Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) هفته گذشته نظرسنجی بهترین گل مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در منطقه غرب را منتشر کرد که سه گل از نمایندگان کشورمان هم در میان نامزدها جای داشتند. با پایان مهلت شرکت در این نظرسنجی، گل محمد عباس‌زاده به پاختاکور با کسب ۴۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصد آرا، بهترین گل دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت.

گل‌های شهریار مغانلو به الریان و مهدی قایدی به الاهلی هم به ترتیب ۴۲.۸۶ و ۸.۴۷ درصد رأی کاربران سایت AFC را به دست آوردند و در رتبه‌های بعدی ایستادند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا محمد عباس زاده لیگ قهرمانان آسیا محمد عباس زاده محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هزار هکتار زمین به محدوده شهرهای خراسان جنوبی الحاق شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: حدود ۵ هزار هکتار زمین را به شهرهای استان الحاق کرده ایم، که نیاز به عملیات اجرایی، آبرسانی، برق رسانی و سایر دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ علیرضا عباس زاده_ یکشنبه بیست و ششم فروردین _در حاشیه مراسم بهره برداری از چندین طرح عمرانی به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ امام (ره) و سالروز تأسیس بنیاد مسکن، اظهار کرد: حساب ۱۰۰ امام راحل یادگار ارزشمندی است که هنوز برای تأمین مردم به مسکن به کار گرفته می شود.

وی با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرچم دار تأمین مسکن محرومان است، گفت: در دولت سیزدهم طی دو سال به اندازه هشت تا ۱۰ سال در استان طرح هادی اجرا شده است.

معاون استاندار خراسان جنوبی افزود: ما در این دولت جشن پایان گازرسانی به استان را با گاز رسانی به بیش از ۶۰۰ روستا گرفتیم که افتخار بزرگی بود.

وی با بیان اینکه ساخت ۴۰ هزار واحد مسکن را در خراسان جنوبی آغاز کردیم، اظهار داشت: رتبه برتر کشور در واگذاری زمین در طرح مسکن ملی را داریم.

عباس زاده با اشاره به اینکه ۴۸ سایت مسکن ملی در استان خراسان جنوبی داریم، گفت: حدود ۵ هزار هکتار زمین را در استان الحاق کرده ایم، که نیاز به عملیات اجرایی، آبرسانی، برق رسانی و سایر دارد.

وی با اشاره به الحاق یک هزار و ۲۰ هکتار زمین در طبس، افزود: در قاین یک هزار و ۵۰۰ هکتار زمین ویلایی الحاق شد که این همه، نیاز به زیرساخت ها و هزینه های زیاد دارد.

معاون استاندار خراسان جنوبی با ذکر این نکته که بیش از ۴۰۰ روستای استان در تابستان با تانکر آبرسانی می شود، تصریح کرد: دولت برای تأمین آب شرب سالم، طرح آبرسانی به ۱۰ هزار روستای بالای ۲۰ خانوار کشور را آغاز کرده است.

وی گفت: اولویت دولت آبرسانی به روستاهای بالای ۲۰ خانوار است که امیدواریم تا پایان دولت سیزدهم این مهم محقق شود.

عباس زاده یکی از گران ترین کالاهای کشور را آسفالت جاده ها، عنوان و تصریح کرد: ۹۵ کیلومتر راه روستایی در دولت سیزدهم در نهبندان آسفالت شده است.

وی با تأکید بر اینکه خدمات دولت در منلطق محروم شتاب گرفته و گزارش های دولت امید بخش است، خاطرنشان کرد: استقرار دولت مردمی گشایش ایجاد کرده که البته این حق مردم است و باید در دولت های گذشته زیرساخت ها مهیا می شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی با اشاره به قرار گرفتن نهبندان در مسیر اجرای پروژه های راه آهن، آب و گاز استان، گفت: وظیفه داریم مشکلات اولویت دار روستاها را بررسی کرده و به نوبت در دست اقدام قرار دهیم تا مورد رضایت مردم شود.

وی با بیان اینکه مسئولان کشور اگر نگاه انقلابی، ارزشی و دینی داشته باشند مشکلات رفع می شود، افزود: حس درک نیازها، مسائل و مشکلات در بین مسئولان وجود دارد.

عباس زاده ادامه داد: رشد و توسعه استان در حوزه زیرساخت در دولت سیزدهم بی نظیر است که امیدواریم موحب رضایت مندی شود.

وی در بخشی از صحبت هایش تأکید کرد: اقدام غرور آفرین سپاه در مقابل صهیونیست غاصب موجب شادی مردم شد و پیام های مهمی برای بیش از چهار دهه مقاومت امت اسلام در مقابل استکبار داشت.

وی ادامه داد: دولت برآمده از اراده مردم است و اگر دولت مردمی پای کار باشد همه کارهای اجتماعی و سیاسی مدیریت می شود.

کد خبر 744536

دیگر خبرها

  • دیدار العین - الهلال در لیگ قهرمانان لغو شد
  • بارش باران دیدار العین - الهلال را لغو کرد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • بدهی‌های خارجی دردسرساز می‌شود / استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • فرمول قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • استقلال نزدیک به حذف از آسیا
  • ◄ الحاق ۵ هزار هکتار زمین به محدوده شهرهای خراسان جنوبی
  • تحت پوشش بیمه قرار گرفتن مادران روستایی دارای ۳ فرزند
  • ۵ هزار هکتار زمین به محدوده شهرهای خراسان جنوبی الحاق شد
  • آماده سازی ۴۷ سایت نهضت ملی مسکن استان تا شهریور