Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد دهقانی روز شنبه در حاشیه برگزاری نشست نهایی راه‌اندازی و فعال ساختن سامانه هوشمند توزیع آرد در مناطق عشایری استان افزود: تمام زیرساخت‌های این سامانه در استان تهیه و زمینه استفاده از این سامانه در ۱۲۰ فروشگاه تعاونی عشایری استان نیز آماده شده است.

وی با اشاره به اینکه این سامانه پس از رفع اشکالات نهایی از اوایل خردادماه در استان فعال می‌شود، گفت: این سامانه هوشمند براساس دستور معاون امور اقتصادی استانداری راه‌اندازی شده است و امور عشایر ناظر بر توزیع آرد در مناطق عشایری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، در این سامانه اطلاعات ساکنان در مناطق عشایری ، عاملان فروش آرد عشایری، اطلاعات عشایر عضو شرکت‌های تعاونی و میزان سهیمه آرد توزیعی در این مناطق بارگذاری شده است.

دهقانی اظهار داشت: پیش از این امکان مسیریابی و نظارت فرآیند حمل و نقل آرد و ارتباط با راننده در زمان حمل آرد، امکان تعریف مسیرهای بازرسی با مانیتور در مسیر، نظارت و بازرسی در فرآیند حمل آرد از کارخانه تا مناطق عشایری، تحویل آرد به عوامل فروش به صورت هوشمند فراهم بود و با راه‌اندازی این سامانه ایجاد امنیت برای جلوگیری از ارتباط ناسالم وامکان احراز هویت تحویل گیرندگان آرد فراهم می‌شود.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه هوشمند میزان آرد اعلام و دریافت هوشمند تخلفات پیش‌بینی شده، جلوگیری از قاچاق و ارسال آن به محل غیرهدف، رصد پیگیری مستمر و آنلاین توزیع آرد از ابتدا تا زمان تحویل و تسریع وتسهیل در ارائه خدمات به جامعه هدف میسر می‌شود.

دهقانی افزود: ماهانه یک‌هزار و ۵۰ تن آرد بین جامعه عشایری استان توزیع می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با تعداد ۱۱۵هزار و ۵۸ نفر عشایر دومین استان پر جمعیت عشایری کشور است.

برچسب‌ها جامعه عشایری چهارمحال وبختیاری سازمان امور عشایر ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جامعه عشایری چهارمحال وبختیاری سازمان امور عشایر ایران جامعه عشایری چهارمحال وبختیاری سازمان امور عشایر ایران اخبار کنکور مناطق عشایری سامانه هوشمند راه اندازی توزیع آرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، بهروز میرزایی ظهر چهارشنبه در ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۴۹۰ تن شکر خانوار در این استان در دو مرحله تأمین و توزیع شد که ۷۲ تن از آن در نمایشگاه بهاره عرضه شد.

وی افزود: همچنین شکر صنف و صنعت در چهارمحال و بختیاری در دو مرحله به میزان ۱۲۰ و ۸۰ تن، تأمین و عرضه شد.

معاون توسعه بازرگانی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از عرضه ۲۷/۵ تن مرغ منجمد وارداتی خانوار و ۱۶ تن در نمایشگاه بهاره خبر داد و عنوان کرد: همچنین ۴۷ تن گوشت منجمد خانوار و ۶ تن بهاره تأمین و توزیع شده است.

کد خبر 6086442

دیگر خبرها

  • اجرای طرح «وارگه دانایی» در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • مدارس سمپاد در مناطق عشایری راه‌اندازی می‌شود
  • انجام بیش از ۲ هزار مورد بازرسی و نظارت در چهارمحال و بختیاری
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • وجود هزار و ۷۹۶ تخت بیمارستانی فعال در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح کوله پشتی کتاب در مناطق عشایری چهارمحال و بختیاری
  • وجود ۳۰۸ خانه بهداشت فعال در چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری
  • نیروگاه خورشیدی برای مناطق عشایری ۵۰ خانواری استان نصب می شود