Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@09:49:10 GMT

احياي فضاي سبز ميدان آزادي

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۷۸۳۷

خبرگزاری آریا- با توجه به آسیب های وارده به محوطه پیرامونی برج و میدان آزادی، شهرداری منطقه 9 ، اقدام به احیای فضای سبز پیرامون این میدان کرده است .
به گزارش خبرگزاری آریا، متأسفانه در اواسط دهه 80 ، بخشی از فضای سبز ضلع شمال غربی برج آزادی ، تخریب و به محلی برای پارک غیرمجاز خودرو تبدیل شده بود . با توجه به تضاد این امر با رویکرد مدیریت جدید شهری در خصوص حفظ و احیاء میراث فرهنگی و هویت ساز شهری و همچنین مخالفت جدی متخصصین و کاشناسان به مخدوش شدن منظر میدان و این بنای شاخص ، شهرداری منطقه 9 ضمن بررسی دقیق موضوع، اقدام به بازسازی این بخش بر اساس الگوی متقارن اولیه و باز گرداندن این عرصه به شهروندان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فضا سبز آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخراج مهاجران بی خانمان از پاریس در آستانه المپیک

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ چهار ماه مانده به آغاز بازی‌های المیپک، شهرداری پاریس با چراغ سبز دولت اقدام به اخراج مهاجران بی سرپناه و کارتن خواب‌ها کرده است.
این اقدام شهرداری پاریس مبنی بر اخراج مهاجران بی سرپناه و کارتن خواب‌ها و بی خانمان‌ها و فرستان آنها به برخی از شهر‌ها موجی از مخالفت‌ها و انتقادات را برانگیخته است.
این تصمیم و اقدام که با چراغ سبز دولت مکرون همراه بوده جهت پاکسازی پاریس در آستانه برگزاری رقابت‌های المپیک است.
نیرو‌های پلیس چادر‌های مهاجران را که در زیرپل‌ها و در گوشه و کنار خیابان‌های پاریس روزگار می‌گذرانند تخریب و جمع آوری کرده و مهاجران را به صورت گروهی و با صد‌ها اتوبوس راهی شهر‌های مختلف می‌کنند.
شهردار شهر اورلئان در مرکز فرانسه اعلام کرد این شهر ظرفیت پذیرش ۱۰۰ هزار مهاجر و بی خانمان را ندارد و شهرداری پاریس بدون اطلاع شهرداران و بدون هماهنگی این تصمیم را گرفته است.
تعدادی از شهرداران در این زمینه شکایاتی را به مقامات مسئول ارائه کرده اند.
امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه چندی پیش از طرح پراکنده کردن مهاجران به سراسر کشور حمایت کرده بود.

دیگر خبرها

  • مجتمع‌های تجاری محدوده مرکزی شهر تبریز ایمن سازی می‌شوند
  • اشعار شاعران کُرد زبان در فضای شهری کرمانشاه اکران می‌شود
  • برگزاری محفل امام حسنی‌ها درورزشگاه آزادی اقدام جریان انقلابی بود
  • اخراج مهاجران بی خانمان از پاریس در آستانه المپیک
  • توصیه‌های هواشناسی کشاورزی در استان یزد
  • جزئیات گروگان گیری در جنوب تهران تشریح شد/آزادی ۳ مرد ربوده شده
  • ­پایتخت آماده برگزاری راهپیمایی روز قدس
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد
  • هشدار ایران به کویت؛ اجازه اقدام خلاف موازین بین المللی را نمی دهیم
  • ظرفیت پارکینگ‌های مهرآباد پر شد/ مسافران از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند