Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع نظامی رژیم صهیونیستی از تشدید دامنه درگیری‌های طی چند روز آینده در قدس اشغالی خبر دهند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه های فلسطینی، جوانان فلسطینی در نوار غزه در حمایت از ساکنان قدس و محکومیت حملات رژیم صهیونیستی به مسجد مبارک الاقصی، ارسال بالن‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی را ازسرگرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع صهیونیستی اعلام کردند که از صبح امروز تا این لحظه 16 مورد آتش‌سوزی در اراضی اشغالی بر اثر ارسال بالن‌های آتش‌زا از سمت غزه به وقوع پیوسته است.

بالن‌های آتش‌زای غزه صهیونیست‌ها را کلافه کرده است

 

تحلیلگر نظامی صهیونیست: درگیری‌ها در قدس اشغالی تا چندین روز ادامه خواهد داشت

«تال لیو رام» تحلیلگر نظامی روزنامه عبری زبان معاریو اعلام کرد:  برآورد سرویس‌های امنیتی اسرائیلی این است که امشب تظاهرات‌های گسترده‌تر و درگیری‌های بسیار شدیدتری در شهر قدس اتفاق خواهد افتاد و احتمالا درگیری‌ها تا چند روز ادامه داشته باشد.

خبرنگار نظامی صهیونیست: تظاهرات در قدس با تظاهرات‌های گذشته متفاوت است/حماس توان اجرای عملیات‌ در اسرائیل را دارد

 

برغوثی: اوضاع در قدس اشغالی به سمت رویارویی همه جانبه با دشمن پیش می‌رود

«مصطفی برغوثی» دبیرکل جنبش طرح ابتکار ملی فلسطین اعلام کرد: آنچه در قدس در جریان است، انتفاضه‌ای مردمی علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی و عملیات پاکسازی نژادی فلسطینیان است و اوضاع به سمت رویارویی همه جانبه و فراگیر با دشمن پیش خواهد رفت. 

وی خواستار لغو معاهده اسلو و پایان دادن به همکاری امنیتی تشکیلات خودگردان با رژیم صهیونیستی شد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قدس اشغالی درگیری ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۸۳۸۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند

به گزارش قدس آنلاین، حزب‌الله تجمع نظامیان صهیونیست در جنوب پایگاه نظامی «جل العلام» شمال سرزمین های اشغالی را با موشک‌های برکان هدف قرار داد.

حزب الله همچنین اعلام کرد تجهیزات جاسوسی اشغالگران در پایگاه‌های نظامی «مسکاف عام» و «المالکیه» را با تسلیحات مناسب هدف قرار داده است.

گردان‌های القسام نیز از جنوب لبنان پادگان نظامی «شومیرا» در بخش غربی الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی را با ۲۰ موشک گراد هدف قرار داد.

 با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین و جنایات هولناک رژیم صهیونیستی و نسل‌کشی فلسطینیان در نوار غزه، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان اشغالگر در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکز‌های نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی
  • چرا اسرائیل عمدا پاسخ ایران را کم اهمیت نشان می‌دهد
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • تشدید تحریم های اتحادیه اروپا علیه ایران
  • هشدار شولتس به نتانیاهو درباره تشدید تنش‌ها در منطقه
  • «حزب‌الله» و «القسام» مواضع نظامیان صهیونیست را راکت‌باران کردند
  • حمله موشکی «القسام» از خاک لبنان به پایگاه صهیونیست‌ها
  • نتانیاهو به تشدید فشار نظامی علیه حماس تهدید کرد