Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش جام جم آنلاین کرمان:سردار عبدالرضا ناظری اظهار داشت: طی ایام میانی اولین فصل سال و در راستای مبارزه با قاچاق کالا یک طرح ضربتی و البته هدفمند با محوريت پليس امنيت اقتصادی در طول 3 روز با اولويت مقابله با قاچاق کالاهای گمرکی و ترانزيتی و همچنین نظارت و پايش انبارها به اجرا گذاشته شد.

وی افزود:در اين طرح با تلاش همکارانمان 17هزارو 900 لیتر انواع فرآورده های نفتی، 76 هزار نخ سیگار، هزار و 467 راس انواع دام، 267 قلم ، 819 ثوب انواع پوشاک و 990 متر پارچه، 164 نمونه از انواع لوازم آشپزخانه،قریب 8 تن آرد، 384 قلم لوازم آرایشی و بهداشتی و برخی اقلام خوراکی و مصرفی دیگر كه در مجموع ارزش آن ها از سوی كارشناسان 90 ميليارد ريال برآورد شد، كشف شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره توقیف 38 دستگاه انواع خودروی سنگين و سبك، دستگیری 93 متهم و متخلف و تشکیل 71 فقره پرونده در رابطه با این کشفیات تصريح كرد:اجرای اينگونه طرح ها در راستای تحقق شعار سال و با توجه به شرايط خاص حاكم بر جامعه ناشی از بيماری كرونا با جديت تداوم خواهد داشت و بايد گفت بخش مهمی از توفيقات این طرح حاصل همكاری شهروندان با پليس است كه قطعا نتایج حاصله نیز با کاهش ضرر و زیان به تولیدات داخلی و افزایش زمینه های کار و اشتغال به خود مردم عزیز باز می گردد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: کشف 90 میلیارد کالای قاچاق در کرمان فرمانده انتظامی استان کرمان مبارزه با قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان  فرمانده انتظامی استان کرمان در این باره گفت: : در این طرح ۳ روزه بر اساس اقدامات اطلاعاتی قبلی و استقرار شبانه روزی همکاران انتظامی در مبادی ورودی و خروجی استان در مجموع ۷۰دستگاه خودروی سبک و ۱۴ دستگاه خودروی سنگین توقیف و در بازرسی از آن ها انواع کالای قاچاق شامل فرآورده های نفتی، لوازم خانگی، احشام، مواد محترقه و دیگر کالاهای اساسی کشف شد.

 سردار ناصر فرشید  افزود: کارشناسان ارزش این اقلام را بیش از ۱۲۸ میلیارد و ۵۳۱میلیون ریال برآورد کردند، ودر این زمینه با تشکیل ۱۱۹ فقره پرونده ،۱۲۴ متهم تحویل مراجع قضایی شدند.

دیگر خبرها

  • ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف ۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • کشف ۳۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در سنقروکلیایی
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • کشف میلیاردی کالای قاچاق در کرمان
  • کشف بیش از ۱۲۸ میلیارد کالای قاچاق در طرح ۳ روزه پلیس کرمان
  • محموله بزرگ کالای قاچاق در گناوه کشف شد
  • پلیس کرمان سه روزه ١٢٨میلیارد کالای قاچاق کشف کرد
  • کشف ۱۲۴ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف کالای میلیاردی قاچاق در بروجن