Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-19@20:31:18 GMT

اهدای ۲۰۰۰ بسته معیشتی در شهرستان نور در ماه مهمانی خدا

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۷۴۴۳

اهدای ۲۰۰۰ بسته معیشتی در شهرستان نور در ماه مهمانی خدا

نعمت اسدی از اهدای ۲۰۰۰ بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در شهرستان نور به همت خیران و مردم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدنعمت اسدی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ در خصوص کمک مومنانه مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان اظهارکرد: در مرحله اول در نخستین هفته 1200 بسته معیشتی به ارزش ریالی حدود ۴۰۰ هزار تومان به صورت پایگاه محوری با همت خیرین، فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌ها توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: بسته‌های معیشتی در میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام با هدف گذاری حدود ۸۰۰ بسته به صورت پایگاه محوری به اقشار آسیب پذیر اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با اشاره به اردیبهشت مقاومت با گرامیداشت یاد شهدا و حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌های هفتگی اردیبهشت مقاومت جلسات ناحیه و شهرستانی برگزار شد و با رویکرد هیئت‌های مذهبی در طول این هفته در عرصه فضای مجازی و رسانه با ایستگاه‌های صلواتی، فرهنگی،کمک مومنانه با مشارکت سپاه شهرستان، سازمان تبلیغات و سایر نهادها در پنج شهر شهرستان نور با هدف اقدامات فرهنگی و رفع بخشی از مشکلات معیشتی اقشار آسیب پذیر اجرایی شد.

این مسئول در خصوص کمک مومنانه و همدلی در طول مبارزه با ویروس کرونا در بیش از یکسال خاطرنشان کرد: رزمایش کمک مومنانه با همت و کمک خیرین، نهادها و حمایت‌های همه جانبه مردم شهرستان نور در طول این مدت با ۲۶ هزار و 500 بسته معیشتی و13 هزارو 500 بسته بهداشتی اجرایی شد.

اسدی با اشاره به ۱۴ مأموریت متداول اجرای رزمایش و کمک مومنانه افزود: خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان شهرستان و افرادی که تحت پوشش سایر نهادها هستند و همچنین پخت و پخش غذا بین نیازمندان از دیگرقدامات سپاه شهرستان نور بود.

وی با قدردانی از تلاش‌های گروه‌های مذهبی و فرهنگی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا اظهارکرد: با هماهنگی اداره بهداشت و درمان در طرح شهید سلیمانی در مدت چهار ماه بسیجیان شهرستان نور در چهار محور با کادر درمان و بهداشت همکاری کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با اشاره به طرح شهید سلیمانی و همکاری بسیج با کادر درمان و بهداشت خاطرنشان کرد: روزانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ بسیجی در این خصوص کمک رسانی کردند.

 این مسئول با اشاره به کاهش آمار بیماران به کمتر از ۵۰ نفر در ایام  نوروز در کل کشور تاکیدکرد: عدم مدیریت صحیح برخی مسئولان سبب شد آمار این بیماری در کشور افزایش پیدا کند و بسیجیان مانند گذشته در کنار کادر درمان و بهداشت تلاش می‌کنند تا شاهد کاهش آمار و قطع زنجیره این بیماری باشند.

اسدی با قدردانی از مردم ولایتمدار شهرستان نور، اصحاب رسانه، بازاریان و همه کسانی که در این روزها دغدغه دارند بیان کرد: با همه مشکلات مردم فهیم شهرستان نور پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و خدمت‌رسانی به مردم بصیر باعث افتخار ماست.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: سپاه شهرستان کمک مومنانه شهرستان نور بسته معیشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای حرف شما هم استانی‌ها در بسته صدای مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، رها سازی و انباشت نخاله‌ها ساختمانی در اطراف نجم آباد، گلایه مردم از مسیر‌های ناهموار و پر دست انداز موضوعاتی که هم استانی‌ها با سامانه ۱۶۲ در میان گذاشتند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند
  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • پلی به گذشته - برتری 3-2 رئال مادرید مقابل منچستریونایتد در اولدترافورد (2000/4/19) / فیلم
  • پای حرف شما هم استانی‌ها در بسته صدای مردم
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • اهدای ویلچر به توانخواهان بهزیستی میاندوآب
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود