Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مهم‌ترین اخبار حوادث امروز (شنبه ۱۸ اردیبهشت۱۴۰۰) را در این بسته خبری بخوانید.

توقیف محموله میلیاردی فیلتر آب شیرین کن قاچاق

فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف محموله فیلتر آب شیرین کن قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان عسلویه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدر سوسنی با اعلام این خبر، بیان کرد: ماموران پلیس ایستگاه بازرسی شهید مصطفی خمینی در محور خروجی شهرستان عسلویه حین کنترل وسایل نقلیه عبوری به یک دستگاه کامیون به ظن حمل کالای قاچاق مشکوک شده و آن را برای بررسی‌های بیشتر متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از وسیله نقلیه توقیفی ۴۱۰ فیلتر آب شیرین کن صنعتی خارجی فاقد مدارک گمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه برابر نظر کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کشف کالای قاچاق در دشتستان 

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از توقیف یک دستگاه خودروی سواری و کشف انواع ابزار آلات قاچاق به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ فرهاد آراوند بیان کرد: ماموران پلیس این فرماندهی حین گشت زنی در محور مواصلاتی بوشکان –کلمه یک دستگاه خودروی سواری را به ظن حمل کالای قاچاق متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از وسیله نقلیه توقیف شده ۸۲۰ عدد انواع ابزار الات صنعتی خارجی بدون مدارک کمرکی کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی محموله کشف شده را ۸۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

هشدار پلیس در خصوص تزریق واکسن کرونا

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در خصوص شروع تزریق واکسن کرونا بر لزوم هوشیاری همشهریان تاکید و هشدار داد.

سرهنگ جوشن سهرابی بیان کرد: با توجه به شروع تزریق واکسن کرونا در کشور بر اساس اولویت‌های اعلام شده از سوی مراکز مربوطه، این مهم از طریق ارسال پیامک به فرد مورد نظر انجام می‌شود.

رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه شهروندان فریب افراد کلاهبردار در فضای مجازی را نخورند، تاکید کرد: هموطنان باید توجه داشته باشند که برای دریافت واکسن کرونا نیاز به پرداخت هیچ گونه وجهی نمی‌باشد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی بسته حوادث کالای قاچاق واکسن کرونا تزریق واکسن کرونا فیلتر آب شیرین کن فرمانده انتظامی یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ

مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، یک تن و ۱۱۷ کیلوگرم مخدر شیشه را از یک تریلی حامل بار سنگ کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد مجرمان سابقه‌دار متوجه شدند که یکی از سوداگران مرگ، تصمیم به تهیه مواد مخدر از نوع شیشه گرفته است و قصد دارد با انتقال آن به تهران، این مواد را در پایتخت توزیع کند و در همین راستا رسیدگی به موضوع به‌طور ویژه در دستورکار قرار گرفت.

مأموران از ورود این محموله به کشور مطلع شدند، اقدام به ردیابی آن کردند و در نهایت موفق شدند محموله مواد مخدر شیشه را در بزرگراه امام رضا (ع) شناسایی و توقیف کنند؛ در جریان این مأموریت، یک تن و ۱۱۷ کیلوگرم مخدر شیشه که در بار ۲۳ تنی سنگ جاساز شده بود، کشف و ضبط شد.

سه نفر نیز در این خصوص دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند که در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کردند؛ تحقیقات تکمیلی پلیس در خصوص این پرونده که به گفته سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، بزرگترین محموله شیشه کشف شده در تهران محسوب می‌شود، در حال انجام است.

کد خبر 745097

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو قاچاق ۱۰۰ میلیاردی در مشهد
  • توقیف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در قم
  • هشدار دامپزشکی تربت حیدریه به دامداران در خصوص بیماری آنتروتوکسمی (قلوه نرمی)
  • کشف محموله میلیاردی سوخت قاچاق در نایین
  • توقیف محموله مواد مخدر در بهبهان
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشف و توقیف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه در پایتخت
  • توقیف تریلی با یک تن شیشه در تهران
  • ورود داروهای مخدر و آرام‌بخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم
  • ورود داروهای مخدر و آرامبخش های بنزودیازپین به عربستان ممنوع است/لزوم تزریق واکسن مننژیت+فیلم