Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@10:14:34 GMT

VAR باز هم تصمیم اشتباه گرفت؟ (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۸۰۷۸

تصمیمات داوری در لیگ برتر انگلیس یک بار دیگر خبرساز شده است.

به گزارش "ورزش سه"، از زمان ورود تکنولوژی VAR به لیگ برتر انگلیس بارها شاهد تصمیمات جنجالی داوران خصوصا هنگام اعلام آفسایدهای میلیمتری بوده ایم و امروز و در جریان دیدار دو تیم لیدزیونایتد و تاتنهام نیز یک بار دیگر این اتفاق تکرار شد.

 

ابتدا این لیدزیونایتد بود که به گل رسید و در دقیقه 25 سون هیونگ مین کار را به تساوی کشاند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما در دقیقه 33 هری کین در موقعیتی تک به تک در آستانه زدن گل دوم تیمش قرار داشت، اما گل این مهاجم انگلیسی مردود اعلام شد. این در حالیست که به نظر می رسید هری کین و مدافع لیدز در یک خط قرار دارند و این گل به اشتباه رد شده است.

 

در نهایت لیدزیونایتد در دقایق پایانی نیمه اول موفق به زدن گل دوم هم شده و با برتری 1-2 به رختکن رفت. تاتنهام در تلاش برای کسب سهمیه رقابت های اروپایی فصل بعد است و ممکن است این تصمیم در سرنوشت آنها در فصل جاری اثرگذار باشد.

 

 

تاتنهام هری کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام هری کین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال ایران در حالی نخستین دیدارش در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا را از ساعت 12:30 امروز در سالن هائومارک تایلند آغاز کرده و مقابل افغانستان قرار گرفته که سرمربی و بازیکنان حریف شناخت خوبی از شاگردان وحید شمسایی دارند.

جدا از اینکه مجید مرتضایی هدایت تیم ملی فوتسال افغانستان را برعهده دارد و به دلیل سال‌ها حضور و فعالیت در لیگ برتر شناخت خوبی از بازیکنان ایرانی و تفکرات وحید شمسایی دارد، بازیکنان افغانستان هم در لیگ برتر ایران به میدان رفته‌اند.

محمدجواد صفری، مهدی نوروزی، مهران غلامی، اکبر کاظمی و فرزاد محمودی 5 بازیکنی هستند که در شروع بازی برای افغانستان به میدان رفتند که اسامی آنها جالب توجه است.

افغانستان نخستین حضورش در جام ملت‌های آسیا را با این بازیکنان و سرمربی ایرانی خود تجربه می‌کند و به دنبال خلق شگفتی و نمایش موفق مقابل ایران است.

دیگر خبرها

  • طعنه بزرگ به گواردیولا: اعتماد به پپ اشتباه بود!
  • اوزونیدیس: چیزی از استقلال ندیدیم و بازی مساوی شد!
  • گل اول استقلال خوزستان به گل گهر روی اشتباه وحشتناک اخباری (گل گهر 2-1 استقلال خوزستان)
  • گوترش: خاورمیانه در لبه پرتگاه قرار دارد
  • پیشگیری از مسمومیت غذایی
  • تیم ملی افغانستان را با ایران اشتباه نگیرید
  • آرتتا: درد شکست امشب هرگز از بین نمی‌رود
  • پوکر تیری آنری مقابل لیدزیونایتد (17 آوریل، 2004) / فیلم
  • تعویضی که آخرین امیدهای بارسلونا را سوزاند
  • گئورگی سوداکوف، هدف نقل و انتقالاتی تاتنهام در تابستان ۲۰۲۴