Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-25@12:14:14 GMT

۳ انفجار پیاپی در پایتخت افغانستان

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۷۹۵۳

۳ انفجار پیاپی در پایتخت افغانستان

رسانه‌های افغانستان هم اکنون از وقوع ۳ انفجار پیاپی در پایتخت این کشور خبر دادند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرگزاری افق، صدای ۳ انفجار پیاپی هم اکنون از حوزه سیزدهم امنیتی شهر کابل شنیده شد.

  بر اساس اعلام شاهدان عینی، این حادثه در نزدیکی مدرسه سیدالشهداء روی داده است.   به گزارش خبرگزاری افق، گزارش‌های تایید نشده حاکی است که این انفجارها ناشی از اصابت راکت بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  لحظاتی پیش وزارت کشور افغانستان وقوع این حادثه را مورد تأیید قرار دارد.   طارق آرین سخنگوی وزارت کشور افغانستان بدون ارائه جزییات بیشتری در این باره گفت: این حوادث حدود ساعت ۱۶:۲۷ روی داد.   تا کنون اطلاعات بیشتری در این باره منتشر نشده است.   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک اشغالی سدیروت در مجاورت نوار غزه خبر دادند.

این رسانه‌ها اذعان کردند که سدیروت و مناطق اطراف آن هدف حملات موشکی از شمال نوار غزه قرار گرفته و پس از این حملات صدای دست‌کم سه انفجار شنیده شده است.

شبکه تلویزیونی الجزیره هم به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی از رهگیری دست‌کم چهار راکت بر فراز سدیروت خبر داد.

رسانه‌های صهیونیستی همچنین از وقوع آتش‌سوزی در یک انبار در شهرک سدیروت خبر داده و اعلام کردند که این آتش سوزی به علت اصابت ترکش موشکی بوده است که سامانه‌های دفاعی ارتش اشغالگر آن را منهدم کرده است.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی همچنین گزارش دادند که شهرک‌نشینان صهیونیست از شنیده شدن صدای چند انفجار در بندر حیفا و منطقه اشغالی هکریوت خبر دادند.

کد خبر 6086290

دیگر خبرها

  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • انفجار خودرو بمب‌گذاری شده در الرقه سوریه
  • غرب فرهنگ خود را بر دیگر کشورها تحمیل نکند
  • انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • رنو پی کی ۴۰۰ میلیون شد/ انفجار قیمت خودروی نوستالژیک!
  • تشدید تنش در هائیتی؛ پورتوپرنس میدان جنگ و بیمارستان غارت شد
  • طالبان: غربی‌ها فرهنگ خود را به دیگر کشورها تحمیل نکنند
  • آمریکا: درباره به‌رسمیت شناختن طالبان تصمیم نگرفته‌ایم
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»