Web Analytics Made Easy - Statcounter



عکس‌های لو رفته از مدل جدید BMW M5 که مراحل پایانی آزمایش‌های میدانی را می‌گذراند، یک چهره‌ی تازه با بخش عقبی پهن‌تر را نشان می‌دهد.

بی‌ام‌و M5 2021 را با یک فیس‌لیفت عرضه کرده بود، از جمله مدل جدید کامپتیشن (M5 Competition) را ارائه داد اما عکس‌های لو رفته‌ی اخیر پرسش‌های تازه‌ای را در مورد برنامه‌ریزی بعدی این شرکت برای این سدان عملکرد بالا و محبوب ایجاد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عکس‌های تازه دیده می‌شود که خودروی آزمایشی M5 از برخی ویژگی‌های خاص و عجیب بهره می‌برد. برای نمونه بخش عقب پهن‌تر شده و با افزودن شراره‌های گلگیر، لاستیک‌های عریض‌تری هم استفاده شده است.

لاستیک‌های ۲۹۵ میلی‌متری این M5 آزمایشی ۲۰ میلی‌متر نسبت به M5 استاندارد و ۱۰ میلی‌متر نسبت به M5 Competition عریض‌تر هستند. اگرچه این شرکت قبلا از BMW M5 CS رونمایی کرده است و به این خودروی عملکردی ظاهر بسیار جذابی داده است، اما شاید باز هم قصد دارد نمونه‌ی تازه‌ای از M5 را عرضه کند.

بی‌ام‌و ممکن است در حال کار بر روی نسل جدید M5 باشد اما با توجه به اینکه این شرکت به‌تازگی مدل جدیدی عرضه کرده است، برای ارائه‌ی مدلی دیگر کمی زود خواهد بود. اگر این خودروی آزمایشی نسل جدید M5 باشد، با وجود ظاهر کامل، هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه است و احتمالا چندین سال دیگر شاهد BMW M5 جدید خواهیم بود.

احتمال دیگری هم هست که این خودرو مدل هیبریدی BMW M5 باشد که پیش از این خبرهایی درباره‌ی تولید آن منتشر شده بود. از سویی سال آینده سری M بی‌ام‌و ۵۰ سالگی خود را جشن می‌گیرد و این M5 می‌تواند یک نسخه‌ی ویژه‌ی سالگرد هم محسوب شود.

همچنین این احتمال وجود دارد که این نمونه‌ی آزمایشی، خودروی دیگری به‌جز M5 باشد و در زیر ظاهر آشنای آن، شاید با یک پلتفرم تازه روبه‌رو باشیم. به هر حال این گزینه‌های احتمالی است و پیش‌بینی آنچه این خودروساز واقعا انجام خواهد داد، کار آسانی نیست.

اگرچه محصولات آزمایشی مانند این، معمولا به برخی محصولات احتمالی در آینده اشاره دارند اما این بار تصاویر لو رفته پرسش‌های بیشتری ایجاد می‌کنند. باید منتظر باشیم تا در آینده با انتشار عکس‌های دیگری از این خودرو، جزئیات بیشتری مشخص شود.

دیجی کالا

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۰ درصد کاغذ و مقوای کتاب‌های درسی تولید ایران است

حجت‌الاسلام علی لطیفی؛اظهار کرد:  براساس تحولات بازار کار،  ارزیابی از محیط‌های آموزشی و با توجه به مطالعاتی که در زمینه آمایش سرزمینی در دسترس داشتیم برنامه‌های درسی رشته‌های فنی تدوین و بازطراحی شد که کار بسیار مهمی بود زیرا برخی از چالش‌ها به دلیل به روز نبودن برنامه درسی و عدم تناسب آن با بازار کار بود.

وی گفت: از دیگر اقدامات مهم بهسازی و غنی‌سازی تعدادی از کتاب‌های درسی بود که به صورت شاخص می‌توان به افزوده شدن برخی از اسناد لانه جاسوسی به کتب درسی اشاره کرد.

