Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@22:23:29 GMT

نماز عید فطر در همدان اقامه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۷۶۶۱

نماز عید فطر در همدان اقامه می‌شود

گروه استان‌ها ـ نماینده ولی فقیه در همدان گفت: امسال نماز عید فطر در خیابان اکباتان، جنب مسجد جامع همدان در فضای باز اقامه خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت‌الله حبیب الله شعبانی بعد از ظهر امروز در در  جلسه برگزاری نماز عید سعید فطر با اشاره به اهمیت برگزاری نماز عید، اظهار داشت: با انجام هماهنگی با ستاد استانی مقابله با کرونا نماز عید فطر امسال در همدان با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی و با نظارت متولیان و به صورت محدود برگزار خواهد شود و در روند برگزاری مراسم نیز ملاحظات مسئولان بهداشت و ستاد کرونا مورد نظر می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه نماز عید فطر در خیابان اکباتان، جنب مسجد جامع همدان در فضای باز اقامه خواهد شد، گفت: به لحاظ شرایط موجود و شیوع این ویروس منحوس، مردم ولایتمدار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان، می‌توانند نماز عید فطر را در مساجد محلات خود و در هوای آزاد اقامه کنند.

مراسم لیالی قدر و نماز عید فطر در فضاهای باز آران و بیدگل برگزار می‌شودنمازهای جماعت، احیای شب‌های قدر، نماز عید فطر و راهپیمایی روز قدس برگزار می‌شوددلیل تغییر نام میدان ژاله به «شهدا»/ نماز عید فطر شهید مفتح در تپه‌های قیطریه چگونه برگزار شد؟

امام جمعه همدان با تاکید بر اینکه طبق نظر ستاد ملی کرونا گروه‌های مذهبی بیشتری همکاری را با ستاد ملی کرونا داشته‌اند، مطرح کرد: مرکز امور رسیدگی به مساجد نیز بر روند رعایت مسائل بهداشتی در روند برگزاری نماز در محلات نظارت خواهد داشت.

انتهای پیام/741/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نماز عید فطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ استاندار همدان در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان افزود: در سال ۱۴۰۲ با برگزاری ۹۶ جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و به همت دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک‌هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف از مصوبات این ستاد برخوردار شدند.

علیرضا قاسمی فرزاد تأکید کرد: با پیگیری‌های انجام شده بیش از ۹۰ درصد مصوبات این ستاد نیز تاکنون به مرحله اجرا رسیده است.

او تصریح کرد: در دومین نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان سه پرونده مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

استاندار همدان گفت: ۲ پرونده درخواست امهال در پرداخت بدهی تسهیلات بانکی را داشتند که مقرر شد در فرصت مناسب بدهی بانکی را تسویه کنند.

قاسمی فرزاد افزود: یک پرونده مربوط به بازبینی فنی و تعمیرات اساسی واحد تولیدی اسید بود که برای این اقدام نیاز به سوخت جایگزین داشت و مصوب شد سوخت جایگزین تحویل این واحد تولیدی شود.

 

 

دیگر خبرها

  • اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی شهر ایلام
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • راه اندازی سومین مرکز تخصصی نماز کشور در استان؛بزودی
  • اقامه نماز جمعه به امامت آیت الله مهدوی
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • نماز جمعه تهران به امامت آیت‌الله خاتمی اقامه می‌شود
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد
  • چالش دانش‌آموزان مسلمان برای اقامه نماز در مدرسه‌ای در لندن
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان