Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید از هفته ۳۵ رقابت های لالیگا یکشنبه شب میزبان سویا است. به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، زین الدین زیدان در صحبت های قبل از بازی گفت:

می دانیم چه چیزی در خطر است، ۴ بازی و ۴ فینال تا پایان لالیگا باقی مانده است. می خواهیم لیگ قهرمانان را فراموش کرده و تنها روی بازی فردا تمرکز کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها چیزی که می توانم قولش را بدهم این است که از ابتدا تا انتهای بازی رقابت خواهیم کرد. تمرکز ما روی این ۴ مسابقه است تا فصل را با قدرت تمام کنیم.

بازیکنان فقط می خواهند پیروز شوند و این در تمام بازی ها صدق می کند، حتی اگر گاهی اوقات ممکن نباشد. نکته کلیدی ارائه تمام توانمان است. گاهی اوقات مزدش را می گیریم و اگر نه، باید صبور باشیم. سویا تیم خوبی است و این را امسال نشان داده اند. آنها برای قهرمانی در لالیگا می جنگند و اگر قصد پیروزی در مسابقه را داریم، می دانیم که باید چگونه عمل کنیم. سرخیو راموس

تنها نگرانی ما بازی فرداست. سرخیو راموس احساس کرد که مصدومیتش عود کرده و مهم این است که هرچه زودتر ریکاوری کند. او در بازی قبلی به میدان رفت چون ۱۰۰ درصد آماده بود، اما حالا دوباره مصدوم شده و نمی خواهیم ریسک کنیم. ادن هازارد

او روز گذشته معذرت خواهی کرد. او قصد بی احترامی نداشت. او بازیکن رئال مادرید است و برای این تیم رقابت خواهد کرد. تاکنون هازاردی که مردم می خواهند ببینند را ندیده ایم. فکر می کنم اوضاع را تغییر خواهد داد. دوره سختی است اما او قرارداد دارد و می خواهد اینجا موفق شود.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید با غلبه بر منچسترسیتی موفق شد به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند و با پیروزی برابر بارسلونا شانسش برای کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا را هم به شکل قابل توجهی افزایش داد.

شاگردان کارلو آنچلوتی حالا به دشوارترین مقطع از فصل رسیدند و این هفته باید در لالیگا روبروی رئال سوسیداد قرار بگیرند و در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ به مصاف این تیم خواهند رفت.

آنها برای به دست آوردن عنوان قهرمانی در لالیگا به دو پیروزی و یک تساوی نیاز دارند و امیدوار هستند که بتوانند با غلبه بر سوسیداد با روحیه خوبی قدم به بازی به برابر شاگردان توماس توخل بگذارند اما در فاصله یک روز تا برگزاری این بازی خبر بدی را دریافت کردند.

نشریه اسپانیایی رلوو خبر داده است که بلینگام به دلیل مشکلات گوارشی و التهاب روده و معده در تمرینات امروز رئال مادرید غایب بوده و رودریگو هم به دلیل سرماخوردگی شدید نتوانسته است دیگر بازیکنان این تیم را همراهی کند.

مشخص نیست که شرایط این دو بازیکن برای حضور در ترکیب رئال مادرید در بازی فردا شب چطور خواهد بود اما انتظار می‌رود که آنها برای دیدار دشوار برابر بایرن مونیخ که سه شنبه شب هفته آینده برگزار خواهد شد آماده باشند.

دیگر خبرها

  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • مودریچ یک فصل دیگر در رئال مادرید می‌ماند