Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدرضا پورمحمدی  امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان آذربایجان شرقی، با اشاره به بارش شدید باران و تگرگ در مناطقی از تبریز در روز گذشته، اظهار داشت: با وجود گلایه‌هایی که از سوی مردم وجود داشت، مدیریت حادثه دیروز بسیار بهتر از حوادث گذشته بود و همه دستگاه‌های ذی‌ربط در صحنه حضور فعال داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی افزود: خوشبختانه این حادثه تنها در بخش‌هایی از شهر اتفاق افتاد و در مناطقی که احتمال خسارت بیشتری وجود داشت، بارش‌ها شدید و رگباری نبود.
 
پورمحمدی خاطرنشان کرد: چنین حوادثی ناشی از برخی نارسایی‌ها و کمبودهاست و حادثه دیروز هم نشان داد که مشکلات اساسی داریم.
 
وی اظهار داشت: هرچند بخش قابل توجهی از این مشکلات ناشی از اقداماتی است که در طول سالیان طولانی انجام شده، اما امروز ما مسئول هستیم و ضمن اینکه نباید اشتباه‌های گذشته را تکرار کنیم، برای رفع نارسایی‌ها و جبران نقص‌ها هم باید تلاش کنیم.
 
استاندار آذربایجان شرقی از دبیرخانهستاد مدیریت بحراناستان خواست تا با همکاری دستگاه‌های مسئول، نسبت به شناسایی نارسایی‌ها و مشکلات و عوامل بروز حوادث مشابه اقدام کرده و برای رفع نواقص، تقسیم‌کار استانی طراحی کند.
 
وی همچنین با اشاره به اقدامات شهرداری تبریز برای مسیل‌گشایی، خواستار ایجاد ساختار مناسبی برای جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی در این شهر شد.

انتهای پیام/60001

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز ساختار مناسب آب های سطحی استاندار آذربایجان شرقی محمدرضا پورمحمدی خبرگزاری فارس آب های سطحی سیل در تبریز مدیرت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز از ثبت‌نام ۸۰۰۰ نفر از شهروندان تبریزی در سامانه جمع‌آوری هوشمند پسماند بهروب خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حبیبه هراتی صبح امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سیستم جمع آوری هوشمند پسماند خشک فعالیت خوبی داشته و پس از کلان‌شهر مشهد، فعال‌ترین شهر در این حوزه تبریز است.

وی افزود: ثبت‌نام هشت هزار نفر در طول سه ماه گذشته در سامانه بهروب آمار خوبی است، اما کافی نیست و باید تلاش بیشتری در این حوزه انجام داد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز با اشاره به زیرساخت‌های تفکیک از مبدا پسماند شهری، خاطرنشان کرد: تفاهم نامه‌ای با ۶۰۰ مدرسه در نقاط مختلف شهر برای استفاده از بهروب منعقد کرده و مقرر شد پسماند مدارس ۳۰ درصد بالاتر از قیمت پایه خریداری شود.

هراتی ادامه داد: ۳۰ درصد عوارض شهروندی کسانی که با سازمان مدیریت پسماند همکاری می‌کنند دریافت نمی‌شود.

کد خبر 747434

دیگر خبرها

  • نانوگرافن پروانه‌ای برای استفاده در حوزه کوانتوم ساخته شد
  • یحیی گل‌محمدی سکوتش را شکست؛ مشکلی برای کار ندارم و آماده خدمت به جوانان کشورم هستم!
  • خانواده نخستین خاستگاه پرورش عزت نفس در افراد است
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • راهنمای خرید پارتیشن اداری و کاربرد های آن
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • بعد از گل‌محمدی، کدام مربی گزینه هدایت تراکتور است؟
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • شاخص فضای کسب‌وکار در استان بوشهر مناسب نیست
  • ساخت انگشت مصنوعی انعطاف‌پذیر بدون اتصال مکانیکی