Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، محمدحسین محمدیان که در مسابقات گزینشی آسیایی در آلماتی موفق به کسب سهمیه المپیک شد، اظهار داشت: تیم ملی آزاد خوشبختانه سه سهمیه باقی مانده را به دست آورد، در وزن 97 کیلوگرم مدعیانخوبیداریم. علی شعبانی، علیرضا کریمی و مجتبی که باید دید درنهایت کدام کشتی گیر راهی المپیک می شود. 

وی که بعد از 4 سال دوری از مسابقات، بازگشت قدرتمندانه‌ای به کشتی داشت، خاطرنشان کرد: بعد از آنکه سال 2015 به آسیایی رفتم آن محرومیت برایم ایجاد شد و باید حتما پرقدرت برمی‌گشتم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

6 ماه دوری از مسابقه هم سخت است و برگشتن به تشک بعد از آن خیلی سخت می شود ولی من سعی کردم بعد از 4 سال دوری به آماده ترین شکل بیایم چون اگر غیر از این بود، نتیجه نمی‌گرفتم. همه هدفم رسیدن به المپیک بود. تا الان هم هنوز کاری انجام ندادم و کارم زمانی تکمیل می شود که یک مدال خوشرنگ از المپیک بگیرم.

محمدیان که سال گذشته باخت را مقابل شعبانی تجربه کرد، در این خصوص تاکید کرد:کروناباعث شد چند وقتی تمرین ما شکل ایده آلی نداشته باشد. من آسیب دیدگی بدی داشتم و 2-3 ماه خانه نشن بودم، به همین دلیل در انتخابی از نظر روحی و بدنی شرایط ایده آلی نداشتم. بعد از حضور در 7-8 اردو به گزینشی رفتیم، بدنم عالی نبود و قطعا باید بهتر شود اما شرایط بدنی ام به نسبت خوب بود و توانستیم بعد از غلبه بر کشتی گیران ژاپن، ترکمنستان و هند سهمیه المپیک را بگیرم. حریف فینالم هم ابراگیموف ازبک بود که با من کشتی نگرفت.

این کشتی گیر مازندرانی در مورد شناختش از حریفان خارجی تصریح کرد: المپیک بزرگترین رویداد ورزشی است و آرزوی هر ورزشکاری این است که در آن حضور داشته و مدال بگیرد. من هم قطعا تمامی حریفان خارجی ام را دنبال می‌کنم، سعدالله‌یف روس، اسنایدر آمریکایی، شریف شریف اف آذربایجانی و بقیه را در هر مسابقه ای که می‌روند می بینم و نکات فنی را با مربیان درمیان می گذارم. اگر برای المپیک انتخاب شدم، با کادرفنی کلاس آنالیز خواهیم گذاشت.
انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدیان کشتی 97 کیلوگرم کشتی گیر مازندرانی محمد حسین محمدیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان تاکنون توانسته اند ۱۱ سهمیه از ۱۲ سهمیه کشتی المپیک را کسب کنند.

کشتی آزاد ۵ سهمیه گرفته است که فقط سهمیه وزن ۵۷ کیلوگرم مانده که علیرضا سرلک در مسابقات ترکیه باید آن را به دست بیاورد و در کشتی فرنگی هم هر ۶ سهمیه توسط ملی پوشان کسب شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کیانی: با تمام وجود برای المپیک آماده می‌شوم / مسئولین المپیک را با تمام امکانات حمایت کنند +فیلم
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • کمک هزینه IOC در تیراندازی به افرادی که باید می رسید نرسید
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور | جنگ برای سهمیه المپیک
  • در وزن ۷۷ انتخابی برگزار شود/ تجربه‌ «گرایی» را نباید فراموش کرد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • فرانك پرتوآذر با طلاى اسپانيا نزديك المپيك است