیند، بر علیه ایران این همه توطئه می کند. موشه دایان وزیر سابق جنگ رژیم صهیونیستی بعد از پیروزی انقلاب گفته بود این انقلاب زلزله عظیمی است که پس لرزه های آن اسرائیل را ویران خواهد کرد. قطعا همینطور است و به روزهای بازگشت این قطعه ستم دیده به پیکره اسلام نزدیک می شویم.
امام جمعه کرج با اشاره به انتخابات شورا ها بیان داشت:راجع به انتخابات شوراها باید عرض کنم بالاخره مسیر رد و تائید افراد طبق قانون همین است که انجام شد. مراجع چهار یا پنج گانه مستنداً لیست را برای بررسی به شورای نظارت می دهند و آنها هم متکی به نظر هیئت اجرائی و مستنداتی که خودشان دارند نظر نهائی را می دهند و هر کس اعتراض دارد باید پیگری کند که قانون مسیر را مشخص کرده است.
آیت الله حسینی همدانی در ادامه افزود: اما آنچه اینجا اهمیت دارد عرصه امتحانی بود که خداوند برای اجرائی و نظارت فراهم کرد تا با توجه به مرّ قانون و در نظر گرفتن خدا و پاسخگوئی در قیامت بدون توجه به فشارهای سیاسی و لابی گری ها کارشان را بکنند و نظر بدهند که این کار را کرده اند نتیجه که معلوم شده اعتراض ها شروع شده که طبیعی است باید بررسی شود اما اینکه بگویند هیئت نظارت بایدنظر هیئت اجرائی رابدهدحرف درستی نیست.
او با بیان این که افرادی که برای نظام هزینه درست کرده اند نباید مسئولیت داشته باشند،گفت: پس برای چه هستند بله نظارتشان استصوابی نیست اما اگر مستنداتی داشتند که به دست اجرائی نرسیده بود آیا نباید مورد نظر باشد امروز بعد از این همه بگیر و ببند اعضای شوراهای شهرها و شهرداران در سراسر کشور لازم است دقت بیشتری در افراد بشود طرف رفته عکس گرفته پروفایل گوشیش گذاشته و ملی گرائی و مسائل دیگر را تبلیغ کرده و حمایت کرده و برای نظام چالش و هزینه درست کرده اما در استعلامات چیزی نداشته و حالا نظارت رد کرده آیا اجازه داده شود که مسئولیت داشته باشد.
آیت الله حسینی همدای در انتها با مهم شمردن رای مردم، افزود: اما آنچه از تائید و رد مهمتر است اقدام خود مردم است که اگر به هر دلیلی از دست آقایان عده ای در رفتند نباید اجازه بدهند که دزدها و مفسدان و رانت خواران در مسند بنشینند. خودتان شهرهایتان را نجات دهید با فساد مبارزه کنید مبارزه امروز شما مردم رای ندادن به مفسدان و کوتاه کردن دست آنان از مدیریت شهرهاست. دنبال افراد پاک باشید و اینها را معرفی کنید و برای بهتر شدن اوضاع تلاش کنید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: امام جمعه کرج حسینی همدانی آیت الله حسینی همدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران راهی جز تنبیه اسرائیل در چارچوب دفاع مشروع نداشت

به گزارش خبرآنلاین، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، عصر روز یکشنبه طی گفت‌وگویی تلفنی درباره موضوعات مهم منطقه‌ای و بین‌المللی، از جمله عملیات نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تجاوزات نظامی رژیم صهیونیستی به ویژه به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و همچنین تداوم بحران انسانی جاری در غزه گفت‌وگو کردند.

دیپلمات عالی‌رتبه ایران در این تماس با اشاره به تجاوزات مکرر رژیم صهیونیستی از جمله هدف قرار دادن نیروهای مستشاری ایران در مبارزه با تروریسم در سوریه تأکید کرد: حمله نظامی رژیم صهیونیستی علیه اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق، نقض آشکار کنوانسیون وین و عبور از خط قرمز جمهوری اسلامی ایران به‌شمار می‌رود.

امیرعبداللهیان افزود: در برابر انفعال دیپلماتیک سازمان ملل متحد و شورای امنیت در صدور حتی یک بیانیه در محکومیت این اقدام، جمهوری اسلامی ایران راهی جز تنبیه رژیم صهیونیستی در چارچوب دفاع مشروع نداشت.

وزیر امور خارجه ایران ضمن تاکید بر موفقیت‌آمیز بودن اقدام نظامی ایران در چارچوب دفاع مشروع خاطرنشان کرد: پس از پایان عملیات، این پیام داده شد که از نظر جمهوری اسلامی ایران موضوع پایان یافته است، اما در صورت اقدام متقابل رژیم صهیونیستی، پاسخ جمهوری اسلامی ایران فوری، گسترده و حداکثری خواهد بود.

امیرعبداللهیان با اشاره به صدور بیانیه اتحادیه اروپا در محکومیت حمله رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولی کشورمان در دمشق اظهار کرد: امیدوارم اتحادیه اروپا برای خاتمه نسل‌کشی در غزه حامل یک ابتکار موثر و کارآمد باشد که البته در این صورت جمهوری اسلامی ایران آماده کمک به موفقیت آن است.

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در این تماس با اشاره به اینکه پاسخ نظامی ایران دور از انتظار نبوده است، از اینکه این عملیات از نظر جمهوری اسلامی ایران پایان یافته ابراز خرسندی نموده و تاکید کرد، از نظر اتحادیه اروپا حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق به دلیل نقض کنوانسیون وین محکوم است.

بورل در ادامه از تلاش های دیپلماتیک اتحادیه اروپا برای حل بحران درغزه و پایان دادن به رنج و درد مردم این منطقه خبر داد و از ایران خواست ضمن خویشتنداری به تحقق این امر کمک کند.

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895283

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق»؛ پایان‌بخش شرارت‌های رژیم صهیونیستی علیه ایران
  • پایان راه اسطوره؛ توماس مولر با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند؟
  • ریشه کنی رژیم صهیونیست نزدیک است
  • وعده الهی در نابودی رژیم صهیونیستی و آمریکا نزدیک است
  • ایران راهی جز تنبیه اسرائیل در چارچوب دفاع مشروع نداشت
  • در صورت اقدام متقابل رژیم صهیونیستی، پاسخ ایران حداکثری خواهد بود
  • ایران راهی جز تنبیه رژیم صهیونیستی در چارچوب دفاع مشروع نداشت
  • محسن رضایی: هر حماقت جدیدی، منجر به پایان عمر رژیم صهیونیستی می‌شود
  • هر حماقت جدیدی، منجر به پایان عمر رژیم صهیونیستی می‌شود
  • پایان انتظار