Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@12:23:06 GMT

از پیام های تبریک با طعم انتخابات تا چه کسی کاندیدا می شود+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۸۳۸۲۴۳

از پیام های تبریک با طعم انتخابات تا چه کسی کاندیدا می شود+فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، هر هفته با انتخابات ۱۴۰۰ با شما همراه خواهیم بود تا مهمترین خبر‌های حوزه انتخابات استان کرمان و انتخابات ریاست جمهوری را بررسی کنیم.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی اخیرشان به این نکته اشاره فرمودند که ما تا کنون هر چه انتخابات برگزار کرده ایم همه سالم و درست بوده اند همین نکته و فرمایش ایشان باید ملاکی باشد برای داوطلبان که خدای نکرده حوادث سال ۸۸ دوباره تکرار نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این روزها می تواینم فعالیت انتخاباتی برخی از بزرگان سیاست و کشور را ببینیم که به نوعی اعلام حضور کرده اند و باید منتظر ماند و دید چه کسانی وارد گود ریاست جمهوری خواهند شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت انضباطی ملوان از شخص پیام حیدری

به گزارش “ورزش سه”، باشگاه ملوان یک روز بعد از اتفاقات بازی پرسپولیس، شکایت خود را از تیم داوری بازی با پرسپولیس نزد کمیته انضباطی ثبت کرد.

البته بر اساس سلسله مراتب نامه‌نگاری، شکایت ملوان در سازمان لیگ انجام شده و از آنجا به کمیته انضباطی ارجاع داده خواهد شد.

باشگاه ملوان معتقد است که باتوجه به نظر کارشناسان، مستحق دو پنالتی بوده و همچنین امیررضا و سروش رفیعی باید از بازی اخراج می‌شدند.

با این حال نکته جالب در شکایت از پیام حیدری، اشاره به بازی با سپاهان در دور رفت است که باوجود برتری ملوان در نقش جهان، یک گل سپاهان به اشتباه مردود نشده بود.

اشاره به این موضوع در شکایت ملوان پیش از بازی سپاهان، نکته مهمی است که انزلی‌چی‌ها روی آن تاکید دارند.

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • فردا؛ برگزاری انتخابات فدراسیون ترای اتلون با ۹ کاندیدا
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • نشست خبری معرفی کتاب «توسعه سیاسی و امنیت ملی» در شیراز برگزار شد
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • تاریخ انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی مشخص شد
  • شکایت انضباطی ملوان از شخص پیام حیدری
  • تمدید ریاست الماسخاله در فوتبال گیلان