Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@04:30:15 GMT

بازگشت احتمالی زیدان به یوونتوس پس از ۲۰ سال دوری

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۷۸۵۵

بازگشت احتمالی زیدان به یوونتوس پس از ۲۰ سال دوری

شرایط ناامیدکننده پیرلو و اختلافات زیدان با رئال مادرید شایعات پیرامون پیوستن این مربی فرانسوی به یوونتوس را قوت بخشیده.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، باشگاه یوونتوس و پیرلو نتوانستند به روزهای خوبی که انتظارش را داشتند برسند و در صورت عدم کسب نتایج قانع کننده در بازی‌های آتی ممکن است سران بانوی پیر برای فصل آینده به سراغ یکی دیگر از اسطوره‌های خود بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آندره آ پیرلو که به عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ ایتالیا و باشگاه یوونتوس شناخته می‌شود، هیچگاه اقبالی که به عنوان بازیکن در این تیم داشت را در جایگاه یک مربی تجربه نکرد و در حال حاضر بسیاری از هواداران یووه از عملکرد تیمشان با هدایت پیرلو شاکی هستند.

حذف از لیگ قهرمانان اروپا و حتی احساس خطر شدید در خصوص کسب سهمیه لیگ قهرمانان باعث شده تا پیرلو جایگاه بسیار متزلزلی داشته باشد و حتی در شرایط کنونی نیز بسیاری صحبت از جایگزین‌های احتمالی او در فصل آینده می‌کنند و در این میان نام زین الدین زیدان به عنوان یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها شنیده می‌شود.

زیدان در طی چند سال حضور خود در یوونتوس شرایط بسیار خوبی داشت و در یووه تبدیل به یک ستاره تمام عیار شد. او در نهایت سال ۲۰۰۱ از ترکیب یووه جدا شد و به رئال مادرید پیوست و حتی در دوران مربیگری خود نیز موفق شد با رئال به عنوان زیادی دست یابد.

حالا باشگاه یوونتوس با توجه به اختلافات موجود بین زیدان و سران مادرید در نظر دارد تا وی را به عنوان سرمربی به این تیم بیاورد. دور از انتظار نیست که آنیلی به همراه دستیارانش برای جذب این سرمربی موفق فرانسوی اقدام کنند و به همین دلیل نمی‌توان احتمال بازگشت زیدان به یوونتوس پس از ۲۰ سال را ندیده گرفت.

کد خبر 491985

منبع: ایمنا

کلیدواژه: زین الدین زیدان تیم فوتبال یوونتوس یووه رئال مادرید آندره آ پیرلو شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال خود را برای دیدار بعدی از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر و جدال مقابل شمس آذر آماده می‌کنند. آبی پوشان که تاکنون توانسته‌اند صدر جدول رده بندی را حفظ کنند، در روزهای اخیر با برخی حواشی و شایعات روبرو شده‌اند.

امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر اینکه مدافع برزیلی آبی‌ها به دلیل تنش و درگیری، توسط جواد نکونام کنار گذاشته شده است. پس از غیبت رافائل سیلوا در تصویر دسته جمعی بازیکنان استقلال که به مناسبت ۲۰۰مین بازی روزبه چشمی برای آبی‌ها گرفته شده بود، این شایعه مطرح گردید که به دلیل درگیری ایجاد شده توسط سیلوا در رختکن تیم و پس از دیدار برابر آلومینیوم، او توسط نکونام از حضور در تمرینات منع شده است.

اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این موضوع صحت نداشته و یکی از اعضای کادر فنی استقلال در گفتگو با ورزش سه ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد که رافائل سیلوا دچار آسیب دیدگی شده و حتی حضور او برای دیدار مقابل شمس آذر نیز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. این بازیکن تحت نظر کادر پزشکی در حال انجام کارهای درمانی است تا بتواند به بازی بعدی آبی‌ها برسد.

مصدومیت سیلوا به پیش از دیدار برابر آلومینیوم برمیگردد و این بازیکن به همین دلیل نتوانست در بازی برابر تیم اراکی به میدان برود و این شایعه مطرح گردید که تنش های ایجاد شده توسط مدافع برزیلی باعث شده از تیم کنار گذاشته شود که این موضوع صحت ندارد.

در شرایطی که استقلال برای حفظ رتبه نخست جدول رده‌بندی و ادامه رقابت برای کسب قهرمانی است تلاش می‌کند روزهای آرام و بدون حاشیه‌ای را سپری کند و حتی جواد نکونام نیز در نشست خبری پیش از بازی با آلومینیوم به نوعی از تعامل با مدیریت باشگاه خبر داده بود اما باز هم یک شایعه دیگر پیرامون آبی‌ها مطرح گردید که توسط کادر فنی استقلال تکذیب شد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سیلوا: مصدومیت و دوری از تمرین
  • تعریف باجو از ستاره یوونتوس: باورنکردنی است
  • بینی دروازه‌بان یوونتوس شکست؛ دوری چند هفته‌‌ای وویچک شزنی از میادین
  • نجات شیاطین خوش‌شانس با VAR؛ یوونتوس صفر گرفت
  • توقف یووه و بولونیا به سود میلانی‌ها
  • نگرانی جدی: کار ستاره یووه به بیمارستان کشید
  • هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم
  • خلاصه بازی یوونتوس و تورینو + فیلم
  • راهی برای دوری از سرطان و بیماری‌های قلبی
  • گزینه پیشنهادی دل‌پیرو برای پوشیدن پیراهن شماره ۱۰ یوونتوس