Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@11:37:52 GMT

امشب آخرین فرصت شرکت در فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۷۴۰۷

امشب آخرین فرصت شرکت در فراخوان جذب هیات علمی علوم پزشکی

به گزارش خبرنگار مهر، با اعلام مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت به دلیل درخواست متقاضیان، فرصت ثبت نام در فراخوان جذب و استخدام عضو هیأت علمی پیمانی در رشته‌های علوم پایه و بالینی دانشگاه‌های علوم پزشکی تا پایان روز شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ شب تمدید شده است و این مهلت به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

ثبت نام به صورت متمرکز و اینترنتی بوده و ملاک ثبت نام در فراخوان متقاضیان گرفتن کد رهگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متقاضیانی که نسبت به ثبت نام و اخذ کد رهگیری اقدام کنند، در صورت نقص مدارک در فرصتی که از طریق کاربر دانشگاه به آنان داده خواهد شد می توانند مدارک خود را تکمیل و ارسال کنند.

در این دوره یک هزار و ۸۰۱ عضو هیأت علمی جدید در دانشگاه‌های علوم پزشکی جذب می‌شوند. از این تعداد ۹۰۰ نفر در گروه علوم پایه، ۸۹۳ نفر در گروه بالینی و ۸ نفر در گروه عمومی (معارف اسلامی) جذب می‌شوند. همچنین از میان ۹۰۰ نفری که برای گروه علوم پایه جذب می‌شوند تعداد ۱۸ نفر ظرفیت به دکتری تخصصی پژوهشی اختصاص دارد.

شرایط عمومی و اختصاصی جذب و استخدام عضو هیأت علمی پیمانی در دانشگاه های علوم پزشکی در فراخوان اعلام شده است. جذب اعضای هیات علمی بر اساس مجوز سازمان برنامه و بودجه انجام می گیرد.

کد خبر 5206542

منبع: مهر

کلیدواژه: جذب هیات علمی مرکز امور هیات علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه های علوم پزشکی پروژه عمرانی جذب هیات علمی دانشگاه پیام نور دانشگاه آزاد اسلامی امتحانات پایان ترم روز قدس سازمان سنجش دانشگاه تهران واکسیناسیون منصور غلامی آزمون کارشناسی ارشد آموزش مجازی علوم پزشکی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه با هم برای جوانی جمعیت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، روایت گزارش چشم و چراغ این هفته، متولدان سال ۱۴۰۲ است. آمار‌ها از تولد ۲۳ هزار نوزاد در سال گذشته در استان یزد حکایت دارد، آماری که نسبت به سال ۱۴۰۱ با افزایش روبرو بوده است.

یکی از ارگان‌های تاثیر گذار برای افزایش جمعیت و اجرای قانون جوانی جمعیت، دانشگاه علوم پزشکی است. آنگونه که رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می‌گوید: نرخ ولادت در سال ۹۵، ۲/۶ بود، عددی که در سال ۹۹ به ۱/۹۹ رسید.

دکتر هاشمی افزود: پس از ابلاغ قانونی جوانی جمعیت در سال ۱۴۰۰، در استان یزد ستاد حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به ریاست استاندار وبه دنبال آن در دانشگاه علوم پزشکی تشکیل و خوشبختانه با اقداماتی که انجام شد، روند کاهشی ولادت متوقف و در سال گذشته نرخ ولادت در استان یزد به عدد ۲ رسید.

وی ادامه داد: راه اندازی کلینک‌های مشاوره، ارائه خدمات درمانی رایگان به مادران باردار، فعالیت مرکز مردمی نفس (مرکز نجات فرزندان سقط)، تولید محتوای فرهنگی و بسته‌های آموزشی و راه اندازی ۳۴ مهدکودک در مراکز علوم پزشکی برای ارائه خدمات به مادران شاغل از جمله اقداماتی است که در یکسال گذشته انجام شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برپایی بیمارستان صحرایی در دانشگاه علوم پزشکی کرمان
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • درخشش عضو هیات علمی دانشگاه شهید باهنر در مسابقات جهانی ارشمیدوس
  • حضور ۶۸ گروه آموزشی دانشگاه‌های ایران در رتبه بندی کیواس ۲۰۲۴
  • انتصاب دبیر رسانه‌ای شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • حضور ۶۸ گروه دانشگاهی کشور در رتبه‌بندی کیو اس ۲۰۲۴
  • معاون حوزه وزارتی وزیر علوم منصوب شد
  • عضو هیات علمی دانشگاه برنده جایزه بنیاد ملی نخبگان شد
  • همه با هم برای جوانی جمعیت
  • وجود بیش از ۵۰۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور