Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، گفت: عملکرد مسئولان کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با کرونا قابل تقدیر است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛جان بابایی معاون درمان وزارت بهداشت درستاد  ملی مقابله با ویروس کرونا که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: استان کهگیلویه و بویر احمد در خصوص مدیریت پیشگیری و مقابله با کرونا جزو استان های موفق بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تلاش‌های شبانه‌روزی استاندار و اعضای ستاد استانی مدیریت کرونا،  کادر بهداشت و درمان استان و اتحاد و همدلی مدیران وستاد استانی را از   مهمترین عوامل این موفقیت عنوان کرد.

 معاون درمان وزارت بهداشت جدیت استاندار در کنترل بازار، نظارت دقیق و تاکید بر رعایت  پروتکل ها در ادارات و دستگاه‌های اجرایی و سطح شهرها را از دیگر عوامل و اقدامات مهم در این استان برشمرد و افزود: برخورد قاطع و جدی با تجمعات و مراسمات عروسی و عزا با توجه به مراودات و ارتباطات وسیع که در این استان وجود دارد از دیگر اقدامات مدیریتی در این استان برای کاهش مرگ و میر ناشی از  بیماری کرونا بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون وزیر بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری صبح روز شنبه ۸ اردیبهشت به دعوت دکتر بهادر کرمی رئیس دانشگاه یاسوج به شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند. دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، حضور در دانشگاه یاسوج و افتتاح سردر دانشگاه، زیارت مقبره شهید گمنام، کلنگ‌زنی دومین خوابگاه متاهلی، بازید از چندین پروژه فعال و در حال ساخت و مصاحبه با شبکه سراسری به صورت زنده از خبر ۱۴، نشست با اعضای هیأت رئیسه، نشست آمایش آموزش عالی (با حضور امام جمعه، استاندار، رؤسای دانشگاه‌ها و... )، نشست با اعضای هیأت علمی در قالب جلسه گرامیداشت هفته معلم (استاد) و تجلیل از برگزیدگان و سرآمدان علمی و... از دیگر برنامه‌های این سفر یک روزه می‌باشد. 

دیگر خبرها

  • وزیر علوم به یاسوج سفر می‌کند
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز