Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- همزمان با بیست و ششمین روز از ماه مبارک رمضان در ویژه برنامه «مهرآیین» از خانواده شهید والامقام «محمد رضا عیسی شالکویی» روز یکشنبه 19 اردیبهشت ساعت 11 تجلیل به عمل می آید.  
به گزارش خبرگزاری آریا، این برنامه به منظور ترویج روحیه ایثار، جهاد، شهادت و آشنایی شهروندان با زندگی و تفکر مفاخر و بزرگان دفاع مقدس همچنین ارج نهادن به مقام شامخ خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استواریکم شهید «محمد رضا عیسی شالکویی» سال 1329 در خانواده ای اصیل و مذهبی متولد شد وی پس از اخذ مدرک سیکل استخدام نیروی هوایی ارتش شد و در سال 1349 به تهران رفت و با شروع جنگ تحمیلی علیه ایران اسلامی بارها به جبهه های نبرد حق علیه باطل شتافت و در مناطق اهواز، هفت تپه، سوسنگرد، ایلام و شوش عاشقانه خدمت کرد، سرانجام در عملیات فتح المبین در منطقه عملیاتی شوش سال 1361 بر اثر اصابت ترکش به فیض عظیم شهادت نائل شد.
پیکر پاک و مطهر این شهید سرافراز میهن پس از تشییع توسط مردم قدرشناس زادگاهش در گلزار شهدای لنگرود به خاک سپرده شد.
علاقه مندان برای بهره مندی از برنامه های فضای مجازی فرهنگ‌سرای خانواده می توانند به نشانی Farhangsara_khanevade @ و Ketabkhanekhanevade @ مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در این مراسم رییس سازمان صدا و سیما از افزایش مخاطبان رسانه ملی ظرف ماه‌های گذشته خبر داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های اعضای وابسته فرماندهی انتظامی لرستان
  • اقدامات حفاظتی سازمان سنجش در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳/ ضرورت تکریم خانواده‌های داوطلبان
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • آیین تجلیل از برنامه سازان نوروز و ماه رمضان
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا در کردکوی
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • آسمانی شدن مادر شهید زاهدیان در رشت
  • نواختن زنگ حماسه و ایثار در مدرسه ای در روستای چاه ملک خوروبیابانک
  • آیین وداع با پیکر حاج محمد (جمعلی) کیانی هرچگانی