Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@13:42:26 GMT

برگزاری مسابقه «داستان نیمه تمام» در منطقه 3 تهران

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۷۳۱۰

خبرگزاری آریا - مسابقه «داستان نیمه تمام» در حوزه سلامت روان، ویژه افراد گروه سنی 8 تا 18 سال منطقه 3 تهران در حال برگزاری است.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 3، کاظم کمالی نسب معاون امور اجتماعی و فرهنگی گفت: مطالعه و کتابخوانی عامل مهمی در مسیر شکوفایی استعدادها، پرورش ذهن و گسترش تخیل افراد به شمار می‌رود و به منظور رشد اندیشه و شکوفایی خلاقیت و تکامل ذهنی کودکان و نوجوانان گروه سنی 8 الی 18 سال، مسابقات «داستان نیمه تمام» در سطح محلات 12 گانه این منطقه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 3 بیان کرد: این طرح شامل سه داستان با محوریت مهارت های زندگی و خانوادگی است که فقط چند سطر ابتدایی آن نوشته شده است و شرکت کنندگان مسابقه با حداکثر500 کلمه باید داستان را به انتها برسانند.
کمالی نسب افزود: پس از اطلاع رسانی و فراخوان مسابقه «داستان نیمه تمام»در سطح محلات، آثار شرکت کنندگان مسابقه، جمع آوری شده و پس از داوری از بین آثار ارسالی به 15 نفر از کسانی که بهترین داستان ها رابه رشته تحریر در آورده اند، جوایزی اهدا خواهد شد.
شرکت کنندگان در مسابقه می توانند آثار خود را همراه با مشخصات نام و نام خانوادگی، تاریخ دقیق تولد(روز-ماه-سال) و شماره تماس، (از اول اردیبهشت تا 31خرداد ماه 1400) به پست الکترونیکی araclinic@gmail.com ارسال نمایند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: داستان نیمه تمام منطقه 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان

رئیس حوزه هنری اصفهان با اشاره به اینکه مهلت ارسال آثار تا پایان تیر است گفت: نخستین دوره جایزه ملی داستان و بازآفرینی پاییز امسال در حوزه هنری اصفهان برگزار می‌شود.


احمد نوری با اشاره به اینکه مواجهه خلاق با پیشینه فرهنگی و تمدن، شاخص ارزیابی آثار ارسالی به نخستین دوره «جایزه ملی داستان و بازآفرینی» است افزود: برای خلق داستان‌های ریشه‌دار و موافق سلیقه روز ِمخاطبان باید به سمت بازآفرینی حرکت کنیم، با توجه به اینکه داستان یک مقوله مهم و تاثیرگذار است که کالا‌های مرتبط با آن مانند فیلم، سریال و انیمیشن در زندگی روزمره نقش محوری دارد و از سو دیگر هجمه فرهنگی نیز با داستان یا هنر‌های مرتبط با آن شکل می‌گیرد.


وی ادامه داد: بخش رقابتی این رویداد که ارسال آثار برای آن آغاز شده شامل تولید و بررسی داستان، رُمان، داستان کوتاه، داستان کوتاه ِکوتاه، جُستارنویسی و طرح داستان است و بخش ترویجی این جشنواره نیز با برگزاری کارگاه‌های هنری و داستانی است در شهر‌های مختلف ادامه می‌یابد.


نوری گفت: هیچ محدودیتی برای شرکت کنندگان وجود ندارد و همه علاقه‌مندان به نویسندگی در رده‌های سنی مختلف می‌توانند در این جایزه ملی شرکت کنند.

رییس نخستین دوره «جایزه ملی داستان و بازآفرینی» با بیان اینکه با توجه به میزان استقبال امکان تمدید مهلت برای دریافت آثار وجود دارد، افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را تا تیر امسال به دبیرخانه جشنواره به نشانی dastanvabazafarini.ir ارسال کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان جایزه ملی داستان و بازآفرینی در اصفهان
  • رقابت حدود ۱۶ هزار داوطلب قزوینی در کنکور ۱۴۰۳
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • برگزاری نمایشگاه گل و گیاه در اصفهان
  • چین و روسیه؛ تنها شرکت‌ کنندگان خارجی نمایشگاه ریلی
  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • رگبار شدید باران در استان تهران/ افزایش دما در تمام نقاط کشور