Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@01:07:19 GMT

هیچ موردی از کرونای هندی و آفریقایی در قزوین نداشتیم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۷۸۲۵

هیچ موردی از کرونای هندی و آفریقایی در قزوین نداشتیم

منوچهر حبیبی گفت: اخبار مختلفی درباره شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی منتشر شده، این در حالی است که هیچ موردی از کرونای هندی و آفریقایی در استان نداشتیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین، منوچهر حبیبی در جلسه ستاد کرونای استان که عصر امروز(شنبه) در محوطه استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: اخبار مختلفی درباره شیوع ویروس کرونا از نوع هندی و آفریقایی در فضای مجازی منتشر شده، این در حالی است که هیچ موردی از کرونای هندی و آفریقایی را در استان نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: باتوجه به محدودیت‌های اعمال شده از روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه تا روز شنبه ۲۵ اردیبهشت ماه، پیشنهاد می‌شود محدودیت‌ها از ساعت ۲۴ دوشنبه اعمال و تمام ورودی و خروجی شهرها محدود یا مسدود شود؛ چراکه تعطیلات عید سعید فطر مهم است و چند محور استان برای ورود و خروج توسط نیروی انتطامی ۲۴ ساعته کنترل شود.   جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین بیان کرد: پذیرش مسافر در هتل‌ها، مسافرخانه‌ها و مهمان‌پذیرهای استان ممنوع است و اگر خودرویی با پلاک غیربومی در این اماکن وجود داشت، متوقف و به پارکینگ منتقل می‌شود.   تردد خودروهای پلاک ۷۹ و ۸۹ در استان بلامانع است   حبیبی ادامه داد: تردد خودروهای دارای پلاک ۷۹ و ۸۹ در استان بلامانع بوده که البته محورهای ورودی به مناطق خوش آب و هوای استان از جمله الموت و آبیک کاملا باید مسدود شود، مطب پزشکان نیز باید کنترل شود و برخورد جدی با آنها صورت بگیرد.   این مقام مسئول یادآور شد: هم‌اکنون چهار شهرستان استان در وضعیت نارنجی، یک شهرستان زرد و شهرستان قزوین نیز قرمز است؛ در وضعیت نارنجی ۵۰ درصد کارکنان و در وضعیت زرد ۷۵ درصد کارکنان در ادارات حضور خواهند داشت.   حبیبی بیان کرد: براساس تصمیمات نهایی مقرر شد نماز عید فطر در میدان شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شود.   وی در پایان با بیان اینکه بستنی فروشی‌ها نباید در ماه رمضان باز باشد، گفت: درباره نحوه فعالیت و وضعیت تالارهای پذیرایی استان متناسب با وضعیت رنگ‌بندی کرونایی در هفته آینده تصمیم‌گیری می‌شود. انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: هندی و آفریقایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • رفع تداخل ۱۱هزار و ۱۱۷هکتار از اراضی کشاورزی قزوین
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • تردد در محور قدیم کرج- قزوین محدود می‌شود
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • کامنت موشن| آیا کرونای دیگری در انتظار جهان است؟
  • موردی از شیوع آفت «جوانه خوار بلوط» در کردستان گزارش نشده است