لطیفی با اشاره به تالیف و چاپ کتب درسی گفت: موفق به تامین ۱۰۰ درصدی کاغذ و مقوای مودر نیاز خود از طریق تولید داخلی شدیم و برای اولین بار پس از انقلاب اسلامی در سال ۱۴۰۲ هیچ قرارداد خارجی برای تامین کاغذ و مقوا منعقد نشد.

رییس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در زمینه فعالیت‌ها و عملکردها و برنامه‌های پیش روی این سازمان در سال ۱۴۰۳ مطرح کرد: امسال تولید بسته‌های تربیت و یادگیری برای پایه اول ابتدایی آغاز خواهد شد و در مهر ۱۴۰۳ اجرای آزمایشی و کاملاً محدود  این بسته‌ها را خواهیم داشت و اجرای آن سراسری نخواهد بود.

لطیفی تاکید کرد: به هیچ عنوان بنا نداریم این طرح به صورت گسترده اجرایی شود و آزمایشی است، حتی ممکن است تولید محتواهای آموزشی همزمان با تدریس آنها و به صورت درس به درس انجام شود، همراه تولید بسته‌ها برنامه درسی مدرسه دوره اول ابتدایی را داریم که سال گذشته اجرای آزمایشی آن در دو استان انجام شد.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی: از طریق برنامه درسی مدرسه‌ای، مدرسه به صورت جدی‌تر با برنامه درسی و نه فقط کتاب درسی تامین و حمایت خواهیم کرد. انتظار سند تحول بنیادین، تغییر رویکرد از کتاب محوری به سمت برنامه محوری است. بازخوردهای خوبی در دو استان مورد آزمایش گرفتیم و امیدواریم که امسال بتوانیم این طرح آزمایشی را گسترش دهیم و با توسعه تدریجی این طرح و آشنا کردن استان‌ها با اقدامات درون مدرسه‌ای بسته‌های طرح یادگیری دوره ابتدایی را شروع کنیم.

لطیفی با اشاره به بازآرایی شاخه‌ها، رشته‌ها و ارائه ساختار جدید مقطع متوسطه عنوان کرد: بخشی از مطالعات این امر در سال گذشته انجام شد و امیدواریم امسال بتوانیم ساختار جدید را ارائه کنیم البته ارائه آن با محوریت سازمان پژوهش و با همکاری معاونت آموزش متوسطه و سایر بخش‌هاست.

وی با اشاره به حمایت از معلمان به ویژه نومعلمان در امر تدریس محتواهای آموزشی گفت: اقدام بعدی و نهایی ما سامانه الکترونیکی همیار معلم است که بنا داریم مطابق با اقداماتی که پیش از این در سال ۱۴۰۲ داشتیم، بخش‌هایی از آن فعال شود، هدف گذاری این است که بتوانیم با تبدیل محتواهای کمک درسی و کمک آموزشی ویژه معلمان، در قالب محتواهای کوتاه و با دسترسی آسان به نومعلمان کمک کنیم که حضور فعالتر و موثرتری در کلاس درس داشته باشند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • مهاجری: طبیعی است که رسانه‌های اسرائیلی عملیات وعده صادق را ناموفق نشان بدهند/ عملکرد غلط صدا و سیما باعث شده مردم اخبار فضای رسانه‌ای غیر رسمی را بخوانند/ الآن چاره‌ای جز این نیست که نیروهای مسلح چهره‌های رسانه‌ای و رسانه‌های معتبر داخلی را توجیه کنند
  • بازیگر معروف آمریکایی و عکس متفاوتی که از وی منتشر شده است
  • طلسم هری کین گریبان‌گیر قهرمانی‌های هر فصل کومان
  • واکنش چهره‌های ورزشی به پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی
  • آماده‌باش برای حمله احتمالی اسرائیل؛ تاکتیک‌های متفاوتی داریم
  • در صورت پاسخ اسرائیل، تاکتیک‌های حمله متفاوتی اجرا خواهد شد
  • کنکوری‌های متقاضی ترمیم معدل بخوانند
  • ۱۰۰ درصد کاغذ و مقوای کتاب‌های درسی تولید ایران است
  • ۱۰۰ درصد کاغذ و مقوای کتاب‌های درسی تولید ایران
  • ورود یک داور دیگر به باشگاه‌های لیگ برتری