Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:39:14 GMT

مهلت ارسال اثر به جایزه شهید اندرزگو تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۷۵۵۲

مهلت ارسال اثر به جایزه شهید اندرزگو تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی جایزه شهید اندرزگو، دبیرخانه دائمی جایزه مردمی و ادبی «شهید سیدعلی اندرزگو»، با توجه به استقبال علاقه‌مندان به شرکت در دومین دوره این جایزه، مهلت ارسال آثار به این‌رویداد را تا پایان اردیبهشت تمدید کرد.

رویکرد جایزه شهید اندرزگو، بیان و روشنگری حقایق درباره دوره منحوس پهلوی‌ است و اینک قرار است پس از گذشت دو سال از برگزاری نخستین دوره این‌جایزه، دومین دوره آن با آرمان برجسته‌نمایی و تقدیر از کتاب‌ها و آثار تولیدی با موضوع مقابله با تحریف تاریخ و تطهیر پهلوی‌ها به همت مجمع ناشران انقلاب اسلامی و سایر مراکز و تشکل‌های فرهنگی و ادبی برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پدیدآورندگان و ناشران می‌توانند آثار خود را با درون‌مایه‌های مقابله با تحریف تاریخ و تطهیر پهلوی‌ها و همچنین بیان حقایق و روشنگری درباره آن‌ دوران، در ‌گروه‌های داستان بلند و رمان بزرگ‌سال، داستان و شعر کودک و رمان نوجوان و همچنین روایت تاریخ، به دبیرخانه جایزه شهید سیدعلی اندرزگو ارسال کنند.

چاپ اول آثار ارسالی باید متعلق به سال‌های ۹۸ یا ۹۹ باشد. همچنین، نویسندگانی که آثار منتشرنشده خود را ارسال می‌کنند، باید حداقل یک کتاب منتشرشده داشته باشند.

پدیدآورندگان می‌توانند دو نسخه از آثار خود را تا پایان اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۰، برای دبیرخانه دائمی جایزه شهید سیدعلی اندرزگو به نشانی تهران، خیایان انقلاب، خیابان دوازدهم فروردین، خیابان شهدای ژاندارمری، پلاک ۱۴۰، مجمع ناشران انقلاب اسلامی ارسال نمایند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایتِ رسمی مجمع ناشران انقلاب اسلامی به نشانی www.mananashr.ir مراجعه کنند یا با دبیرخانه جایزه شهید سیدعلی اندرزگو تماس بگیرند.

زمان برگزاری دومین دوره جایزه شهید اندرزگو، شهریور ۱۴۰۰ همزمان با ایام شهادت شهید سیدعلی اندرزگو است.

کد خبر 5207219 صادق وفایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جایزه ادبی علی اندرزگو ادبیات انقلاب اسلامی تمدید فراخوان روز قدس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نهاد کتابخانه های عمومی کشور ترجمه ماه رمضان ۱۴۰۰ شهادت امیرالمومنین حضرت علی دعا و نیایش تجدید چاپ درگذشت چهره ها ادبیات داستانی نقد کتاب کتاب قاسم سلیمانی رژیم صهیونیستی شهید سیدعلی اندرزگو جایزه شهید اندرزگو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد

مشاور رئیس و مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

وی به متقاضیان شرکت در این آزمون توصیه کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.
وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • جزئیات اولین دوره جایزه داستان و بازآفرینی تشریح شد
  • شرکت ۲۸ کشور دنیا در جشنواره بین‌المللی پوپک
  • برگزاری دومین دوره جایزه معماری میرحیدر به میزبانی دانشگاه شهید باهنر
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • مهلت اجرای قانون اساسنامه «شرکت ملی پست» به مدت دو سال تمدید شد
  • تمدید مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست 
  • تمدید دو ساله مهلت اجرای قانون اساسنامه شرکت ملی پست توسط مجلس
  • اعلام جزییات و ساعت بازدید نمایشگاه کتاب