Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان با اشاره به عدم تأیید صلاحیت ۱۷ درصد داوطلبان انتخابات شوراها گفت: اجازه نمی‌دهیم در موضوع تأیید یا رد صلاحیت‌ها حقی از کسی ضایع شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  گرگان، امان قلیچ شادمهر بعداز ظهر امروز در جلسه هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی گلستان اظهار داشت: داوطلبان ردصلاحیت شده، شکایت خود را در مدت زمان اعلام شده به دبیرخانه هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی تسلیم کردند و بررسی مجدد سوابق این افراد با دقت نظر بیشتری صورت خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر این مطلب که اجازه نخواهیم داد حق کسی ضایع شود، افزود: ردصلاحیت داوطلبان شورای شهر، مستند بر مدارک ارائه شده از مراجع چهارگانه است و برای توضیح علت ردصلاحیت از نمایندگان این مراجع دعوت به عمل می‌آید.

سخنگوی هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان بیان داشت: از یکهزار و 439 داوطلب برای حضور در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر در استان که ثبت نام قطعی داشتند، در مجموع 17 درصد رد صلاحیت شدند که در این میان بیشترین  تایید صلاحیت‌ها متعلق به شهرستان‌های گنبدکاووس، رامیان و گرگان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: نظارت، اولویت اصلی و اول یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بوده و در این راستا، نظارت بر انتخابات و عملکرد شوراها از وظایف اصلی مجلس است.

دبیر جامعه اسلامی مهندسین: شورای وحدت و ‌ائتلاف را از یک جنس می‌دانیم / معرفی گزینه‌های "اصلح" ‌برای انتخابات شوراهاداوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراها "فرافکنی" نکنندآقای ربیعی! لطفاً درباره "انتخابات شورای شهر" آدرس غلط ندهید!

دبیر هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان نیز در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی اعضای هیات نظارت در شهرستان‌ها، گفت: فعالیت‌های این هیئت طبق روز شمار ستاد انتخابات کشور، در حال پیگیری و اجرا است.

احمد ایزد افزود: از 236 داوطلب تایید صلاحیت نشده در هیئت‌های شهرستانی، تعداد 180 نفر به این موضوع اعتراض کردند که کار بررسی پرونده‌های این افراد آغاز شده است.

وی بیان داشت: نتایج بررسی صلاحیت این داوطلبان پس از جلسات هیئت عالی نظارت استان با حضور خود افراد و نمایندگان مراجع چهارگانه، طبق قانون 24 اردیبهشت ماه از طریق فرمانداری‌ها به افراد اطلاع داده می‌شود.

ایزد گفت: تلاش مجموعه هیئت‌های نظارت در شهرستان‌ها و استان این است که علاوه بر داشتن انتخابات باشکوه، افراد اصلح در معرض انتخاب مردم قرار بگیرند. همکاران در شهرستان‌ها و بخش‌ها در تکمیل و یا ارسال پرونده‌های تایید و یا عدم تایید شده، دقت و سرعت را توامان سرلوحه کار خود قرار دهند تا کار بررسی پرونده‌ها در استان به خوبی انجام و در زمان مقرر نتایج اعلام شود.

مسئول کمیته آموزش هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی نیز در این جلسه گفت: مسئولان در هیئت نظارت شهرستان‌ها در انتخاب ناظران صندوق‌های اخذ رای، دقت و سرعت بیشتری داشته باشند.

محمد جاجیلری افزود: رؤسای این هیئت در شهرستان‌ها برای هر صندوق رای 2 نفر ناظر در نظر داشته باشند و اطلاعات مورد نیاز این افراد را جهت برگزاری دوره آموزشی و برنامه ریزی‌های بهتر را به استان اعلام کنند.

انتهای پیام/581/س

  

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فرودگاه بین‌المللی گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است

ایسنا/گلستان سرپرست اداره کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی کشور، توسعه و تجهیز فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان را مطابق استانداردهای تعریف شده دانست و افزود: قطعاً این روند توسعه‌ای تداوم دارد.

رضا نیک‌صفت ظهر امروز «چهارشنبه هشتم فروردین ماه ۱۴۰۳» با سفر به استان گلستان از زیرساخت‌های فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان بازدید و اظهار کرد: اقدامات انجام شده در این فرودگاه، در راستای توسعه و تجهیز زیرساخت‌ها بوده که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته مطابق استانداردهای تعریف شده، بوده است، ادامه داد: طرح‌ها و پروژه‌های اجرا شده به عنوان پیشران توسعه صنعت فرودگاهی در مرکز استان گلستان است.

سرپرست اداره کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی کشور با اشاره به اینکه در جریان این سفر از ترمینال‌های داخلی و خارجی، سیستم‌های کمک ناوبری بصری، تأسیسات برق و مکانیک بازدید به عمل آمده است، خاطرنشان کرد: فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان روند رو به رشد خود را طی می‌کند و قطعاً این روند ادامه دارد.

به گزارش ایسنا، در جریان این بازدید، «رضا نیک‌صفت» سرپرست اداره کل تجهیزات و سامانه‌های فرودگاهی کشور را «علی متانت» مدیرکل فرودگاه‌های استان گلستان همراهی کرد.

گفتنی است، استان گلستان دارای دو فرودگاه در شهرستان‌های گرگان و کلاله است که در حال حاضر فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان به صورت کامل فعال بوده و فرودگاه شهدای کلاله نیز پس از چند سال وقفه در فعالیت، در حال آماده‌سازی و ایجاد جایگاه سوخت به منظور فعالیت دائمی است.

فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان از فرودگاه‌های مهم شمال کشور است که علاوه بر پروازهای داخلی تهران، مشهد، زابل، عسلویه و زاهدان، پروازهای خارجی برای جابجایی مسافران به کشور قزاقستان از طریق آن انجام می‌شود.

رفع نواقص سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی ساختمان‌ها، زیباسازی فضای سبز، محوطه و جداول، سرویس دستگاه‌های کمک ناوبری و دستگاه‌های بازرسی و کمک بازرسی از قبیل گیت وی و ایکس ری و بهسازی نمازخانه‌ها و سرویس‌های بهداشتی از اقدامات خدماتی ستاد خدمت‌رسانی نوروز ۱۴۰۳ فرودگاه بوده و از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون برنامه‌های فرهنگی، پهن کردن سفره هفت سین، تهیه کلیپ و انتشار گسترده و پوشش بی‌سابقه در فضای مجازی انجام شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده رأی لحظه آخری احمدی نژاد در انتخابات
  • شورای‌ عالی نظام‌پزشکی: در تعرفه‌های مصوب دولت بازنگری شود
  • فرم امتیازدهی علمی داوطلبان جذب هیئت علمی دانشگاه‌ها اصلاح شد
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • توسعه فرودگاه بین‌المللی گرگان مطابق استانداردهای تعریف شده است
  • اعتراض کاربران فضای مجازی به عملکرد نمایندگان کارگران در شورای عالی کار
  • زمان برگزاری اولین انتخابات فوتبال در سال 1403
  • هیئت نظارت متا خواستار پایان ممنوعیت کلمه «شهید» شد
  • آمار افت و خیز دانشگاه‌ها در پذیرش دانشجو اعلام شد/ روند رشد اعضای هیئت علمی با مرتبه استاد
  • سانسور کلمه «شهید» آزادی بیان میلیون‌ها کاربر را تحت تاثیر قرار داده است