Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه گرووه فرهنگی ایرنا اشغالگران صهیونیست از صبح جمعه تا بامداد امروز (شنبه) به نمازگزاران فلسطینی در محوطه مسجد مبارک الاقصی و «باب العامود» و «الشیخ جراح» حمله کرده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند. همچنین با یورش به هزاران نمازگزار فلسطینی در نزدیکی «باب المغاربه» به سوی نمازگزاران بمب‌های صوتی شلیک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش روابط عمومی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، در این بیانیه آمده است: هجوم ددمنشانه مزدوران و نظامیان رژیم تروریستی و غاصب صهیونیستی به مسجدالاقصی و مردم بی‌دفاع فلسطین نشانگر خوی ددمنشی آن رژیم سفاک و خشم و کینه اش از انسجام و وحدت امت اسلامی است که در روز مبارک قدس تجلی یافت. این اقدام‌های سبعانه نشان از ضعف و زبونی رژیم اشغالگر در مقابل حرکت خروشان انسان‌های آزاده‌ای بود که بر عدم مشروعیت پایه‌ها و ماهیت آن تأکید کردند. مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی این اقدام تجاوزکارانه و ناقض همه موازین و حقوق بین المللی و انسانی را به شدت محکوم نموده و آن را ماجراجویی سران رژیم تروریستی اسرائیل برای سرپوش گذاشتن بر شکست‌های متعدد سیاسی و بحران‌های داخلی خود و هزینه‌تراشی برای دولت‌های حامی غربی خود می‌داند تا بتواند از همراهی بیشتر آنان در گسترش تجاوزات بهره‌مند شود.
در این بیانیه آمده است: بی‌تردید این اقدام‌های وحشیانه بر عزم و اراده همه گروه‌ها و رهبران و ملت فلسطین در مقابله با رژیم صهیونیستی و انسجام و اتحاد آن خواهد افزود. از همه دولت‌های کشورهای اسلامی و علما و اندیشمندان و مدافعان حقوق بشر و سازمان‌ها و نهادهای مسئول بین المللی می‌خواهیم که به مسئولیت خود در قبال این جنایات عمل نموده و با اقدام‌های عاجل از ادامه این تجاوزات جلوگیری نمایند.
این بیانیه افزوده: دولت‌های ضعیفی که با پذیرش حقارت به عادی‌سازی روابط با این رژیم غاصب و جعلی اقدام نموده‌اند بدانند که این گستاخی ها رهاورد آن خیانت‌ها و تن‌دادن به ذلت‌هاست. و آنان شریک در ظلم و تجاوزات رژیم صهیونیستی خواهند بود. از خداوند سبحان شفای همه مجروحان این اقدام‌های تروریستی و صبر و پایداری برای مردم مظلوم فلسطین و علو درجات برای شهدای مقاومت و انتفاضه فلسطین را مسئلت داریم.

برچسب‌ها مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی فلسطین روز جهانی قدس بیت المقدس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی مسجدالاقصی رژیم صهیونیستی فلسطین روز جهانی قدس بیت المقدس اخبار کنکور رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمایه اصلی کشور اتحاد و انسجام ملت است

به گزارش خبرگزاری مهر، مالک رحمتی در دیدار با فرماندهان سپاه عاشورا و پدافند هوایی شمال‌غرب کشور، با تجلیل از اقتدار نیروهای مسلح کشورمان در پاسخ به جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی، که پس از عملیات غرورآفرین وعده صادق انجام شد، افزود: این عملیات چند اثر ماندگار داشت و این اقتداری که به واسطه این عملیات به دست توانمند نیروهای مسلح جمهوری اسلامی اتفاق افتاد یقیناً قلب امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری را شاد کرده است.

وی ادامه داد: به واسطه این عملیات، دستور رهبر معظم انقلاب مبنی بر تنبیه متجاوز، جامه عمل پوشید و برای اولین بار بود که بنا به شرایط زمانی و مکانی، جمهوری اسلامی ایران تصمیم گرفت به طور مستقیم به جنایات رژیم غاصب صهیونیستی جواب دندان‌شکن بدهد.

رحمتی با بیان اینکه عملیات وعده صادق، تنها گوشه‌ای از توانمندی‌های نیروهای مسلح کشورمان بود، افزود: جمهوری اسلامی در این عملیات با پهپادها و موشک‌های خود، کلیدی‌ترین و حساس‌ترین مکان‌های رژیم جعلی همچون پایگاه‌های هوایی را مورد اصابت قرار داد و این رژیم به مرور به ضربات وارده اعتراف خواهد کرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه همه مردم از هر قشری از انجام این عملیات خوشحال هستند و احساس غرور می‌کنند، گفت: کشورهای منطقه به خصوص محور مقاومت نیز از اجرای این عملیات خوشحالند، چرا که جمهوری اسلامی نشان داد اگر اراده بکند می‌تواند صحنه معادلات منطقه را تغییر دهد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه اصلی کشور ما همین اتحاد و انسجامی است که در بزنگاه‌ها و نقاط حساس، دنیا را مات و مبهوت می‌کند و باید این سرمایه را قدر بدانیم.

کد خبر 6079586

دیگر خبرها

  • انور ابراهیم پاسخ تنبیهی ایران را یک اقدام مشروع خواند
  • سرمایه اصلی کشور اتحاد و انسجام ملت است
  • لزوم اقدام قاطع جامعه جهانی جهت توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه
  • عملیات «وعده صادق»سیلی ماندگاری بر پیکره نحس رژیم اشغالگر قدس بود
  • تحلیل علی‌اکبر صالحی از حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • اقدامات ایران، نشانگر رویکرد مسئولانه به صلح جهانی
  • فراخوان حماس برای تشدید تقابل با اشغالگران در کرانه باختری
  • تاکید وزرای امور خارجه ایران ‌و سوریه بر مشروعیت پاسخ ایران به حمله رژیم صهیونیستی
  • رئیس بسیج ورزشکاران: پاسخ قاطع جمهوری اسلامی نشان داد با هیچ‌کس شوخی ندارد
  • قدردانی شورای نگهبان از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران