Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سید علی آقازاده استاندار مرکزی به مناسبت فرارسیدن ۱۷ اردیبهشت ماه سالروز تاسیس بسیج سازندگی در جمع خبرنگاران گفت: از ابتدای تشکیل بسیج سازندگی تا به امروز شاهد یک جهش در خدمت رسانی به مردم و خصوصا جهش در محرومیت زدایی هستیم که بسیجیان جهادگر با عشق و اعتقاد قلبی در صحنه‌های خدمت رسانی حضور پیدا کرده اند و اقدامات اثرگذار انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده افزود: بسیج سازندگی یکی از ارکان موفقیت‌های کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی در توسعه مناطق محروم و کم برخوردار است که در طی این سال‌ها منشأ خدمات و برکات زیادی هم برای مردم و هم برای کشور بوده و خوشبختانه بسیج سازندگی یک عملکرد درخشان و قابل قبول دارد.

او اضافه کرد: بسیج تبلور ارزش‌های انقلاب و یک نعمت بزرگ در انقلاب اسلامی است که در طول سال‌ها علاوه بر اینکه تهدیدات را رفع کرده منشأ خدمات زیادی بوده است و امروز همه باید تلاش کنیم تفکر و روحیه بسیجی در سایر عرصه‌های مدیریتی کشور طنین انداز شود.

استاندار مرکزی بیان کرد: در طول ۴۲ سال گذشته هر مأموریتی که به بسیج سازندگی و جهادگران بسیجی واگذار شده آن را با موفقیت انجام داده اند و خوشبختانه بسیج سازندگی همچون تفکر و روحیه بسیجی مملو از درخشندگی‌ها و افتخارات زیاد است که بسیجیان با حضور در صحنه‌های خدمت رسانی حماسه‌های ماندگاری از خدمت رسانی خلق کرده اند.

او ادامه داد: حضور فعال در روستا‌های دور افتاده و رفع محرومیت آن‌ها که از امکانات اولیه کاملا بی بهره بودند از مهمترین شاخصه بسیج سازندگی در استان مرکزی است که خدمات بسیار گسترده‌ای به مردم ارائه شده است.

آقازاده تصریح کرد: بسیج سازندگی استان مرکزی در کنار دستگاه‌های مسئول دیگر همچون کمیته امداد حضرت امام (ره)، بنیاد مسکن انقلاب، جهاد کشاورزی و دهیاری‌ها موجب شده سازندگی و محرومیت زدایی در روستا‌ها شتاب تندی داشته باشد و این قابل تقدیر است.

او اظهار کرد: بسیج سازندگی در هرکجا که خلأ وجود داشته و دستگاه‌های اجرایی به هر دلیلی نتوانسته اند در آنجا حضور پیدا کنند با قوت و اقتدار حضور پیدا کرده و با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی بسیار خوبی که در اختیار دارد تلاش‌های خوبی در آن مناطق انجام می‌دهند.

استاندار مرکزی عنوان کرد: بسیج سازندگی استان مرکزی در طی سال‌های گذشته با حضور در مناطق زلزله زده و سیل زده اقدامات بسیار قابل توجهی انجام داد و در کنار همه مأموریت‌هایی که داشته حضور پیدا کرده و بسیج سازندگی در همه حوادثی که متأسفانه در طی سال‌های گذشته شاهد آن بودیم همواره پیشگام و پیشتاز بوده و موفق عمل کرده است.

او گفت: همچنین عملکرد بسیج سازندگی در ساخت و ترمیم واحد‌های مسکونی در روستا‌ها موفق بوده و در طی بیماری کرونا بسیج سازندگی با اقدامات مختلفی که انجام داده بسیاری از تهدیدات را رفع کرده و این مجاهدت‌ها بخشی از کارنامه درخشان بسیج سازندگی است.

آقازاده با تبریک سالروز تأسیس بسیج سازندگی به همه بسیجیان و جهادگران ایران اسلامی و خصوصا بسیجیان خدوم استان مرکزی افزود: از زحمات و خدمات شبانه روزی این عزیزان قدردانی نموده و آرزوی موفقیت و سلامتی برای همه این عزیزان از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار مرکزی بسیج سازندگی بسیج سازندگی استان مرکزی خدمت رسانی حضور پیدا سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صادقپور ظهر یکشنبه در مجمع جهادگران شورای جهادی شهرستان البرز که به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران برگزار شد عنوان کرد: هرجا از حرکت جهادی غفلت کردیم، عقب ماندیم

وی با اشاره به اینکه جهادگران شعار خدمت بی منت را در میدان عمل محقق ساخته‌اند و منتظر تشکر و قدردانی مسئولین نمی‌مانند گفت: گروه‌های جهادی بسیج با تلاش بی‌وقفه خود و اتکا به خداوند متعال، بی‌منت برای خدمت به مردم تلاش کرده و بن بست‌ها را می‌شکنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین با اشاره به اقدامات جهادی انجام شده در سطح استان گفت: گروه‌های جهادی منتظر تقدیر مسؤلین نمی‌مانند و با احصا مسائل و محرومیت‌ها آنها را مرتفع کرده و مشکلات مردم را حل خواهند کرد.

کد خبر 6084595

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • سپاه خدمت‌رسان مردم در سیل است
  • خدمت پزشکان قمی، به بیش از ۵ هزار نفر در اندیکا
  • غفلت از کار جهادی باعث عقب ماندگی می شود
  • خدمت رسانی هزارو ۵۷۲ گروه جهادی خراسانی
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم