Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@08:37:43 GMT

یاد خدا در سختی‌ها و مشکلات امیدآفرین است

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۷۲۶۱

یاد خدا در سختی‌ها و مشکلات امیدآفرین است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان قزوین آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در بازدید از بخش تالاسمی بیمارستان قدس که به مناسبت روز بیماری‌های خاص برگزار شد، اظهار کرد: می‌دانیم در عالمی که زندگی می‌کنیم، همیشه در معرض امتحان هستیم و هیچ کسی در دنیا از امتحان معاف نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: قرآن درباره قاعده امتحان الهی فرموده آیا مردم خیال می‌کنند همین که بگویند ایمان آورده‌ایم، رها شده و امتحان نمی‌شوند؟! ما همیشه مردم را امتحان کردیم تا آنهایی که اهل صداقت و ایمان هستند با آنهایی که اهل صداقت و ایمان نیستند شناسایی شوند.

امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: امتحان‌های الهی ممکن است با بیماری و سلامتی انجام شود؛ خیلی‌ها در امتحان‌های الهی سربلند نمی‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین بیان کرد: هر کسی در هر مسئولیت و مقامی، امتحان خواهد شد و شما عزیزان در حال امتحانی هستید که خداوند آن را انجام می‌دهد و نباید از این موضوع ناراحت باشیم.

وی عنوان کرد: در نگاه دین وقتی انسانی مریض می‌شود، درست است که کادر درمان زحمات زیادی را متحمل می‌شوند اما آن کسی که شفا را نصیب انسان می‌کند، خداوند است و غیر خدا هیچ‌کسی نمی‌تواند انسان را شفا دهد.

آیت‌الله عابدینی اظهار کرد: وقتی خدا را ببینیم، در بیماری‌ها و سختی‌ها احساس یأس نمی‌کنیم و همیشه امیدوار هستیم خداوند لطفش را شامل حال ما کند و ما را از هر بیماری حفظ کند و در دستگاه خدا کار نشدنی وجود ندارد.

کد خبر 5207190

منبع: مهر

کلیدواژه: بیماران تالاسمی بیماران خاص نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس شب قدر بوشهر کرمانشاه عکس استانها آمار کرونا شیوع کرونا ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ فلسطین شب احیا واکسن کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خمس: هفته بسیار سختی داشتم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یک هفته تعطیلی و استراحت، تمرین تراکتور در حالی آغاز شد که پاکو خمس بازیکنان این تیم را به سالن بدنسازی بُرد و برای دقایقی با آنها صحبت کرد.

خمس که کمتر پیش می‌آید صحبتهای احساسی را انجام دهد، در ابتدای صحبتهایش گفت:  هفته بسیار سختی را دور از شما گذراندم و دلم برای شما تنگ شده بود. سال خوبی برای شما و خانواده عزیزتان آرزو می‌کنم، پیش از همه چیز، سلامتی برایتان آرزو دارم که مهمترین چیز است. اگر سلامتی نباشد، مهم نیست که شغل و پول و مقام داری، مهم سلامتی است. امیدوارم در کنار خانواده خیلی خوب استراحت کرده باشید.

او سپس در مورد مسائل فنی هم با بازیکنان صحبت کرد و در حالی که باران شدیدی هم در تبریز آغاز شده بود، بازیکنان تراکتور کار را در سالن بدنسازی انجام دادند و سپس این تمرین به پایان رسید و بازیکنان در یک جشن تولد کوچک برای سه بازیکن این تیم شرکت کردند.

قرار است تمرینات تراکتور در روزهای آینده در زمین تمرین بنیان دیزل برگزار شود و بعد از فیفادی نیز سیامک نعمتی و صفا هادی هم به تمرینات اضافه خواهند شد.

دیگر خبرها

  • وعده ملی‌پوش وزنه‌برداری برای حضور موفق در پاریس
  • فعالیت یکصد کمپ مطالعاتی ویژه دانش آموزان در فارس
  • حماس به زودی شرایط آتش‌بس را اعلام می‌کند/جامعه جهانی در خصوص آتش بس در غزه امتحان بدی داد
  • از زندگی خسته شده‌اید؟ این راهکار‌ها را امتحان کنید
  • طنین نوای قرآن در محلات مازندران/ تغییر سبک زندگی زیر سایه قرآن
  • فیلم| سوالات امتحان نهایی لو می‌رود؟
  • (ویدیو) سوالات امتحان نهایی لو می‌رود؟
  • (ویدیو) لو رفتن سوالات امتحان نهایی؛ شایعه یا واقعیت؟
  • بازی با ماه و خورشید؛ شما هم امتحان کنید! (عکس)
  • خمس: هفته بسیار سختی داشتم