Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@12:54:29 GMT

انتقاد بحرين از رژيم صهيونيستي

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۸۱۸۷

خبرگزاری آریا- وزارت خارجه بحرین از رژیم صهیونیستی به دلیل درگیری‌ها و تجاوزات علیه فلسطینی‌ها در قدس انتقاد کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، وزارت خارجه بحرین در بیانیه‌ای حملات نیروهای رژیم صهیونیستی به نمازگزاران در مسجد الاقصی را محکوم کرد و از دولت این رژیم خواست این اقدامات تحریک‌آمیز علیه ساکنان قدس را متوقف و مانع یورش نیروهایش به نمازگزاران در ماه رمضان شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وزارت خارجه بحرین همچنین طرح‌های رژیم صهیونیستی برای تخلیه قدس از ساکنان فلسطینی و اعمال حاکمیت خود بر آن را محکوم و اعلام کرد: این اقدام نقض قطعنامه‌های بین المللی است و فرصت احیای روند صلح و تحقق امنیت و ثبات منطقه را از بین می‌برد.
بحرین سال 2020 توافق عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی امضا کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بحرین رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد سازمان ملل از قانون شکنی‌های رژیم صهیونیستی

  به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از نیویورک، با اینکه ۴ روز است قطعنامه الزام آور شورای امنیت که حکم می‌کند حملات رژیم صهیونیستی به غزه فورا متوقف شود، تصویب شده، اما هیچ نشانه‌ای از اجرای این قطعنامه وجود ندارد و مقامات سازمان ملل هم یکی پس از دیگری ضمن ابراز تاسف از بی توجهی این رژیم به این قطعنامه، دائم هشدار می‌دهند که فورا باید به مردم غزه آب، غذا و دارو برسد.

سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) با تلخی از قطعنامه روی زمین مانده آتش بس درغزه یاد می‌کند و اینکه در سفر چند روز قبلش به منطقه جبالیا در غزه شاهد شدت گرسنگی مردم غزه بوده است.

جیمز الدر گفت: ده‌ها هزار نفر در خیابان‌ها و روی آوار ایستاده بودند و وقتی ما را می‌دیدند ناامیدانه با دست دهان شان را نشان می‌دادند که به ما بفهمانند غذا می‌خواهند، این درحالی است که به اندازه ۱۰ دقیقه آن طرف‌تر، صد‌ها کامیون موادغذایی در انتظار اجازه ورود به غزه هستند! تا دیرتر نشده راه را باز کنید بلکه بتوانیم جلوی گسترش این بحران را بگیریم.

دستیار مدیر کل فائو سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد هم اصرار رژیم صهیونیستی بر انکار قحطی در غزه را، در شرایطی که قحطی هر روز در غزه عده‌ای را به کام مرگ می‌فرستد مضحک می‌داند.

او می‌گوید: ما شواهد کافی داریم که نشان می‌دهد گرسنگی مداوم، ناامنی شدید غذایی، کمبود ذخایر خوراکی و آب، زندگی مردم غزه را به طور جدی به خطر انداخته است. امیدوارم منتظر اعلام قحطی کامل در غزه نباشیم و اقدام اساسی انجام شود.

همچنین سخنگوی دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل، از قانون شکنی مداوم و بی توجهی رژیم صهیونیستی به قوانین بین الملل و حقوق بشر انتقاد کرد.

ینس لرکه گفت: بر اساس قوانین بشردوستانه بین‌المللی، باید امکان عبور سریع و بدون مانع کمک‌های بشردوستانه برای غیرنظامیان نیازمند را فراهم کرد. این درحالی است که فقط در هفته گذشته پنج مأموریت ورود کامیون‌های کمک را به شمال غزه رد کردید، ما گزارش‌هایی از حملات اسرائیل به انبار‌ها داریم، پس نمی‌توانید ادعا کنید که به مقررات بین المللی پایبند هستید.....

اظهارات:
جیمز الدر - سخنگوی صندوق کودکان سازمان ملل متحد
عبدالحکیم الوائر- دستیار مدیر کل سازمان غذا و کشاورزی ملل متحد
ینس لرکه - سخنگوی دفتر هماهنگی امور بشردوستانه سازمان ملل متحد

دیگر خبرها

  • افغانستان شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی را محکوم کرد
  • طالبان شهرک سازی های جدید اسرائیل را محکوم کرد
  • واکنش وزارت خارجه به حمله تروریستی در سوریه
  • جزییات حمله سنگین اسرائیل به سوریه در شب گذشته/ وزارت خارجه ایران واکنش نشان داد
  • انتقاد سازمان ملل از قانون شکنی‌های رژیم صهیونیستی
  • حمله گسترده جنگنده‌های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • حمله گسترده جنگنده های آمریکا و انگلیس به یمن/ اعلام تحریم‌های آمریکا و انگلیس علیه حماس/ استعفای یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل/ مرگ یک سناتور ضدایرانی در آمریکا
  • یک مقام وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به حمایت از اسرائیل استعفا کرد
  • وزارت خارجه باید کمپین تحریم رژیم صهیونیستی را راه بیاندازد
  • امارات مصادره بخش دیگری از فلسطین را محکوم کرد