Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس اداره هواشناسی کاشان ضمن اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی گفت: توصیه می‌شود از تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها به جد خودداری شود. - اخبار استانها -

عباس ارغوانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان، ضمن اشاره به هشدار زرد هواشناسی در زمینه آب و هوای منطقه کاشان اظهار داشت: این هشدار نسبت به رگبار شدید باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و احتمال وقوع تگرگ است که از سوی هواشناسی صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بر اساس ناپایداری‌های پیش‌بینی شده طی امروز و روز دوشنبه تا اواخر هفته شاهد ناپایداری‌های جوی در منطقه کاشان هستیم، افزود: این ناپایداری‌ها در ساعات بعد از ظهر به صورت بارش رگباری همراه با رعد و برق و وزش باد لحظه ای یا موقت و یا احتمال بارش تگرگ پیش‌بینی شده است.

امواج ناپایدار در 3روز آینده میهمان اصفهان است/ اختلال در تردد و سیلابی‌شدن آبراه‌هاهشدار هواشناسی خراسان شمالی؛ سیلاب در راه استخسارت 83 میلیارد تومانی سیلاب به گناباد/بیشترین آسیب به بخش کشاورزی وارد شد+تصاویر

رئیس اداره هواشناسی شهرستان کاشان با بیان اینکه این بارش‌ها بیشتر در ساعت بعد از ظهر و اوایل شب پیش‌بینی شده است، ابراز داشت: با توجه به نوع بارش‌های این ایام احتمال وقوع روان آب، سیلاب‌های محلی و خطرات صاعقه در این ایام بسیار است و توصیه می‌شود از تردد در حاشیه رودخانه‌های فصلی و مسیل‌ها به جد خودداری شود.

وی ضمن توصیه اکید نسبت به تعویق برنامه کوهنوردی و یا بکارگیری راهنماهای ماهر نسبت به صعود کوه گفت: مرتع‌داران نیز حتما ملاحظات لازم را داشته باشند و طی سه روز آینده روند افزایش دما را در منطقه کاشان شاهد هستیم و دما چندین درجه افزایش دارد.

انتهای پیام/801/س

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | هشدار مهم هواشناسی به مردم؛ بارش‌های شدید باران در راه این استان‌ها

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898935

دیگر خبرها

  • هشدار هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استان ها
  • هواشناسی اصفهان هشدار سطح زرد صادر کرد
  • هشدار سازمان هواشناسی نسبت به رگبار باران و وزش باد شدید در برخی استانها
  • ببینید | هشدار مهم هواشناسی به مردم؛ بارش‌های شدید باران در راه این استان‌ها
  • هشدار هواشناسی صادر شد؛ تشدید بارندگی در این استان‌ها
  • سیل به شهر تاریخی کاشان هم رسید
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • هشدار هواشناسی برای سیلاب در ۲۱ استان
  • تشدید بارش در ۶ استان/ احتمال وقوع سیلاب
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش