Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، «نیمار» فوق ستاره برزیلی پی‌اس‌جی در سال ۲۰۱۷ باشگاه بارسلونا را به مقصد پاریس ترک کرد و با قراردادی رکوردشکن به قهرمان لوشامپیونه ملحق شد.

نیمار که سال گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر بازگشت احتمالی وی به نیوکمپ به گوش می‌رسید، به تازگی در گفت‌وگویی از بودن در پی‌اس‌جی ابراز رضایت کرد و از تمدید قریب الوقوع قرارداد با این تیم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه فرانسوی به تازگی پس از شکست برابر منچسترسیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از راهیابی به فینال بازماند.

باشگاه پی‌اس‌جی با انتشار ویدئویی در حساب کاربری خود در توییتر از تمدید قرارداد با نیمار تا سال ۲۰۲۵ خبر داد؛ در این ویدئو به سایر جزئیات و ارزش قرارداد جدید اشاره‌ای نشده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاریس لوشامپیونه لیگ قهرمانان اروپا توییتر نیمار پاری سن ژرمن پاریس پی اس جی توییتر لوشامپیونه لیگ قهرمانان اروپا نیمار پی اس جی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس

به گزارش ورزش سه از حدود یک هفته قبل بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا از سوی رضا درویش مطرح شد و حالا خود اوسمار هم این مساله را تائید می کند.
سرمربی برزیلی در هفته های گذشته مدام درباره بازیکنانی فصل بعد و قراردادهایشان به این نکته اشاره می کرد که تکلیف خودش هم روشن نیست و خودش هم برای فصل بعد قرارداد ندارد اما حالا امیدوارانه درباره ماندن در پرسپولیس به عنوان سرمربی صحبت می کند.

اوسمار درباره ماجرای تمدید قراردادش گفت: باشگاه دوست دارد من بمانم  و من هم احساس خیلی خوبی در تیم به عنوان سرمربی دارم و از جو ورزشگاه و فوتبال ایران بسیار راضی ام اما این اتفاق نیازمند طی شدن یک پروسه ای است که باید طی شود و من هم فعلا روی بازی های لیگ و جام حذفی تمرکز کرده‌ام امیدوارم در پایان همه چیز برای هر دو طرف خوب تمام شود.

سرمربی پرسپولیس همچنین گفت: ما پروسه صحبت کردن را شروع کرده‌ایم اما فقط بحث تمدید قرارداد مطرح نیست و باید درباره بازیکنان هم صحبت کنیم اما الان پروسه تغییر مالکیت باشگاه وجود دارد و این خیلی چیزها را درگیر می کند.

در واقع به نظر می رسد اوسمار خواسته به این نکته اشاره کند که با تغییر مالکیت رخ داده شاید تغییراتی در راس مدیریت باشگاه پرسپولیس هم رخ دهد و این می تواند ماجرای تمدید قرارداد با این مربی را دچار سکته و توقف کند.

دیگر خبرها

  • پیشنهاد تمدید به ستاره رئال مادرید در ال‌کلاسیکو
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • واکنش «اوسمار» به تمدید قرارداد با پرسپولیس برای فصل آینده
  • خوشبینی اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت
  • خطر بزرگ در انتظار پرسپولیس
  • پیشنهاد ویژه رم به اسطوره: تمدید چند ساله!
  • اوسمار در انتظار دریافت پیشنهاد مالی باشگاه پرسپولیس
  • جزئیات مذاکرات اوسمار و پرسپولیس