Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در مراسم رونمایی از پوستر مسابقه مجازی آمادگی جسمانی که با حضور فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان و مسئول تربیت بدنی سپاه ثارالله استان کرمان در محل سالن پردیسان مجموعه ورزشی امام علی (ع) برگزار شد، ضمن تبریک هفته هلال احمر گفت: این حضور نماد نوع دوستی، کار عاشقانه و داوطلبانه است و این یک ظرفیت مشترک بین مجموعه هلال احمر و ورزش و جوانان است که دقیقاً در مجموعه ورزش و جوانان هم حضور افراد ما با نیت، اندیشه پاک و کار عاشقانه و داوطلبانه موجب این شده است که گستردگی این حوزه به لحاظ نیروی انسانی، یک گستردگی مطلوب و مناسب باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ابراز امیدواری کرد: این هفته و شروع آن که امروز است و گذشتن از ۱۰۰ سالگی این حوزه ارزشمند وخدمت‌رسانی بتواند ظرفیت‌های بهتر و جدیدتری را با تفاهم نامه‌هایی که با هم افزایی بین دستگاه‌ها و مجموعه‌های استان انجام می‌شود، ظرفیت‌های بخش‌های مختلف را تقویت کند.

پاریزی افزود: خانه هلال ورزشکاران را در چند شهرستان‌های استان راه‌اندازی کردیم و حتما پیگیری می‌کنیم تا در شهرستان‌های بیشتری خانه‌های هلال ورزشکار را داشته باشیم؛ چون معتقد هستیم که این یک کار تکمیل کننده بین دو دستگاه است و می‌تواند ظرفیت‌های جدیدی را ایجاد کند.

او تصریح کرد: این پویشی که امروز شروع می‌شود، امیدوارم شروعی برای حضور افراد بیشتری به صورت داوطلبانه در مجموعه هلال احمر باشد تا شاهد افزایش سطح آگاهی و توانمندی به منظور پیشگیری از اتفاقاتی که در بروز حوادث رخ می‌دهد باشیم و کمک کند بتوانیم جلوی آسیب‌های بیشتری را بگیریم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان در بخش دیگری از سخنانش گفت: مجموعه بسیج ورزشکاران و تربیت بدنی سپاه ثارالله در کنار مجموعه اداره ورزش و هلال احمر می‌توانند ظرفیت‌های خوبی ایجاد کنند تا همه دستگاه‌ها بتوانند بهره مندی مناسبی را از این ظرفیت‌ها داشته باشند.

او ابراز امیدواری کرد: این پویش مجازی که برگزارمی شود، در بحث آمادگی جسمانی برای افرادی که متقاضی شرکت در این دوره هستند، بتواند ظرفیت خوبی را ایجاد کند.

پاریزی افزود: اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در بحث پویش مجازی با توجه به وضعیت شیوع کرونا طی یک سال و اندی گذشته، ظرفیت‌های خوبی داشته است، طوری که ما در پویش‌هایی که وجود داشت، در سطح کشور حائز رتبه هستیم که این نشان می‌دهد، توانسته ایم یک کار قابل قبولی را ارائه دهیم.

او تصریح کرد: ان شاءالله در این حوزه و در برگزاری مسابقات، این اتفاق بتواند به شکل شایسته‌ای رخ دهد، راستی آزمایی مناسب انجام گیرد و گستردگی اطلاع‌رسانی این پویش بتواند ظرفیت جدیدی را برای حضور داوطلبانه افراد در مجموعه هلال احمر ایجاد کند و ما این آمادگی را داریم که ارتباطاتمان را با این مجموعه کامل‌تر و بیشتر کنیم.

مراسم رونمایی از پوستر مسابقه مجازی آمادگی جسمانی با حضور مسئولان در محل سالن پردیسان مجموعه ورزشی امام علی (ع) انجام شد.

بدین ترتیب، مسابقه مجازی آمادگی جسمانی به مناسبت هفته هلال احمر در سراسر استان آغاز شد و تا ۲۲خرداد همزمان با ولادت حضرت معصومه (س) ادامه دارد.

این مسابقه از سوی خانه هلال ورزشکاران و جوانان استان، با هدف تشویق به ورزش و همچنین عضو گیری برای انجام برنامه‌های انسان دوستانه برگزار می‌شود.

مسابقه مذکور در رشته‌های درازنشست، شنا، بارفیکس یا طناب زنی ویژه کلیه رده‌های سنی در دو گروه آقایان و بانوان برگزار می‌شود که متقاضیان باید ابتدا در سامانه هلال احمر به آدرس Www.members.rcs.ir فرم ثبت نام را تکمیل و در ادامه فیلم اجرای خود را از طریق شماره واتساپ ۰۹۰۳۵۹۲۵۸۰۴ ارسال کنند.

در پایان مهلت مسابقه، فیلم‌های ارسالی داوری و پس از راستی آزمایی به برترین‌ها جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جمعیت هلال احمر وزارت ورزش و جوانان ورزش و جوانان استان کرمان جوانان استان آمادگی جسمانی هلال احمر ظرفیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلال احمر ظرفیت بالایی در جذب مشارکت‌های مردمی دارد

استاندار فارس با حضور در ستاد جمعیت هلال احمر از طرح های اجرایی این جمعیت که در نوروز ۱۴۰۳ انجام می شود بازدید کرد و خدمات این جمعیت در سطح فارس را مطلوب و مفید ارزیابی کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان فارس، محمد هادی ایمانیه در هفتمین روز از فروردین ماه جاری با حضور در ستاد این جمعیت از طرح‌های امداد و نجات و ایمنی و سلامت نوروزی که در ۱۶۰ نقطه از استان اجرا می‌شود بازدید و طی تماس ویدئو کنفرانسی با ریاست جمعیت هلال احمر کل کشور ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و سال جدید، خدمات این جمعیت در سطح فارس را مطلوب و مفید ارزیابی کرد.

وی با اشاره به شعار سال جدید که از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی انتخاب شده است، افزود: جمعیت هلال احمر با برخورداری از ظرفیت بالای داوطلبی می‌تواند نقش مهمی را در راستای تحقق شعار سال که همان جهش تولید با مشارکت مردم است ایفا کند.

نماینده عالی دولت در استان فارس فعالیت بیش از ۲۰۴ هزار عضو داوطلب در جمعیت هلال احمر استان فارس را ارزشمند برشمرد و کسب موفقیت مختلف این جمعیت در اجرای مأموریت‌ها را مرهون این مشارکت دانست.

ایمانیه در بخش دیگری از سخنان خود به استخدام ۲۰۰ نفر نیروی جوان متخصص و رشد ۸۰ درصدی سیستم ارتباطات رادیویی طی سال ۱۴۰۲ در هلال احمر فارس پرداخت و تصریح کرد: جذب نیروی جوان در هلال احمر فارس یکی از مظاهر امید آفرینی است و تحقق رشد ۸۰ درصدی سیستم ارتباطات رادیویی این جمعیت نسبت به سال گذشته یک موفقیت است.

موفقیت هلال احمر فارس در اجرای ۱۶ طرح مولد سازی و توسعه زیرساخت‌های این جمعیت از درآمد حاصل از این طرح و حمایت استانداری از طرح مسکن کارکنان با رویکرد مولد سازی یکی دیگر از محورهای مورد اشاره استاندار فارس در این نشست بود.

استاندار فارس در پایان از خدمات کارکنان، امدادگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر در طرح ملی خدمات یکپارچه نوروزی ۱۴۰۳ تقدیر و اولین مدرسه نمادرس (نخستین مدرسه انسان دوستی در متاورس) را در این جمعیت افتتاح کرد.

به گزارش ایمنا، بازدید از ایستگاه‌های پایش سلامت مسافرین نوروزی، طرح ملی بهبود رفتارهای ترافیکی، غرفه‌های نماز، فرهنگی، آموزشی و دوست دار کودک هلال احمر، تیم‌های امدادی واکنش سریع، تیم تخصصی بانوان، تیم‌های امدادی موتوری و دوچرخه‌ای، سگ‌های تجسس و همچنین توزیع یک هزار و ۱۱۸ بسته غذایی جهت نیازمندان طرح هلال رحمت همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) از دیگر برنامه‌های استاندار فارس در این بازدید بود.

کد خبر 739457

دیگر خبرها

  • مدیرکل بهزیستی به عید دیدنی بچه های ما رفت
  • توصیه امام جمعه کرمان به رانندگان و مسافران نوروزی + فیلم
  • ۸ ورزشکار مازندران سهمیه المپیک پاریس را کسب کردند
  • هلال احمر ظرفیت بالایی در جذب مشارکت‌های مردمی دارد
  • آبگرفتگی بیش از ۵۰۰ خانه مسکونی در استان در سیل دیروز
  • بهره مندی بیش از ۸۱ هزار مسافر از خدمات پست‌های نوروزی هلال احمر کرمان 
  • راه اندازی ۴ پایگاه امداد و نجات هلال احمر در گرمسار
  • آبگرفتگی سه خانه مسکونی در روستای مورچگان
  • صدور مجوز راه‌اندازی پایگاه امدادونجات شهید عمادی اسدآباد
  • آبگرفتگی بیش از ۳۰۰ خانه مسکونی در کهگیلویه و بویراحمد