Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@18:16:17 GMT

علیزاده شکست خورد/ تیم محمد بنا برای المپیک کامل نشد!

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۸۰۵۰

علیزاده شکست خورد/ تیم محمد بنا برای المپیک کامل نشد!

به گزارش خبرنگار مهر، آخرین مرحله از پیکارهای کشتی فرنگی گزینشی المپیک در حالی از صبح امروز در شهر صوفیه بلغارستان آغاز شد که ناصر علیزاده به عنوان تنها نماینده ایران در وزن ۸۷ کیلوگرم به میدان رفت.

علیزاده در دور نخست با نتیجه ۶ بر صفر رامون بتچارت از سوئیس را شکست داد و در دور بعد مقابل ماتسو سومی از ژاپن با نتیجه ۱ بر ۱ به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف زورابی داتوناشویلی دارنده مدال طلای اروپا از صربستان رفت اما با نتیجه ۱ بر ۱ مغلوب شد تا بدین ترتیب شانس کسب آخرین سهمیه المپیک برای کشتی فرنگی ایران هم از دست برود.

بدین ترتیب تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان برای المپیک تکمیل نشد و محمد بنا باید با پنج ملی پوش راهی توکیو شود.

پنج سهمیه کشتی فرنگی ایران برای حضور در المپیک پیش از توسط علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امیر قاسمی منجزی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان در اوزان ۶۰، ۷۷ و ۱۳۰ کیلوگرم و همچنین محمدرضا گرایی و محمدهادی ساروی در اوزان ۶۷ و ۹۷ کیلوگرم در مسابقات گزینشی ۲۰۲۱ قزاقستان بدست آمد.

کد خبر 5206968 علیرضا هنرمنش

منبع: مهر

کلیدواژه: کشتی فرنگی کسب سهمیه المپیک تیم ملی کشتی فرنگی ناصر علیزاده فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فدراسیون فوتبال کسب سهمیه المپیک لیگ قهرمانان فوتبال آسیا کشتی آزاد کشتی فرنگی شمشیر بازی فوتسال قایقرانی تکواندو باشگاه پرسپولیس کشتی فرنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک

آزادکاران اوزان ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم با شکست رقبای خود راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات کسب سهمیه المپیک شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد کسب سهمیه المپیک در بیشکک قرقیزستان، یونس امامی نماینده وزن ۷۴ کیلوگرم ایران، پس از استراحت در دور اول، با نتیجه ۱۵ بر ۴ بیونگ مین گنگ از کره جنوبی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله به مصاف نورکجا کایپانوف دارنده مدال نقره جهان از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، که ۱۰ نفر حضور دارند، امیرعلی آذرپیرا پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و مرحله یک چهارم نهایی مقابل آرش یوشیدا کشتی گیر دورگه ایرانی و ژاپنی از کشور ژاپن به روی تشک رفت و در پایان با نتیجه ۹ بر یک به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

در این کشتی آذرپیرا با اینکه از نفس افتاده بود اما روی حمله‌های یوشیدا با زیرکی به امتیاز می‌رسید و وقتی داور سوت پایان مسابقه را زد، آذرپیرا روی تشک دراز کشید.

پیش از این احمد محمد نژاد جوان نماینده وزن ۵۷ کیلوگرم ایران با شکست سنگین ۱۴ بر ۳ برابر حریف خود از مغولستان از رسیدن به سهمیه المپیک بازماند.

کد خبر 745935

دیگر خبرها

  • امامی و آذرپیرا سهمیه المپیک پاریس را بدست آوردند
  • امامی و آذرپیرا یک گام تا کسب سهمیه المپیک
  • کشتی آزاد ایران در یک قدمی دو‌ سهمیه المپیک
  • کشتی آزاد گزینشی المپیک در قاره آسیا؛ محمد نژاد جوان از کسب سهمیه بازماند
  • کشتی آزاد و فرنگی کسب سهمیه المپیک/ ۵ نماینده ایران رقبای خود را شناختند
  • قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی آزاد و فرنگی برگزار شد
  • برگزاری قرعه کشی رقابت‌های کسب سهمیه المپیک کشتی
  • علیرضا دبیر راهی قرقیزستان می‌شود
  • ۱۰۰ روز تا المپیک؛ سهمیه ایران به ۲۱ رسید
  • یکصد روز تا المپیک؛ سهمیه ایران به ۲۱ رسید