Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:22:35 GMT

سرکوب شعله‌های آتش با کمک آتش نشانان اهوازی

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۷۹۹۲

سرکوب شعله‌های آتش با کمک آتش نشانان اهوازی

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، ابراهیم قنبری رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: هفدهم اردیبهشت ماه امسال ساعت هفت و ۵۷ دقیقه آتش سوزی گندمزار در مسیر اکباتان پشت تالار ارگ با تلاش آتش نشانان به روش جداسازی و خنک سازی مهار شد.

او افزود: آتش نشانان حریق بیلبورد تبلیغاتی ساعت ۱۵ و هفت دقیقه دراتوبان آیت اله بهبهانی به علت اتصال برق و حریق ساختمان متروکه ساعت ۱۵ و ۳۸ دقیقه در کوی علوی را با تجهیزات خاموش کننده مهار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن اینکه آتش نشانان با مهار حریق نیزار ساعت ۱۶ و ۳۷ دقیقه در کوی مهدیس جنب منازل جانبازان، دود غلیظی که مزاحم ساکنان اطراف شده بود را برطرف کردند.

قنبری بیان داشت: حریق گندمزار ساعت ۱۸ و ۲۵ دقیقه در مسیر روستای ام الطمیر با کمک آتش نشانان  نشانان مهار شد و ساعت ۲۰ و یک دقیقه با اعزام به خیابان طالقانی حدفاصل خیابان حافظ و سعدی حریق فروشگاه تجهیزات حفاظتی و ایمنی را که به علت بی احتیاطی در جوشکاری رخ داده بود، اطفا و از پیشروی حریق جلوگیری کردند.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: به مهار حریق منزل مسکونی ساعت ۲۱ و ۲۸ دقیقه در منطقه امانیه جنب پل غدیر از سوی آتش نشانان اشاره و اذعان کرد: علت حریق از سوی کارشناسان سازمان نشت گاز پیک نیک گزار ش شد. ضمن اینکه حریق فضای سبز ساعت ۲۱ و ۲۹ دقیقه در حدفاصل مسجد آذربایجانی‌ها به سمت پل راهنمایی با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز ادامه داد: حریق کنتور برق منازل مسکونی در مناطق کیانپارس خیابان پنج شرقی، ۲۴ متری، پردیس خیابان نسترن ۲، کوی مدرس با حضور به موقع آتش نشانا مهار شد و آتش نشانان در عملیات نجات محبوسین در اماکن مسکونی به علت خرابی قفل درب در منطقه شهرک دانشگاه و عملیات نجات از کابین آسانسور مجمتع مسکونی در کوی جواهری پنج شهروند را نجات دادند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی آتش نشانی آتش نشانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۷۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق گسترده در دامداری سمنان

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت : حریق ساعت یک بامداد به این سازمان اطلاع داده شد و با توجه به گستردگی حریق  تیم‌های عملیاتی ایستگاه هالی یک ، ۴ و ۶ به محل حادثه اعزام شدند و با کنترل حریق که در انبار علوفه شکل گرفته بود نسبت به اطفای آن اقدام کردند.

آتش پاد دوم رضا خادمیان گفت : با توجه به وسعت حریق این عملیات تا حوالی ۶ صبح  ادامه داشت .

 این حادثه مصدومی نداشت و علت حادثه  در حال بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز
  • آتش سوزی یک مدرسه دخترانه در اهواز + جزییات
  • آتش سوزی در یک مدرسه دخترانه
  • حریق واحد تجاری در جاده مخصوص مهار شد
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • حریق منزل مسکونی در بولوار شهید چراغچی مشهد مقدس اطفا شد 
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد