Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@15:42:58 GMT

دستگیری کلاهبردار ۲ میلیارد ریالی در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۷۸۵۷

دستگیری کلاهبردار ۲ میلیارد ریالی در کرمانشاه

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار جمال سلمانی اظهار کرد: پس از چند مورد شکایت با موضوع کلاهبرداری رایانه‌ای، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا استان کرمانشاه قرار گرفت.

وی افزود: طبق گفته شاکیان پرونده، آن‌ها برای دریافت تسهیلات و کاریابی نسبت به درج آگهی در فضای مجازی اقدام و شخصی با آن‌ها تماس گرفته و اعلام کرده با توجه به نفوذی که در ادارات و سرپرستی بانک‌ها دارد، می‌تواند وام مورد نظر و شغل مناسب را برای آن‌ها پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: طبق اظهارات شاکیان، این فرد با خودروهای مدل بالا و گران‌قیمت با آن‌ها ملاقات داشته و پس از جلب اعتمادشان و به بهانه دریافت تسهیلات مورد نیاز و شغل مناسب برای آن‌ها اقدام به دریافت ۲ میلیارد ریال از طعمه‌های خود کرده است.

سلمانی تصریح کرد: مأموران پلیس فتا استان کرمانشاه با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی متهم مذکور شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را در محل سکونتش دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه افزود: متهم دستگیر شده در بازجویی‌های ابتدایی منکر جرم شده اما در ادامه و پس از مواجهه با مدارک و مستندات به کلاهبرداری میلیاردی خود به بهانه پرداخت تسهیلات و کاریابی اعتراف کرد.

وی بیان کرد: کلاهبردار دستگیر شده به دستگاه قضائی معرفی و با صدور قرار وثیقه راهی زندان شده است.

کد خبر 5207011

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه دستگیری دستگاه قضایی کلاهبرداری ویروس کرونا روز قدس روز جهانی قدس شب قدر کرمانشاه بوشهر آمار کرونا عکس استانها شیوع کرونا ماه مبارك رمضان ماه رمضان ۱۴۰۰ شب احیا فلسطین واکسن کرونا استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید عسکری‌نیا صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران از دستگیری سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان خبر داد.

عسکری نیا در تشریح این دستگیری گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از منزل در محله «سبزدشت» بهارستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد یک نفر مامورنما با معرفی کردن خود به عنوان مأمور ادارات دولتی وارد منازل شده و با تهدید و ارعاب به وسیله سلاح سرد اقدام به سرقت لوازم منزل می‌کرده است.

فرمانده نیروی انتظامی بهارستان عنوان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان بهارستان با اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی هویت سارق شده و با استفاده از منابع موثق توانستند محل اختفای سارق در بهارستان را شناسایی کنند.

عسکری نیا با اشاره به اینکه در عملیاتی از سوی پلیس، سارق مامورنما در بهارستان دستگیر شد، بیان کرد: سارق در بازجویی‌های پلیس به ١۴ فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبر 6088377

دیگر خبرها

  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری بیش از ۵۰ هزار کلاهبردار فروش سوالات کنکور/ اینترنت در زمان برگزاری آزمون قطع نمی‌شود
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در کرمانشاه
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • کلاهبردار ۱۶۰ میلیارد ریالی در کرمانشاه دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • کلاهبردار میلیاردی در آبادان دستگیر شد
  • وصول جریمه ۴ میلیارد و ۸۴۲ میلیون ریالی قاچاق تلفن همراه
  • دستگیری کلاهبردار وام‌ازدواج در بوکان/شاکیان به پلیس مراجعه کنند